Te naiset, jotka olette etsineet vain seksikumppania. Miten varmistaa, että kyseessä on luotettava ihminen ja että uskaltaa mennä toisen kot...
Minä kaipaan elämääni väriä ja olen alkanut avautumaan. Haluan kokeilla eri juttuja ja olla rohkeampi.
Seksi erityisemmin kiinnostaa nykyään. Olisi hauskaa tapailla miehiä kevyessä mielessä.
Nyt tuli vastaan mies, joka tällaisia suhteita harrastaa. Vaikutti hauskalta ihmiseltä ja juttelimme puhelimessa. Mietittiin jos menisin käymään ja keskustelimme seksistä avoimesti.
Minua kiinnostaa mutta samalla kun haluaisin olla rohkeampi ja kokea, niin pelottaa, jos jotain sattuu.
Tulee ajatuksia, jos ei olekaan luotettava ja tulee kaikenmaailman pelkoja mieleen, mitä voi käydä.
Yritän heittäytyä tilanteisiin mutta sitten vaan pelko vetää mukaansa. Haluaisin kuitenkin kokea asioita ja mennä. Olisi hauskaa.
Miten te uskallatte heittäytyä?
Miehen jutut olivat aika ronskeja mutta vaikutti puhuvan totta. Oli videopuhelua ja muuta. Heittäytyäkkö vai ei?
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailen vain naisia, täten murhan, pahoinpitelyn tai r*skauksen uhriksi joutumisen prosentti on häviävän pieni.
Niin varmasti mutta jotkut haluavat seksiä miehiltä. Ei siis murhatuksi tai raiskatuksi tulemista vaan heteroseksiä.
Minua ei ole koskaan pahoinpidelty tai raiskattu. En vedä sellaisia miehiä puoleeni. Voin liikkua missä vain ja milloin vaan ja tiedän olevani turvassa. Minä nyt vaan tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatteko, että hätätilanteessa ap:n kaverinainen tulee ja pelastaa hänet sadistisen ukon kämpästä? Miten ap edes sidottuna saa ilmoitettua kaverilleen, että on vaarassa? Muutenkin törkeää ap:lta yrittää vierittää vastuuta pelastamisesta kaverilleen, kun itse ehdoin tahdoin asettaa itsensä vaaraan. Kantaisi itse vastuunsa, jos tuollaista jännittävää elämää haluaa alkaa elää.
Jos ap ei vastaa puheluun tai viestiin tiettyyn kellonaikaan mennessä, kaveri soittaa hätäkeskukseen.
Ymmärsitkö nyt?
Oikeastiko hätäkeskus reagoi tällaiseen? Jos ilmoitan ettei kaveri panotreffien päätteeksi vastaa puhelimeen? Epäilen suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailen vain naisia, täten murhan, pahoinpitelyn tai r*skauksen uhriksi joutumisen prosentti on häviävän pieni.
Niin varmasti mutta jotkut haluavat seksiä miehiltä. Ei siis murhatuksi tai raiskatuksi tulemista vaan heteroseksiä.
Niin, minäkin haluaisin mutta riskit suhteessa hyötyyn on liian suuret. Naisen kanssa seksi yleensä on vähintäänkin hyvää, ellei upeaa. Miesten parin minuutin nylkytyksen takia ei kannata ottaa 97% korkeampaa riskiä joutua väkivallan uhriksi. Harvoin siinä nainen edes saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensitreffit kahvilaan tai muulle julkiselle paikalle.
Jos kieltäytyy, tiedät, ettei ole hyvät mielessä.
Olen tapaillut muutamia kokeneita bdsm-ihmisiä ja heille on ihan selvää, että ensin tavataan ja jutellaan, myöhemmin voi tehdä mitä haluaa, kun asioista on sovittu.
Ronskit jutut vähän punainen lippu.
Puhu myös seksuaaliterveydestä. Jos kiusaantuu tai vähättelee, älä jatka tutustumista.
Keskustelimme jos menisimme syömään. Myös kertoi ihan suoraan, että ehkäisy sekä kondomi, sekä muut jutut on oltava kunnossa. On todella tarkka kuulemma näissä.
Oli todella ronski, se jopa huvitti. Oli humoristinen mutta osasi myös vakavoitua. Puhuimme muustakin kuin seksistä.
Täytyy tietenkin vielä jutella lisää hänen kanssaan. Haluan saada luottavaisen olon ennen kuin mitään tapahtuu.
-ap
Itse en tajua noita etukäteen sovittuja seksitreffejä. Mitä jos ei teekkään sitten mieli? Minulla siihen vaikuttaa esim se miten olen saanut nukuttua edellisenä yönä. En ikinä uskaltaisi luvata jollekkin etukäteen että varmasti on seksiä ja joku tietty aika. Ja jos jonkun tuntemattoman kanssa viime hetkellä muuttaa mieltään niin mitä tahansa paskaa voi sattua.
Minäkään en ymmärrä. Miten voi sanoa haluavansa seksiä jonkun kanssa jota ei ole tavannut? Mitä jos siellä onkin joku ihan eri ihminen?
Sinne treffeille mennään vasta katsomaan josko sen kanssa seksiä haluaisi.Näinhän tässäkin kohtaa ollaan toimimassa. Ainoa ero "normaaleihin" treffeihin tässä on se, että tarkoituksena on päätyä sänkyyn, ei parisuhteeseen. Ei seksitreffien sopiminen tarkoita sitoutumista siihen, että seksiä varmasti on, vaan mahdollisuutta aletaan vasta selvittämään.
Vähän pelkään että monen miehen mielestä se tarkoittaa juuri sitä ja taisi tuossa olla jo joku nainenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan eläessäni mennyt miehen kotiin yhdenyön suhteissa, enkä ole kuullut tuttujenkaan mennen. Miehet tulevat aina naisen kotiin niissä.
Niiin, on mahdollista, että mies tulisi minunkin luokseni. Ihan miten vain. Itse menisin mielummin tien päälle mutta toki turvallisuus edellä.
-ap
Panoja ei koskaan päästetä omaan kotiin, piste.
Joo ei omaan kotiin. Nopeat treffit julkisella paikalla josta molemmat voi vielä hyvällä omallatunnolla perääntyä. Jos nappaa niin sit vaan meet ja teet. Voit sä bussinkin alle jäädä joka päivä, elämä on riskejä. Nauti ja pidä kivaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatteko, että hätätilanteessa ap:n kaverinainen tulee ja pelastaa hänet sadistisen ukon kämpästä? Miten ap edes sidottuna saa ilmoitettua kaverilleen, että on vaarassa? Muutenkin törkeää ap:lta yrittää vierittää vastuuta pelastamisesta kaverilleen, kun itse ehdoin tahdoin asettaa itsensä vaaraan. Kantaisi itse vastuunsa, jos tuollaista jännittävää elämää haluaa alkaa elää.
Jos ap ei vastaa puheluun tai viestiin tiettyyn kellonaikaan mennessä, kaveri soittaa hätäkeskukseen.
Ymmärsitkö nyt?
Miten tämä estää sen ettei aloittajalle tapahdu mitään? Esim raiskaus nollaantuu kun poliisi setä tulee paikalle?
Ei ikinä suoraan toisen kotiin! Eikä autoon! Et voi videopuhelun perusteella tietää, haluatko todella seksiä hänen kanssaan. Kokeilin itse aikoinaan etsiä seksiseuraa netistä, mutta vaikka miehet olivat ihan kivannäköisiä ja fiksuja, niin ei taidettu kertaakaan lopulta edetä seksiin saakka. Mutta siis ehdottomasti sovitte vain kahvilla/drinkeillä/syömässä käymisestä, JOS molempien tekee mieli seksiä niin sitten jatkatte jomman kumman luo.
Itse en etsisi seksiseuraa netistä vaan baarista. Silloin tietää heti, kohtaavatko kemiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ole koskaan pahoinpidelty tai raiskattu. En vedä sellaisia miehiä puoleeni. Voin liikkua missä vain ja milloin vaan ja tiedän olevani turvassa. Minä nyt vaan tiedän.
Olipas ylimielinen kommentti.
Homot tekevät niin että bottom odottaa makkarisaa silmät sidottuna perse pystyssä, ovi on raollaan ja anonyymisti sovittu top-mies käy sitten panemassa paljaalla. Eivätkä siltikään tule raiskatuksi. Ottakaa naiset mallia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoora olet
Aha. :D
Kai minä sinkkuna saan tehdä mitä huvittaa. Minua ei ennen kiinnostanut oma seksuaalinen puoleni, nykyään jostain syystä se kiinnostaa. Olisi nyt mahdollisuus kokeilla ja mennä. Minä innostuin ihan valtavasti tuosta tapaamisesta mutta en ole aikaisemmin tällaisia suhteita harrastanut. Haluaisi vaan mennä mutta sitten on aina riskit olemassa ja se saa perääntymään.
-ap
Keski-iän voimaantuminen?
Tai ihan se että aikuinen saa haluta ja hakea seksiä juuri niin paljon kuin haluaa.
Aikuinen myös hyväksyy sen ett hän on sitten huoara.
2023 ja vielä joku pitää naista h*orana jos hän harrastaa seksiä.
Sinänsä huvittavaa, kuinka tämä palsta pystyy samaan aikaan sekä syyllistämään naisia siitä, kuinka pihtaavat ja sitten kuitenkin rynnätään h*orittelemaan, kun joku nainen edes ajattelee seksin harrastamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, minäkin haluaisin mutta riskit suhteessa hyötyyn on liian suuret. Naisen kanssa seksi yleensä on vähintäänkin hyvää, ellei upeaa. Miesten parin minuutin nylkytyksen takia ei kannata ottaa 97% korkeampaa riskiä joutua väkivallan uhriksi. Harvoin siinä nainen edes saa.
Mahtuuko riskin naisen käsivarsi kyynärpäätä myöden pilluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan eläessäni mennyt miehen kotiin yhdenyön suhteissa, enkä ole kuullut tuttujenkaan mennen. Miehet tulevat aina naisen kotiin niissä.
Niiin, on mahdollista, että mies tulisi minunkin luokseni. Ihan miten vain. Itse menisin mielummin tien päälle mutta toki turvallisuus edellä.
-ap
Panoja ei koskaan päästetä omaan kotiin, piste.
Joo ei omaan kotiin. Nopeat treffit julkisella paikalla josta molemmat voi vielä hyvällä omallatunnolla perääntyä. Jos nappaa niin sit vaan meet ja teet. Voit sä bussinkin alle jäädä joka päivä, elämä on riskejä. Nauti ja pidä kivaa!
Lisäys: ja tietty tosiaan osoite ja treffikumppanin sukunimi kaverille (tän saa hyvin huomaamattomastikin tehtyä) ja sopimus ajasta jolloin kuittaa että kaikki ok. Näin me ollaan monen ystävän kanssa pitkään toimittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi mennä mitenkään takuuseen vieraasta ihmisestä. Olkaa naiset oikeasti varovaisia tinderraiskauksia todella tapahtuu. Vielä jos omet itse seksiajatuksella lähtenyt liikkeelle, voi olla vaikea saada raiskaajalle tuomio tekosistaan.
Haen seksiseuraa ja pelkään tulevani raiskatuksi?
Seksin harrastaminen yhteisestä sopimuksesta ja raiskaus on kaksi eri asiaa.
Sovitaan yhdessä, että tavataan seksin harrastamisen merkeissä ja pelkään tulevani raiskatuksi, kun menen paikalle harrastaakseni yhdessä etukäteen sovittua seksiä?
Kuka sopii harrastavansa seksiä jonkun kanssa jota ei ole tavannut? Se että käydään keskustelua aiheesta ei ole mikään lupaus seksistä.
Minut yksi tindermies haukkui huoraksi kun tämän hänelle selvensin, etten ole sanonut hänen kanssaan sänkyyn meneväni. Arvata voitte ettei sitä tapaamista tarvinnut koskaan järjestää.
Samaa suosittelen muillekin. Tehkää selväksi ettette ole mitään luvanneet ja teillä on oikeus vaihtaa mieltä ja katsokaa miten mies reagoi. Jos miehen mielestä on turha teitä lähteä tapaamaan ilman jotain kummallista sekistakuuta niin tiedätte tekin ettei tapaaminen kannata, hyvää seksiä ei ainakaan tiedossa olisi kun se toinen miettii vain sitä omaa tyydytystään, mahdollisesti myös valmis väkivaltaan teitä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Kutsun luokseni. Mulla on kaksi koiraa, jotka rotuiminaisuuksiltaan sellaisia, että puolustavat omaa ihmistään. Tämä tieto tosin tuskin auttaa ap:ta.
Eikö nuo käy kimppuun jo seksin aikana jos pitää mitään ääntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensitreffit kahvilaan tai muulle julkiselle paikalle.
Jos kieltäytyy, tiedät, ettei ole hyvät mielessä.
Olen tapaillut muutamia kokeneita bdsm-ihmisiä ja heille on ihan selvää, että ensin tavataan ja jutellaan, myöhemmin voi tehdä mitä haluaa, kun asioista on sovittu.
Ronskit jutut vähän punainen lippu.
Puhu myös seksuaaliterveydestä. Jos kiusaantuu tai vähättelee, älä jatka tutustumista.
Keskustelimme jos menisimme syömään. Myös kertoi ihan suoraan, että ehkäisy sekä kondomi, sekä muut jutut on oltava kunnossa. On todella tarkka kuulemma näissä.
Oli todella ronski, se jopa huvitti. Oli humoristinen mutta osasi myös vakavoitua. Puhuimme muustakin kuin seksistä.
Täytyy tietenkin vielä jutella lisää hänen kanssaan. Haluan saada luottavaisen olon ennen kuin mitään tapahtuu.
-ap
Itse en tajua noita etukäteen sovittuja seksitreffejä. Mitä jos ei teekkään sitten mieli? Minulla siihen vaikuttaa esim se miten olen saanut nukuttua edellisenä yönä. En ikinä uskaltaisi luvata jollekkin etukäteen että varmasti on seksiä ja joku tietty aika. Ja jos jonkun tuntemattoman kanssa viime hetkellä muuttaa mieltään niin mitä tahansa paskaa voi sattua.
Minäkään en ymmärrä. Miten voi sanoa haluavansa seksiä jonkun kanssa jota ei ole tavannut? Mitä jos siellä onkin joku ihan eri ihminen?
Sinne treffeille mennään vasta katsomaan josko sen kanssa seksiä haluaisi.Näinhän tässäkin kohtaa ollaan toimimassa. Ainoa ero "normaaleihin" treffeihin tässä on se, että tarkoituksena on päätyä sänkyyn, ei parisuhteeseen. Ei seksitreffien sopiminen tarkoita sitoutumista siihen, että seksiä varmasti on, vaan mahdollisuutta aletaan vasta selvittämään.
Vähän pelkään että monen miehen mielestä se tarkoittaa juuri sitä ja taisi tuossa olla jo joku nainenkin.
Todella moni mies Tinderissä mankuu seksitakuita jo ennen ensitapaamista. Nämä kannattaa laittaa estoon ihan suorilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi mennä mitenkään takuuseen vieraasta ihmisestä. Olkaa naiset oikeasti varovaisia tinderraiskauksia todella tapahtuu. Vielä jos omet itse seksiajatuksella lähtenyt liikkeelle, voi olla vaikea saada raiskaajalle tuomio tekosistaan.
Sovitaan yhdessä, että tavataan seksin harrastamisen merkeissä ja pelkään tulevani raiskatuksi, kun menen paikalle harrastaakseni yhdessä etukäteen sovittua seksiä?
Juuri näin ajattelevien ihmisten takia seksuaalirikoslakia täytyi tiukentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väännetään nyt rautalangasta:
Seksiseuraa etsivän oma ajatus on lähteä hakemaan kivaa, kiihkeää hetkeä aikuisten kesken, seksiä, joka aidosti kolahtaa omaan mieltymykseen.
Vastassa on kiva ja komea treffikumppani, joka vaikuttaa luotettavalle.
Aluksi homma luistaa mukavasti, mutta treffikumppani haluaakin seksiin mukaan jotain, mitä seksiseuraa hakenut ei halua. Esim.anaaliyhdyntää. Treffikumppani ei hyväksy kieltäytymistä ja panee kakkoseen silti.
=raiskaus on564 tapahtunut.
Kannattaa luoda näille treffipalstoille useampi profiili.
Yksi näistä semmonen tosi pervo, niin voi erotella kuka on sekopää.
Kokemuksella voin sanoa, että KAIKKI miehet näissä seksitreffi palstoilla.
Halutaan lyödä, on vaimolta lupa, ollaan asumuserossa jo monetta vuotta, ekaa kertaa liikkeellä vaikka profiili ollut siellä 10 vuotta.
Jostain nämä hullut aina saa jotain jymäytettyä.
On kyllä vaikea sanoa mitä tekisin. En nyt ole lähdössä nyt lähiaikoina vaan sovimme kuukauden tai kahden päähän kenties. Tässä siis on aikaa rauhassa tutustua ja jutella.
Oli kuitenkin todella avoin tästä puolesta ja kertoi, että tämä on hänelle ihan peruskauraa. Puhui turvallisuudesta, ehkäisystä sekä tosiaan tautien riskien minimoimisesta. Myös siitä, että menemme syömään.
Minulle tuli itselle tosi hyvä fiilis ja oli hauskaa jutella hänen kanssaan. Todella avoin ihminen.
Sitten kuitenkin kun en ole tällaista tehnyt niin se pelottaa. Jos jotain red flageja täytyy kaivaa, niin ehkä se seksikumppanien määrä ja innokkuus, oli todella avoin. Tietää todella mitä tekee ja että on jopa miettinyt aikuisviihteen parissa työskentelyä. En ole kaltaistaan ihmistä koskaan tavannut.
Toisaalta hyvä, että on rehellinen mutta koska olen niin noviisi näissä jutuissa, niin ei ole mitään vertauskohdetta. En ole suoranaisia seksisuhteita harrastanut. Tämä taas oli hänelle tuttuakin tutumpaa eikä mitään epävarmuutta ollut hänen puolellaan.
Eli onko se hyvä vai ei?
Kai siihen yleensä kuitenkin sisältyy mahdollisuus muuttaa mieltä jos livetapaamisessa ei sitten kemiat kohtaakaan.
-eri