Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun seksielämä päättyy puolison sairauteen

Vierailija
09.04.2023 |

Sairastumisesta (syöpä) on reilut kolme vuotta, ja niiden aikana seksiä on ollut kahdesti. Tuosta jälkimmäisestäkin on nyt jo noin kaksi vuotta. Puolisolla ei ole minkäänlaisia haluja ja hän kokee ajatuksen seksistä vain ahdistavana.

En tiedä mikä on suurin syy haluttomuudelle - järkytys sairastumisesta, hoidot vai tämänhetkinen hormonaalinen hoito (jonka tarkoitus jatkua vielä vuosia). Ehkä kaikki yhdessä. Lääkärin kanssa on asiasta puhuttu, mutta muilla vaihtoehtoisilla lääkkeillä on kuulemma ihan samanlaiset haitat koska kaikki toimivat samaan tapaan.

Olen miettinyt pari-/seksuaaliterapiaa, mutta voiko sellaisesta olla tässä tilanteessa mitään hyötyä?

Kommentit (28)

21/28 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin myös

Mika.rajala mikarajala

Vierailija
22/28 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän toisinpäin?

Omalta osaltani sanoisin, että että jos osat olisivat toisinpäin (olen mies) tyydyttäisin vaimoni vaikka itse en saisi siitä välitöntä nautintoa. Aiemminkin huolehdin aina että vaimoni saa useita orgasmeja ennen minua.

Harmillista kun vaimo ei koe tätä nyt samalla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu monesta asiasta. Olen ollut useamman vuoden mieheni omaishoitaja. Kaikki oman elämän hyvinvointia koskevat asiat ovat hoituneet tyylillä ja toista kunnioittaen. Ei ongelmia ellei itse asioista halua ongelmia tehdä

Miten olet käytännössä hoitanut omia asioitasi?

Tekemällä silloin tällöin lyhyen mutta antoisan kaupunkimatkan vieraaseen kaupunkiin. Majoitus hotellissa, illalla kulttuuria, taidetta, illallinen ym.

Vierailija
24/28 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksi pariskunta, jonka miehellä eturauhas operaatio vei seisokin. Käyn silloin tällöin parin luona kylässä ja hoitelen naista nuolten ja naiden ja paljaalla haluaa loppuun saakka.

Ei mustasukkaisuutta vaan mies haluaa, että vaimolla hyvä ja tämä sopii myös mulle, ikä eroa vajaat 10 vuotta.

Hieno pari!

Vierailija
25/28 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpäin olet Sinä 45 v. mies jonka vaimo sairastunut syöpään?

Vierailija
26/28 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäpäin olet Sinä 45 v. mies jonka vaimo sairastunut syöpään?

Jos tarkoitat minua #3, niin Pirkanmaalta

Vierailija
27/28 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää keskustelua tässä ollut kyllä, poikkeuksellista tässä ryhmässä

Vierailija
28/28 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans hävis halut syöpähoitojen myötä, puolitoistavuotta tätä kesti kunnes syöpä sitten voitti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi