Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitsetko usein koti-illan baarin sijaan?

Vierailija
09.04.2023 |

Miten mieluiten vietät esim juhlapyhät ja viikonloput: menetkö baariin/illanistujaisiin jos kutsu käy vai jäätkö kotiin mieluummin? Olen varmaan itse tulossa vanhaksi, mutta nykyään jätän useammin iltamenot väliin, sen takia että olo on monta päivää sen jälkeen väsynyt ja jotenkin alakuloinen. Pelkästään valvominen tekee sen, saati jos ottaa alkoholia. Vaikka usein haluaisinkin mennä, mietin liikaa siitä seuraavaa olotilaa ja valitsen kotiin jäämisen, koska haluan olla virkeä seuraavana päivänä.
Olin pitkään varsinainen bilehile, siksi tämä muutos tuntuu hassulta itsessäni ja kiinnostaa, onko muita "vanhaksi tulleita" vai olenko ihan vässykkä :D

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään kotiin juomaan alkoholia.

Vierailija
2/53 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on halvempaa dokata. Saa kolme lonkeroa samaan hintaan kuin baarissa yhden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Itselläni on aina ollut kovat krapulat ja kestäneet monta päivää, mutta nyt viime vuosina olen viimein myöntänyt itselleni, ettei krapulassa ole mitään järkeä. Haluan elää jokaisen päivän mahdollisimman virkeänä, hyvävointisena ja nauttien elämästä. Vihaan sitä alakuloa ja huonovointisuutta, enkä enää aiheuta sitä itselleni kuin harvoin.

Vierailija
4/53 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän myötä krapula voi kestää päiviä. Hillitsee juhlimishaluja.

Vierailija
5/53 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin illanistujaisiin, jos vain kutsu kävisi, mutta kun ei käy. Hemmetti kaikki ovat perheytyneet.

Vierailija
6/53 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen todellakin koti-illan ja kalsarikännit. Mutta toisaalta nautin jostain laivareissusta aivan älyttömästi silloin harvoin kuin lähden. On ihanaa olla keski-ikäinen kun voi vaan keskittyä pitämään hauskaa. Ei tarvitse etsiä elämän miestä eikä tulevaa lasten isää. Niin rentoa.

Vierailija
7/53 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin baareissa käymisen jo 10 vuotta sitten. Kotona on hyvä olla.

Rahaakin säästyy paljon. 😊N44

Vierailija
8/53 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole riekkunut baareissa enää yli 25 vuoteen. Siihen hommaan loppui kiinnostus täydellisesti, kun olin 22 vuotias ja käynyt niissä 16 vuotiaasta lähtien.

Alkoholin jätin pois pian kolme vuotta sitten ja sitä ei ole yhtään ikävä. Kotona siis olen perheeni kanssa ja meillä on oikein mukavaa.

Vastasin äsken Hesarin tyytyväisyys -testiinkin, että olen erittäin tyytyväinen elämääni.

Vierailija
9/53 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myös 27v asti kunnon bilettäjä. Nykyään jaksan harvoin. Eilen piti lähteä baariin, mutta juotiinkin kaverin kanssa viinipullo hänen luona. Nääh. Ihan laiskoja ollaan.

Vierailija
10/53 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-iässä ehdottomasti koti-ilta. 

Vierailija
11/53 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiin käynyt baarissa. En usko että käyn enää koskaan. 1. Ei ole kavereita 2. Vihaan alkoholia enkä edes juo 3. En osaa pukeutua baariin 4. Olen ruma ja häpeän itseäni joten vietän kaiken aikani kotona

Vierailija
12/53 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt baareissa 15 vuoteen. Viimeksi valmistujaisjuhlissa kävin baarissa, polttareissakin oltiin mäkillä. Illanistujaisista nautin ja terassilla kesällä käyn. Koti on paras paikka, veneily ja mökkeily sit seuraavat valinnat, baarit ei ole edes listalla enää.

Vierailija
13/53 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

About 365 päivänä vuodessa ei ole baariin viitsinyt. Eikä jaksa kotonakaan juoda. Ei tuolla oikein voi kehuakaan itseään kun ei tee mieli, niin ei vaadi mitään uhrauksia eikä pienintäkään tahdonlujuutta.

Vierailija
14/53 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona alkoholi on parempaa ja halvempaa kuin paikallisessa räkälässä. Eivät osaa tehdä gintonicia oikein, lonkero maistuu vedelle ja olutvalikoima on surkea. Mieluummin juon yksin kotona, kun en oikein seurastakaan välitä.

Vierailija
15/53 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset 20 vuotta valinnut koti-illat

Vierailija
16/53 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt baareissa 15 vuoteen. Viimeksi valmistujaisjuhlissa kävin baarissa, polttareissakin oltiin mäkillä. Illanistujaisista nautin ja terassilla kesällä käyn. Koti on paras paikka, veneily ja mökkeily sit seuraavat valinnat, baarit ei ole edes listalla enää.

*mökillä, ei sentään mäkissä.

Vierailija
17/53 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mennyt suunnilleen näin:

17-28-vuotiaana ehdottomasti baariin. Vähintään pe-la baarissa, lisäksi satunnaisesti ke-to.

29-38-vuotiaana ehdottomasti koti-ilta.

39-vuotiaana olisi hirveä hinku taas baariin, mutta pienet lapset rajoittaa biletystoimintaa. Käytännössä vuodessa tulee 4-6 baari-iltaa. Saa nähdä kuinka kauan tämä vaihe kestää.

Vierailija
18/53 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on baarissa ainoastaan naisten perässä,tuskin kukaan "pitämässä hauskaa".

Vierailija
19/53 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen kotona ja sitten valitan ,kun en ikinä tapaa ketään ja olen yksinäinen. Tuore ero ja kaikki kaverit perheellisiä joten aika paskaa elämää tämäkin.

Vierailija
20/53 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan käynyt baarissa. (67v)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi