Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sydän hakkaa pienestäkin

Vierailija
09.04.2023 |

Olen 30v normaalikuntoinen terve mies. Hain äsken pyykit alakerrasta (yhdet portaat) ja kävelin pyykkikorin kanssa portaat ylös. Huomasin että sydän hakkaa ja haukon henkeä. Näin käy aika usein tällaisista pienistäkin asioista. Toisinaan voin tehdä paljonkin kaikenlaista ilman tällaista. Mitä tämä voisi olla? Sydänvaivoja?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt lääkärissä?

Vierailija
2/51 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ees viitti sanoa mistä johtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, pyykkikori, olisko kuitenkin kaljakori? Kukaan mies hae mitään pyykkikoria

Vierailija
4/51 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut nyt joku tauti päällä mihin kuuluu ihan järkyttävät rytmihäiriöt. Ettei pukkaa tautia?

Vierailija
5/51 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako rokotetta pohjalla?

Mulla on ollut tuollaisia oireita jo kauan ennen k-rokotuksia. Otin kaikki k-rokotukset ja otan jatkossakin.

-eri

Vierailija
6/51 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä voi olla monenlaisia. Mulle tuli tommosta, kun oli raudanpuuteanemia.

Vierailija
7/51 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronapiikistä on tullut paljon sydänongelmia, itse tunnen 4 jotka ovat joutuneet käydä lääkärissä rytmihäiriöiden takia piikkien jälkeen. Että älkää vähätelkö näitä haittavaikutuksia.

Vierailija
8/51 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hakkaa kokoajan!

Vierailija
9/51 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronapiikistä on tullut paljon sydänongelmia, itse tunnen 4 jotka ovat joutuneet käydä lääkärissä rytmihäiriöiden takia piikkien jälkeen. Että älkää vähätelkö näitä haittavaikutuksia.

Kukaan ei ole kiistämässä sitä, etteikö koronarokote ole voinut aiheuttaa haittoja joillekin. Mutta ei nyt tarvitse jokaiseen vaivaan tarjota sitä koronarokotetta syyksi. Vaikuttaa lähinnä monomaaniselta.

Vierailija
10/51 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole ottanut ensimmäistäkään k-piikkiä. t ap

Vierailija
11/51 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, sinä siellä. Älä panikoi. Useimmiten rytmihäiriöt ovat vaarattomia. Ilmeisesti kipuja ei kuitenkaan ole, etkä ole pyörtynyt?!  Sinuna kävisin kuitenkin lääkärissä, tarvittaessa voisit päästä esim. Holter-tutkimukseen (googlaa) , ihan julkisella puolellakin niitä tehdään. 

Vierailija
12/51 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ole ottanut ensimmäistäkään k-piikkiä. t ap

Toistan kysymykseni, oletko käynyt lääkärissä?

Vierailija
13/51 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oletko mielestäsi hyväkuntoinen? Portaat on raskaat, kun on kantamusta. Jos haukot henkeä kyseessä saattaa olla hoitamaton astma. Silloin portaat on rankat.

Vierailija
14/51 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ottanut k-piikkiä ja kieltämättä nyt kun tuli puheeksi niin täytyy sanoa, että koronan sairastamisen jälkeen on vasta tämmöistä tullut..

Vierailija
15/51 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös sellaista että välillä tuntee pulssin niskassa. Onko siihen mitään testiä jos se on sitä longcovidia? Muutakaan en keksi mitä se voisi olla vaikka on kait niitä vaikka mitä vaivoja.

Vierailija
16/51 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaverilla 32v mies aiemmin jo sydänlihastulehdus ja nyt keuhkoveritulppa, kannattaa ehdottomasti mennä lääkäriin!!

Vierailija
17/51 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollaset oireet ja oli verenpaineet korkealla. Sain lääkkeet ja nyt tilanne parantunut

Vierailija
18/51 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös sellaista että välillä tuntee pulssin niskassa. Onko siihen mitään testiä jos se on sitä longcovidia? Muutakaan en keksi mitä se voisi olla vaikka on kait niitä vaikka mitä vaivoja.

Rasituksessa vai muutenkin? Niska kuulostaa kyllä oudolta, kaulan puolella on normaalimpaa tuntea pulssi rasituksessa, koska siinä kulkee iso valtimo.

Vierailija
19/51 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatte k-piikin vaikutukset itseenne myös jos puolisonne on ottanut piikit. Kyseessä kuitenkin b i o a s e.

😂

Vierailija
20/51 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole kiistämässä sitä, etteikö koronarokote ole voinut aiheuttaa haittoja joillekin. Mutta ei nyt tarvitse jokaiseen vaivaan tarjota sitä koronarokotetta syyksi. Vaikuttaa lähinnä monomaaniselta.

Sydänvaivojen kohdalla ihan paikallaan epäillä mahdolliseksi aiheuttajaksi, rajattiinhan niiden kohderyhmiäkin nimenomaan sydänongelmien takia. Ap:n kohdalla ei nyt niistä kuitenkaan johdu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan