Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sydän hakkaa pienestäkin

Vierailija
09.04.2023 |

Olen 30v normaalikuntoinen terve mies. Hain äsken pyykit alakerrasta (yhdet portaat) ja kävelin pyykkikorin kanssa portaat ylös. Huomasin että sydän hakkaa ja haukon henkeä. Näin käy aika usein tällaisista pienistäkin asioista. Toisinaan voin tehdä paljonkin kaikenlaista ilman tällaista. Mitä tämä voisi olla? Sydänvaivoja?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samat oireet niin olikin sepelvaltimotauti. Verenpainelääkitys ja beetasalpaaja käyttöön niin johan loppui.

Vierailija
42/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kanssa sydän on herkkä, välillä hengästyn pienestä ja tärisen helposti. Olen aina ollut sellainen. En tiedä miksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menethän lääkäriin. Ei ole normaalia. Ystäväni oli samanlainen pienistäkin portaista puuskuttaja ja kuoli suorin jaloin kolmekymppisenä. Mitään ei ollut tehtävissä. Ruumiinavauksessa paljastui sydänvika.

Vierailija
44/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutkituttaa. Voi hyvinkin olla vaaratonta, mutta kuitenkin. Onko teillä muuten otettu kilpirauhasarvot? Kilpirauhasen liikatoiminnassa pulssi kiihtyy ja on usein lisälyöntejä. Onko kaulalla ehkä struuma?

Vierailija
45/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ottanut koronarokotetta ap?

Vierailija
46/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko työssäni stressi ja kuormitusta ..burn Out saattaa myös tuoda oirehtelevalle ihmiselle samoja oireita kun stressi nostaa kehon kuormitusta..

Normaalisti liikunta lievittää ja helpottaa lievää stressiä mutta vakavassa stressitilassa liikuntakin on vaikeaa.

Vierailija
47/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä koronarokotteen sivuvaikutuksia

Vierailija
48/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on taipumusta alhaiseen hemoglobiiniin, ja aina kun raudat on alhaalla oire on heikotus ja väsymys, eikä jaksa kevyttäkään liikuntaa.

Vierailija
49/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dysautonomia eli autonomisen hermoston toimintahäiriö. Toki, kun ei taustoja tiedä eli jos treenaat kovaa niin voi liittyä ylikuntoon jne. Ite vedin itteni piippuun treenaamalla jne, niin hermosto sekosi eikä ole tässä vajaan kolmen vuoden palauttelulla palautunut normaaliksi. Suosittelen menemään lääkäriin.

Vierailija
50/51 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani... Mutta... Alkoiko kaikki koronarokotteen jälkeen, tilanteessa jossa ennen rokotuksia mitään vastaavaa ei ole ollut?

Muistakaa, että heti rokotteen alkutesteistä lähtien niissä on ilmennyt ongelmia, joita on uutisoitukin virallisesti (sydäntulehdus jne). Osa rokotteista on myös täysin kiellettyjä tai nuorilta kiellettyjä. Osa taas kielletty k-65 v.  Sydäntulehdusten vuoksi Moderna on kielletty Suomessa ja samasta syystä Pfizer on kielletty Ruotsissa. 

Vierailija
51/51 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallisten lähteiden mukaan Moderna on kielletty alle 30 vuotiailta Suomessa, koska todettu aiheuttavan sydäntulehdusta. Ruotsissa taas Pfizer on kielletty alle 30v. Samasta syystä. Huomaatteeko? MOLEMMAT rokotteet aiheuttavat sydäntulehdusriskiä. 

- Kuulut siis riskiryhmään, ollessasi 30v. 

Astra Zeneca on Suomessa täysin kielletty, ja joissain maissa se on kielletty yli 65 vuotiailta.

Huomaatteko? KAIKKI r.o.k.o.t.t.e.e.t. ovat joko osittain tai täysin kiellettyjä? Sori pieni toisto edelliseen...  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän