Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tähdet, tähdet 2023 virallinen

Vierailija
09.04.2023 |

Alkoi juuri äsken Nelosella.

Kommentit (2384)

Vierailija
1541/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ystävä, tuttu enkä bändikaveri. Normaali perheenäiti olen, omaan kuorotaustaa. Mutta väliäkö sillä. Mulla on mielipide ja se on yhtä validi kuin sinunkin. Nämä on makuasioita, niistä voi toki kiistellä mutta tapella ei kannata. Mä tykkään portion boysin tyypeistä ja musiikista ja siitä että osataan viihdyttää ja nauraa itselleen. Joka kerta Mikaelin esityksistä tuli hymy huulille. Ei tullu samaa reaktiota kenenkään muun suorituksesta. Sitä tarvitaan tähän maailmaan, aina ei tarvii ottaa niin tosissaan. Ja ja ding dong soi nyt korvamatona ja esityksen ilo tarttui. Minä olisin mielelläni ottanut ensi sunnuntainakin tämän saman ilokaasuannoksen.

Vierailija
1542/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tylsä ohjelma, jokainen esiintyjä on jo oman alansa tähti. Esittävät jo keikoillaan eri musiikkilajeja. Eikö Vain elämää-ohjelma jo riitä näitä toistensa kappaleita esittämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä jotain musiikista ymmärrän. Tuossa esityksessä näki että Tiina joutui laulamaan ihan itselleen väärää sävellajia. Nämä tehdään varmasti alkuperäistä vastaavaksi ja myös Mikaelin äänialan mukaan. Siitä huolimatta naiskohdat meni nuotilleen. Kuuntelin alkuperäisen. Pitää olla tosi sopraano ääniala että pystyy vetämään sen nuotilleen ja täysillä. Voit kuule vaikka itse kokeilla. Rohkeaa oli mennä vetämään. Siitä iso respekti.

Mikaelhan heittäytyi tähän ihan vitsillä sanoi heti ettei osaa laulaa. Eilinen ding dong oli ihan mahtava huumori osio tässä. Tykkäsin, mahtavaa kun osaavat heittäytyä ja nauraa itselleen. Viihdyttävää.

Just noin kuin sanoit. Sitäpaitsi ihana hymy ja iloiset silmät.

Mahtavasti kiitti kaikkia osapuolia ihanasta vaikkakin lyhyestä matkasta. Tiesi kyllä itsekin että hyvinkin saattaa tippua pois pelistä. Vaikka ei se tippuminenkaan ole aina niin itsestään selvää ( osaa tai ei osaa laulaa, osaa tai ei osaa tanssia). Yleisö äänestää ketä äänestää ja sillä perusteella minkä itse haluaa.

Vierailija
1544/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta tätä katsoessani mietin että miten voi olla noin paska puvustaja? väärät kankaat ja huonot saumat, kenellekään ei istu ja tosi "naamiaismaisia" kaikki puvut. Ihan ok jos joku itse kotona noita väkertää mutta tv-ohjelmaan missä esiintyjien pitää liikkua monipuolisesti ja näyttää hyvältä kameraan, ei vaan toimi. Vuodesta toiseen sama juttu tässä ohjelmassa. Olen myös eri mieltä siitä miltä minkäkin tyylilajin ja aikakauden vaatteiden tulisi näyttää, mutta ne nyt ovat mielipideasioita. Ammattitaidottomuus ja puolivillaisuus, niistä suutun. toki voi olla että nollabudjetilla tekevät, silloin tuo lienee saavutus. 

Vierailija
1545/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PBF oli huono

Vierailija
1546/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tylsä ohjelma, jokainen esiintyjä on jo oman alansa tähti. Esittävät jo keikoillaan eri musiikkilajeja. Eikö Vain elämää-ohjelma jo riitä näitä toistensa kappaleita esittämään.

Niin...eihän kukaan täyspäinen näitä katso...vai mitä😂

Vierailija
1547/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että ding dong ding dong daa daa daa daa vaan 😂😂😂 ansaitusti putosi.

Vierailija
1548/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja fanitus loppui muuten silloin, kun kertoivat vaimonsa kanssa, että lapsilla ei ole kännyköitä eivätkä saa pelata. Ja pitävät tästä kiinni, vaikka lapset jäävät kaveriporukassa ulkopuolisiksi. Käpylehmillä vissiin pitää leikkiä. 

Heidän isommilla lapsilla on käsittääkseni omat puhelimet. Ja saavat kyllä pelata. En mäkään ymmärrä miksi ihan pienetkin lapset tarvitsisivat oman puhelimen. Kyllä ne ehtii addiktoitua luuriin myöhemminkin.

Vierailija
1549/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin muistetaan että Jarkko Tamminen on tosiaan opiskellut teatterikorkeakoulussa + lisäksi hänellä on ilmeisesti lauluopintoja Tanskassa. Voittajasuosikkini ilman muuta, Jarkko ON hyvä laulaja.

Vierailija
1550/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo ystävä, tuttu enkä bändikaveri. Normaali perheenäiti olen, omaan kuorotaustaa. Mutta väliäkö sillä. Mulla on mielipide ja se on yhtä validi kuin sinunkin. Nämä on makuasioita, niistä voi toki kiistellä mutta tapella ei kannata. Mä tykkään portion boysin tyypeistä ja musiikista ja siitä että osataan viihdyttää ja nauraa itselleen. Joka kerta Mikaelin esityksistä tuli hymy huulille. Ei tullu samaa reaktiota kenenkään muun suorituksesta. Sitä tarvitaan tähän maailmaan, aina ei tarvii ottaa niin tosissaan. Ja ja ding dong soi nyt korvamatona ja esityksen ilo tarttui. Minä olisin mielelläni ottanut ensi sunnuntainakin tämän saman ilokaasuannoksen.

Tule mukaan niiden keikoille (ellet ole jo käynytkin). Siellä saa semmoisen energialatauksen että oksat pois! Vuoden sisällä olen käynyt jo 10 keikalla ja voi miten paljon iloa sieltä on tarttunut mieleen.

Tuollaisia ihmisiä ja asennetta tarvitaan tässä ajassa.

Opettaneet minullekin paljon armollisuutta omaa itseä ja tekemisiäni kohtaan jo omalla esimerkillään, että ei oo niin vakavaa vaikka kaikki menis perseelleen.

Ja itselleen nauramisen taito on hyvin tarpeellinen elämässä yleensäkin.

Vierailija
1551/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä jotain musiikista ymmärrän. Tuossa esityksessä näki että Tiina joutui laulamaan ihan itselleen väärää sävellajia. Nämä tehdään varmasti alkuperäistä vastaavaksi ja myös Mikaelin äänialan mukaan. Siitä huolimatta naiskohdat meni nuotilleen. Kuuntelin alkuperäisen. Pitää olla tosi sopraano ääniala että pystyy vetämään sen nuotilleen ja täysillä. Voit kuule vaikka itse kokeilla. Rohkeaa oli mennä vetämään. Siitä iso respekti.

Mikaelhan heittäytyi tähän ihan vitsillä sanoi heti ettei osaa laulaa. Eilinen ding dong oli ihan mahtava huumori osio tässä. Tykkäsin, mahtavaa kun osaavat heittäytyä ja nauraa itselleen. Viihdyttävää.

Just noin kuin sanoit. Sitäpaitsi ihana hymy ja iloiset silmät.

Mahtavasti kiitti kaikkia osapuolia ihanasta vaikkakin lyhyestä matkasta. Tiesi kyllä itsekin että hyvinkin saattaa tippua pois pelistä. Vaikka ei se tippuminenkaan ole aina niin itsestään selvää ( osaa tai ei osaa laulaa, osaa tai ei osaa tanssia). Yleisö äänestää ketä äänestää ja sillä perusteella minkä itse haluaa.

He muistavat aina jokaisella keikoillaan kiittää pääsylipun ostaneita ja heitä katsomaan tulleita ihmisiä.

Jäävät keikan jälkeen juttelemaan ihmisten kanssa ilman kiireen tuntua jo huomioivat jokaisen. Nöyriä, ihmisystävällisiä, sivistyneitä ja kohteliaat tavat omaavia jokainen heistä.

Vierailija
1552/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Täällä on taas tämä UMK palstalta tuttu Tiina heitteri oksentamassa sitä perussettiä mitä aiemminkin. Yrittää joka tavalla saattaa huonoon valoon. Oon ymmärtänyt että kukaan näistä tähdet tähdet lavalla olleista Portion Boysin tyypeistä ei ole edes väittänyt olevansa laulaja. Hehän oikein korostivat sitä että heidän bändin ainut laulaja ei päässyt tähän mukaan joten yrittivät tehdä parhaansa ilman häntä. Eli tuntuu vähän erikoiselta läpältä nyt haukkua että no ei se Miku selkeestikkään oo laulaja tai Tiina todisti ettei oo laulaja nönnönnööö. Ei he ole ikinä väittäneetkään olevansa. Kyllä he silti laulua pystyy toimittamaan. Ei toki niinkuin ammattilaiset joita muut kisaajat tässä formaatissa on. Keikalla kun käy niin tietää kyllä myös minkä takia ovat bändissä. Jos ei ole showta nähnyt niin on ihan turha nillittää mistään muusta. Mä olisin halunnut kuulla sen räppärin laulua nyt eilisessä esityksessä enempi mutta en saanu mitään irti että kuuluiko se missään. Keikalla on upean karhea saundi. Jokatapauksessa toimittivat just sitä viihdettä mitä heiltä tilattiin. Hymyssä suin.

Sen räppärin saundi on käheä ja painotus täsmälleen räppiin sopiva. Komistus, ja ehkä jöröin porukasta, mutta hemmetin hauska.

Vierailija
1553/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä päin Usaa Eminem on kotoisin, mutta Marialla oli sellainen cool New Yorkin afroamerikkalaisaksentti lausuessaan räppiä ja kuulosti siten paljon katu-uskottavammalta kuin Eminem alkuperäisbiisissään...🤭 Marialla oli asenne tismalleen kohdillaan, hyvä!

Saralla oli myös hyvä flow ja letkeä rytmi Muijii stadis -vedossaan. En ole kuullut aiemmin yhtäkään Gettomasan biisiä, mutta luultavasti tämä Saran versio oli parempi kuin Masan og-versio. En tiedä mitä genreä Sara esittää normaalisti, mutta hänelle sopisi myös hiphopparin. Sarahan on coolimpi räppärinä kuin vaikkapa Sini Sabotaagi.

Mr. Worldwide Pitbullia en voi sietää, mutta Lauri sai tämänkin esityksen kuulostamaan hyvältä ja taidokkaalta. Jotkut tuomarit kritisoi lattarimeininkiä, mutta tämähän oli latinoräppiä. Vaikka taustabiitti on latinoa ja tanssitaan latinoa, tässä oli kuitenkin nopeatempoista räppäystä hengästymiseen saakka. Hieno taidonnäyte Laurilta.

Meijulla oli myös latinohenkinen kappale Ay ay ay. Se ei ikävä kyllä oikein osunut hip hop -genreen. Siinä taisi olla vain pikkiriikkinen räppiosuus lopussa, muuten oli pelkkää laulelua. Ihmettelin, kun tuomarit pelkästään kehuivat Meijua. Ehkä tiesivät jo, että tulee tippumaan?

Konstan ääni muistutti jopa liikaakin Keekin ääntä. Olisipa valinnut jonkin katu-uskottavamman hip hop -kappaleen. Joku sellainen, missä on letkeä ja soljuva flow tai jossa olisi saanut tykittää riimejä konekiväärin lailla. Tämä Cheekin Timantit on ikuisia kuulostaa muutenkin joltain iskelmä-räpiltä ja sitä tunnelmaa vielä korostaa tylsät puvuntakki ja -housut -stailaus. Odotin Konstalta enemmän, mutta aina ei voi onnistua.

Jarkko on myös ollut aiemmissa jaksoissa vakuuttava, mutta tämä Elastisen Ovet paukkuu Joopa joo-oo-oo on aivan liian kiltinoloista pehmoräppiä, millä ei kenenkään taitoja tuoda esille. Jarkko näytti vinossa olevassa pipossaan alakoululaispojalta, joka paukuttelee oviaan äidin kanssa riitelyn jälkeen.

Susannan Pommit tippuu...! Seinäjoki! -sekoilu herätti myötähäpeää.

Vierailija
1554/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tule mukaan niiden keikoille (ellet ole jo käynytkin). Siellä saa semmoisen energialatauksen että oksat pois! Vuoden sisällä olen käynyt jo 10 keikalla ja voi miten paljon iloa sieltä on tarttunut mieleen.

Tuollaisia ihmisiä ja asennetta tarvitaan tässä ajassa.

Opettaneet minullekin paljon armollisuutta omaa itseä ja tekemisiäni kohtaan jo omalla esimerkillään, että ei oo niin vakavaa vaikka kaikki menis perseelleen.

Ja itselleen nauramisen taito on hyvin tarpeellinen elämässä yleensäkin.

He muistavat aina jokaisella keikoillaan kiittää pääsylipun ostaneita ja heitä katsomaan tulleita ihmisiä.

Jäävät keikan jälkeen juttelemaan ihmisten kanssa ilman kiireen tuntua jo huomioivat jokaisen. Nöyriä, ihmisystävällisiä, sivistyneitä ja kohteliaat tavat omaavia jokainen heistä.

Jokohan tämä PB-hehkutus riittäisi? :) Alkaa mennä jo vähän överin ja koomisen puolelle ja silloin se kääntyy itseään vastaan. Kirjoitustyylisi muistuttaa muuten todella paljon niitä PB:n UMK-ajan tiedotteita, joissa hehkutuksissa ja kehuissa ei säästelty. Sattuumaako vain.

Vierailija
1555/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nyt Mikaelin tippumisen myötä täälläkin loppuisi tuo Portion Boys -jauhanta, sekät negat että posit. Menkäämme eteenpäin!

Vierailija
1556/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin muistetaan että Jarkko Tamminen on tosiaan opiskellut teatterikorkeakoulussa + lisäksi hänellä on ilmeisesti lauluopintoja Tanskassa. Voittajasuosikkini ilman muuta, Jarkko ON hyvä laulaja.

Jarkolle pisteet täälläkin ja voisi hyvin menestyä muissakin ohjelmissa esim voice of finlandissa ja olla parempi laulaja kuin siellä nyt olevat esiintyjät. On tosiaan lahjakas musikaalisesti ja hyvä niin. En aiemmin itekään tiennyt, että tämmöinen multitalentti kyseessä.

Vierailija
1557/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään koomisuuden puolelle ei mene nää PB heittereiden ainaiset suolausyritykset vai? Mä uskon että useat sadat/tuhannet keikoilla käyneet yhtyvät näihin kommentteihin bändin uskomattomasta fanien huomioimisesta. Että ilmankos näitä kommentteja tännekkn tulee.

Vierailija
1558/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarkko ihan paras. Osaa laulaa lauluja laidasta laitaan. Ylpeyttä onneksi kundista ei löydy. Maria lauloi kauniisti Katri Helanan kappaleen. 

Vierailija
1559/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtään koomisuuden puolelle ei mene nää PB heittereiden ainaiset suolausyritykset vai? Mä uskon että useat sadat/tuhannet keikoilla käyneet yhtyvät näihin kommentteihin bändin uskomattomasta fanien huomioimisesta. Että ilmankos näitä kommentteja tännekkn tulee.

Minulla ei ole mitään PB:tä vastaan. Sanoin vain, että heistä puhumisen (sekä haukut että kehut) voisi jo lopettaa tässä TT-ketjussa, kun jäsen ei ole enää kisassa mukana.

Vierailija
1560/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan viikon Aito Iskelmä ei oikein innosta, mutta odotan innolla musikaalijaksoa. Toivottavasti kuultaisiin monenlaisia musikaalibiisejä eikä aina niitä samoja tunnetuimpia.