Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähdet, tähdet 2023 virallinen

Vierailija
09.04.2023 |

Alkoi juuri äsken Nelosella.

Kommentit (2384)

Vierailija
1561/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtään koomisuuden puolelle ei mene nää PB heittereiden ainaiset suolausyritykset vai? Mä uskon että useat sadat/tuhannet keikoilla käyneet yhtyvät näihin kommentteihin bändin uskomattomasta fanien huomioimisesta. Että ilmankos näitä kommentteja tännekkn tulee.

En ole käynyt heidän keikoillaan, joten keikoilla fanien huomioimista en tiedä enkä siihen ota kantaa.

Mutta jos johonkin kisaan lähtee mukaan, eikö se ole fanien pettämistä kun lähtee vaan leikkimielellä laulelemaan ding Dong daa daa.

Biisi mikä ei täysin vastaa edes illan genreä.

Fanit kuitenkin odottaa suosikkinsa siellä pärjäävän eikä tippuvan heti alkumetreillä.

Jokuhan tossa meni pahasti pieleen.

Vierailija
1562/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan viikon Aito Iskelmä ei oikein innosta, mutta odotan innolla musikaalijaksoa. Toivottavasti kuultaisiin monenlaisia musikaalibiisejä eikä aina niitä samoja tunnetuimpia.

Tuossa samaisessa musikaalijaksossa on myös duettoja. Onkohan nekin musikaaleista tuttuja? En muista miten aiemmilla kausilla meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä jotain musiikista ymmärrän. Tuossa esityksessä näki että Tiina joutui laulamaan ihan itselleen väärää sävellajia. Nämä tehdään varmasti alkuperäistä vastaavaksi ja myös Mikaelin äänialan mukaan. Siitä huolimatta naiskohdat meni nuotilleen. Kuuntelin alkuperäisen. Pitää olla tosi sopraano ääniala että pystyy vetämään sen nuotilleen ja täysillä. Voit kuule vaikka itse kokeilla. Rohkeaa oli mennä vetämään. Siitä iso respekti.

Mikaelhan heittäytyi tähän ihan vitsillä sanoi heti ettei osaa laulaa. Eilinen ding dong oli ihan mahtava huumori osio tässä. Tykkäsin, mahtavaa kun osaavat heittäytyä ja nauraa itselleen. Viihdyttävää.

Just noin kuin sanoit. Sitäpaitsi ihana hymy ja iloiset silmät.

Mahtavasti kiitti kaikkia osapuolia ihanasta vaikkakin lyhyestä matkasta. Tiesi kyllä itsekin että hyvinkin saattaa tippua pois pelistä. Vaikka ei se tippuminenkaan ole aina niin itsestään selvää ( osaa tai ei osaa laulaa, osaa tai ei osaa tanssia). Yleisö äänestää ketä äänestää ja sillä perusteella minkä itse haluaa.

He muistavat aina jokaisella keikoillaan kiittää pääsylipun ostaneita ja heitä katsomaan tulleita ihmisiä.

Jäävät keikan jälkeen juttelemaan ihmisten kanssa ilman kiireen tuntua jo huomioivat jokaisen. Nöyriä, ihmisystävällisiä, sivistyneitä ja kohteliaat tavat omaavia jokainen heistä.

Hyvänen aika sentään, niinhän artisteilla sun muilla esiintyjillä on tapana tehdä. Joku Arja Korisevakin suunnilleen halaa kaikki faninsa keikan jälkeen.

Vierailija
1564/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä maakunnan murretta Juuso Mäkilähde puhuu? Ei ole ainakaan pk-seudulta kotoisin. Eikä Turun eikä Tampereen.

Vierailija
1565/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtään koomisuuden puolelle ei mene nää PB heittereiden ainaiset suolausyritykset vai? Mä uskon että useat sadat/tuhannet keikoilla käyneet yhtyvät näihin kommentteihin bändin uskomattomasta fanien huomioimisesta. Että ilmankos näitä kommentteja tännekkn tulee.

En ole käynyt heidän keikoillaan, joten keikoilla fanien huomioimista en tiedä enkä siihen ota kantaa.

Mutta jos johonkin kisaan lähtee mukaan, eikö se ole fanien pettämistä kun lähtee vaan leikkimielellä laulelemaan ding Dong daa daa.

Fanit kuitenkin odottaa suosikkinsa siellä pärjäävän eikä tippuvan heti alkumetreillä.

Se vastasi illan genreä paremmin kuin mikään muu esitys, PB:lle omintakeisella tyylillä.

Kuuntele se ennen biisiä näytetty alustus. Liittyy euroviisuista tehtyyn ja esitettyyn parodialeffaan.

Mikään ei mennyt pieleen. Tosissaan mutta ei vakavasti kisassa mukana.

On hyvä heittäytyä joskus mukavuusalueensa ulkopuolelle vaikka tietää ja fanit tiesi että näin voi käydä. Mutta ei se haittaa. Se on aitoa PB:tä. Rohkeutta olla oma itsensä.

Vierailija
1566/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vastasi illan genreä paremmin kuin mikään muu esitys, PB:lle omintakeisella tyylillä.

Olen eri, jolle vastasit, mutta pakko puuttua tähän. Illan genre oli Euroviisut. Euroviisuista pilaa tekevä amerikkalainen, lapsellisen typerä leffabiisi ei todellakaan vastannut illan genreä paremmin kuin aidot Euroviisu-kappaleet. Euroviisujen joukosta olisi takuulla löytynyt Mikaelille kymmenittäin muitakin hauskoja huumoriviisuja, joista valita. Ja miksi aina tuo huumoripuoli? Olisi kokeillut heittäytyä epämukavuusalueelleen ja laulaa jotain riisuttua ja koskettavaa, ilman peruukkeja, pelleasuja ja tarkoituksellista läskiksi lyömistä.

Vierailija
1567/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä maakunnan murretta Juuso Mäkilähde puhuu? Ei ole ainakaan pk-seudulta kotoisin. Eikä Turun eikä Tampereen.

Googlen mukaan on syntynyt Lohjalla. Itse olisin veikannut jotain pohjoisempaa paikkakuntaa, koska venyttää vokaaleita ja painottaa sanoja tietyllä tavalla.

Vierailija
1568/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdyn edelliseen täysin. Mikään ei todellakaan mennyt pieleen. Oli ihan loistavaa ilon sanansaattamista jälleen kerran ja ihana valonpilkahdus tässä kisassa.

Eri ihmiset saa valoa ja iloa eri asioista.

Vierailija
1569/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HOHHOIJAKKAA. Jos sinä näet että tämä iloinen veto oli tahallaan läskiksi lyömistä niin ei voi muuta kuin sanoa että kaiva huumorintajua elämääsi jostain. Oli juurikin sopivas viihdettä ja iloittelua euroviisuhenkeen

Kaikki hänen esitukset on ollut tuota samaa. Huumorihassuttelua. Miksei voinut edes kerran laulaa jotain erilaista? Euroviisuista löytyy kaikkia genrejä. Mikael olisi voinut vetää laikka jonkun kaihoisan ja kaunismelodisen slaaviballadin. Silloin olisi voinut päästä vielä jatkoonkin.

Vierailija
1570/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kuullut lähes kaikilta keikkajärjestäjiltä että on todellakin erittäin harvinaista että Portionit jäävät niin pitkäksi aikaa huomioimaan yleisöä. Siinä voi kestää tuntitolkulla että saavat kaikki yhteiskuvat otettua. Ei on uskomattoman nöyrää porukkaa. Kaikki tapahtumanjärjestäjät tämän tietävät ja se on todellakin ainutlaatuista. Terv. Tapahtumanjärjestäjä

Hanki jotain tasoa tapahtumaasi tästedes.

Vierailija
1571/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeista Euroviisuista olisi löytynyt Mikaelille esim. tämä Moldovan viime vuoden helmi, jos haluaa tarjottaa viihdyttävää ja iloista mieltä. Ei olisi tarvinut Jenkeistä asti hakea:

Vierailija
1572/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kuullut lähes kaikilta keikkajärjestäjiltä että on todellakin erittäin harvinaista että Portionit jäävät niin pitkäksi aikaa huomioimaan yleisöä. Siinä voi kestää tuntitolkulla että saavat kaikki yhteiskuvat otettua. Ei on uskomattoman nöyrää porukkaa. Kaikki tapahtumanjärjestäjät tämän tietävät ja se on todellakin ainutlaatuista. Terv. Tapahtumanjärjestäjä

Sun ip näkyy meille kirjautuneille, oot se sama hehkuttelija 🤭 Noloa.

Vierailija
1573/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo ystävä, tuttu enkä bändikaveri. Normaali perheenäiti olen, omaan kuorotaustaa. Mutta väliäkö sillä. Mulla on mielipide ja se on yhtä validi kuin sinunkin. Nämä on makuasioita, niistä voi toki kiistellä mutta tapella ei kannata. Mä tykkään portion boysin tyypeistä ja musiikista ja siitä että osataan viihdyttää ja nauraa itselleen. Joka kerta Mikaelin esityksistä tuli hymy huulille. Ei tullu samaa reaktiota kenenkään muun suorituksesta. Sitä tarvitaan tähän maailmaan, aina ei tarvii ottaa niin tosissaan. Ja ja ding dong soi nyt korvamatona ja esityksen ilo tarttui. Minä olisin mielelläni ottanut ensi sunnuntainakin tämän saman ilokaasuannoksen.

Tule mukaan niiden keikoille (ellet ole jo käynytkin). Siellä saa semmoisen energialatauksen että oksat pois! Vuoden sisällä olen käynyt jo 10 keikalla ja voi miten paljon iloa sieltä on tarttunut mieleen.

Tuollaisia ihmisiä ja asennetta tarvitaan tässä ajassa.

Opettaneet minullekin paljon armollisuutta omaa itseä ja tekemisiäni kohtaan jo omalla esimerkillään, että ei oo niin vakavaa vaikka kaikki menis perseelleen.

Ja itselleen nauramisen taito on hyvin tarpeellinen elämässä yleensäkin.

Ai minäkin muka tarvitsen huonohäviäjä-porukan herkeämätöntä hyökkäilyä uutta ehdotonta lempiartistiani vastaan?

Vierailija
1574/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään PB:tä vastaan. Sanoin vain, että heistä puhumisen (sekä haukut että kehut) voisi jo lopettaa tässä TT-ketjussa, kun jäsen ei ole enää kisassa mukana.

Vasta eilen putosi kisasta pois.

Ei täällä kuulle kaikki kilpailun aikana.

Vierailija
1575/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuso on syntynyt Lohjalla ja asunut nuoruuden Imatralla ja nuoruuden Jämsässä.

Vierailija
1576/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuso on syntynyt Lohjalla, asunut lapsuuden Imatralla ja nuoruuden Jämsässä

Vierailija
1577/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt ota sitä kisaa liian vakavasti. Eiköhän artistillakin ollut vain tarkoitus pitää hauskaa.

Vierailija
1578/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt ota sitä kisaa liian vakavasti. Eiköhän artistillakin ollut vain tarkoitus pitää hauskaa.

Kun ottaa liian vakavasti niin käy kuten Hedbergille, ei millään meinannut uskoa että tippui kisasta ja vieläpä ensimmäisenä. 😂

Vierailija
1579/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki jotain tasoa tapahtumaasi tästedes.

Olipa tyhmästi sanottu!

Tapahtumanjärjestäjät hankkivat niitä esiintyjiä joiden uskovat saavan kansan liikkeelle. Vaikka mistäpä minä tiedän, järjestän vain perheen synttäreitä tms muuta pientä. 😁

Vaikka olisi kuinka tasokas esiintyjä voipi olla ettei hän suuremmin kansaa miellytä.

Vierailija
1580/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdyn edelliseen täysin. Mikään ei todellakaan mennyt pieleen. Oli ihan loistavaa ilon sanansaattamista jälleen kerran ja ihana valonpilkahdus tässä kisassa.

Kyllä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi