Tähdet, tähdet 2023 virallinen
Kommentit (2384)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kuullut lähes kaikilta keikkajärjestäjiltä että on todellakin erittäin harvinaista että Portionit jäävät niin pitkäksi aikaa huomioimaan yleisöä. Siinä voi kestää tuntitolkulla että saavat kaikki yhteiskuvat otettua. Ei on uskomattoman nöyrää porukkaa. Kaikki tapahtumanjärjestäjät tämän tietävät ja se on todellakin ainutlaatuista. Terv. Tapahtumanjärjestäjä
Hanki jotain tasoa tapahtumaasi tästedes.
Olipa tyhmästi sanottu!
Tapahtumanjärjestäjät hankkivat niitä esiintyjiä joiden uskovat saavan kansan liikkeelle. Vaikka mistäpä minä tiedän, järjestän vain perheen synttäreitä tms muuta pientä. 😁
Vaikka olisi kuinka tasokas esiintyjä voipi olla ettei hän suuremmin kansaa miellytä.
Kyllä Porttarit saakansan liikkeelle. Se mitä tapahtuu joka ikisen keikan jälkeen on ainutlaatuista. Se on laatua ja ihmisten huomioimista 110%.
Tulee mieleen, että pitääkö ihmisten tulla vielä esityksen jälkeen kehumaan bändiä ja kuvaamaan itseään heidän kanssaan vai miksi he jäävät keikkapaikalle keekoilemaan jopa tunneiksi (ellei tuo ole vain faniliioittelua).
Vierailija kirjoitti:
Mikael ja PB menee ilon kautta. Keikoilla ei murehdita mitään, eletään tätä hetkeä ja nautitaan elämästä kaikki yhdessä koko setin ajan. Siinä murheet unohtuu, mieli kevenee kummasti ja vanhakin nuortuu. Olen itse nähnyt.
Mitä ihmettä täällä tapahtuu..?
Vierailija kirjoitti:
Muistan lukeneeni haastattelun jossa kerrottiin, että Tiina oli Mikaelille sanonut miettineensä sitä että hänen tunteensa on niin suuret, on kovin puhelias ja räiskyväkin on. Että onko hän kaikkea liikaa. Mikael oli todennut Tiinalle, että anna palaa vaan.
Miten tämä liittyy TT-ketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Porttarit saakansan liikkeelle. Se mitä tapahtuu joka ikisen keikan jälkeen on ainutlaatuista. Se on laatua ja ihmisten huomioimista 110%.
Perustasitko oman ketjun Portion Boysille, kiitos! Tuollainen herätysliikemäinen hurmospuhe saa ainakin minut ja luiltavasti monet muutkin välttelemään kyseistä bändiä.
Vierailija kirjoitti:
En oo ystävä, tuttu enkä bändikaveri. Normaali perheenäiti olen, omaan kuorotaustaa. Mutta väliäkö sillä. Mulla on mielipide ja se on yhtä validi kuin sinunkin. Nämä on makuasioita, niistä voi toki kiistellä mutta tapella ei kannata. Mä tykkään portion boysin tyypeistä ja musiikista ja siitä että osataan viihdyttää ja nauraa itselleen. Joka kerta Mikaelin esityksistä tuli hymy huulille. Ei tullu samaa reaktiota kenenkään muun suorituksesta. Sitä tarvitaan tähän maailmaan, aina ei tarvii ottaa niin tosissaan. Ja ja ding dong soi nyt korvamatona ja esityksen ilo tarttui. Minä olisin mielelläni ottanut ensi sunnuntainakin tämän saman ilokaasuannoksen.
Iäkäs olet perheenäidiksi, koska olet monesti kertonut olevasi 62-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä sanonut olevani 62-v. Pitäiskö sun muistaa ottaa lääkkeet.
UMK-ketjussa hoet sitä joka viestissä.
Vierailija kirjoitti:
Voi pyhä yksinkertaisuus. Ai näin alas haluaa vajota tää naamaton tyyppi täälläkin. Kai sen nyt sokeakin näkee ettei ole mitään kauneusoperaatioita tehty. Harmittaako sua kun katsot omaan peiliin?
Ei harmita. :) Ei harmita myöskään oman lauluäänen kuuntelu, koska päinvastoin kuin Portion Boysin jäsenet, osaan laulaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Mut harmittaa kun sun mahtavaa lauluääntä ei kuulla missään. Taitaa olla variksen raakkumista vaan. Omassa päässähän sekin voi kuulostaa taivalliselta.
Laulan bändissä, eli kyllä kuullaan. Levytyssopparikin saatiin juuri.
Keep live music alive kirjoitti:
Näin PB viime kesänä ensimmäistä kertaa ja tähän mennessä ainoan kerran. Sitä ennen kuullut biisejä vaan radiosta autoa ajellessani. Siinä vaiheessa, kun Miku tuli lavalle olin aivan myyty. Hänen karismansa ja innokkuutensa vei niin mukanaan. Se välittyy myös jonkin verran telkun kautta, mutta suosittelen menemään paikan päälle katsomaan heitä. Elämäni ensimmäisen (ehkä myös viimeisen) fanikuvan otin Mikun kanssa. Hänen energiansa oli pakko saada kuvaan :D Ja käyn todella paljon eri artistien sekä bändien keikalla.
Onko tämä parodiaa? Kuka kirjoittaa tällaista mainospuhetta ja miksi? Lopeta jo.
Kirjoittaako yksi ja sama yli-innokas PB-fani nämä kaikki ylistyskirjoitukset täällä? Kirjoitustyyli on ainakin aina identtinen.
Menkää muualla jankkaamaan Portion Boysista! Mulle on ollut aiemmin täysin neutraali kokoonpano, mutta kiitos teidän pakkosyötön ja spämmäämisen, nyt ajattelen bändistä ja etenkin heidän hihhulifaneistaan pelkästään negatiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaako yksi ja sama PB heitteri kaikki nää vihaviestit. Ulosanti on sama, joka palstalla. Hoitoon olisi hyvä hakeutua.
Ketään ei kiinnosta teidän PB-keikkojen aikana ja niiden jälkeen koetut kulttihetket. Lopettakaa se tuputus.
Vierailija kirjoitti:
Meijulla oli myös latinohenkinen kappale Ay ay ay. Se ei ikävä kyllä oikein osunut hip hop -genreen. Siinä taisi olla vain pikkiriikkinen räppiosuus lopussa, muuten oli pelkkää laulelua. Ihmettelin, kun tuomarit pelkästään kehuivat Meijua. Ehkä tiesivät jo, että tulee tippumaan?
.
Esittääkö Meiju siis oman kappaleensa?
5
Vierailija kirjoitti:
Viihdeohjelma, VIIHDE, te kaikki huumorintajuttomat
Sun Mikus tippui jo. Nyt keskitytään hiphop-jaksoon.
Onkohan Maria yhtä loistava hip hop jaksossa kuin euroviisujaksossa? Myös Lauri Mikkola teki vaikutuksen.En edes tienyt hänestä vaikka on joskus osallistunut oikeisiin viisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä jotain musiikista ymmärrän. Tuossa esityksessä näki että Tiina joutui laulamaan ihan itselleen väärää sävellajia. Nämä tehdään varmasti alkuperäistä vastaavaksi ja myös Mikaelin äänialan mukaan. Siitä huolimatta naiskohdat meni nuotilleen. Kuuntelin alkuperäisen. Pitää olla tosi sopraano ääniala että pystyy vetämään sen nuotilleen ja täysillä. Voit kuule vaikka itse kokeilla. Rohkeaa oli mennä vetämään. Siitä iso respekti.
Laulajasta ei tee sopraanoa se, että pääsee korkealle, vaan se, että ääni soi parhaiten korkealla. Ja altolla päinvastoin. Tekniikkaa se kysyy.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Maria yhtä loistava hip hop jaksossa kuin euroviisujaksossa? Myös Lauri Mikkola teki vaikutuksen.En edes tienyt hänestä vaikka on joskus osallistunut oikeisiin viisuihin.
Onhan täällä monet ennakkojakson jo nähneet kehuneet, että Maria oli hiphop-jakson paras. Myös Sara ja Lauri onnistui. Muut alisuoritti.
Tulin lukemaan Tähdet tähdet ohjelmasta keskustelua mutta onpa riitainen ketju. Epämiellyttävää luettavaa. Poistun sovinnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo ystävä, tuttu enkä bändikaveri. Normaali perheenäiti olen, omaan kuorotaustaa. Mutta väliäkö sillä. Mulla on mielipide ja se on yhtä validi kuin sinunkin. Nämä on makuasioita, niistä voi toki kiistellä mutta tapella ei kannata. Mä tykkään portion boysin tyypeistä ja musiikista ja siitä että osataan viihdyttää ja nauraa itselleen. Joka kerta Mikaelin esityksistä tuli hymy huulille. Ei tullu samaa reaktiota kenenkään muun suorituksesta. Sitä tarvitaan tähän maailmaan, aina ei tarvii ottaa niin tosissaan. Ja ja ding dong soi nyt korvamatona ja esityksen ilo tarttui. Minä olisin mielelläni ottanut ensi sunnuntainakin tämän saman ilokaasuannoksen.
Iäkäs olet perheenäidiksi, koska olet monesti kertonut olevasi 62-vuotias.
Pakko tulla oikaisemaan, että minä olen kyllä 62-vuotiasja tänään täällä ensimmäistä kertaa.
En ole perheenäiti, joka kirjoitti ensimmäisen kommentin jota luulet minuksi, 62-vuotiaaksi. Olemme eri henkilöitä.
Joten - lopeta sinä ihmisten harhaanjohtaminen tulkinnoillasi ja epäilyillä.
Ne ovat valhetta ja täysin turhia.
Käytä energiasi johinkin hyödyllisempään.
Hertsyykkeli mä nauroin kaikki ripsivärit silmistäni Konstan euroviisuesitykselle. Ehdottomasti paras!
Kaunis Maria Lund on mun suosikki. Myös persoona laulutaidon lisäksi on kiinnostava. Luonnollinen, vaikuttaa järki-ihmiseltä, hyvä itsetunto. Ei ole lähtenyt korjailemaan ulkonäköään ankkahuulilla.
Ehei. Sitä kaihoisaa on maa täynnä.
Mikael ja PB menee ilon kautta. Keikoilla ei murehdita mitään, eletään tätä hetkeä ja nautitaan elämästä kaikki yhdessä koko setin ajan. Siinä murheet unohtuu, mieli kevenee kummasti ja vanhakin nuortuu. Olen itse nähnyt.
Muistan lukeneeni haastattelun jossa kerrottiin, että Tiina oli Mikaelille sanonut miettineensä sitä että hänen tunteensa on niin suuret, on kovin puhelias ja räiskyväkin on. Että onko hän kaikkea liikaa. Mikael oli todennut Tiinalle, että anna palaa vaan.