Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tähdet, tähdet 2023 virallinen

Vierailija
09.04.2023 |

Alkoi juuri äsken Nelosella.

Kommentit (2384)

Vierailija
1521/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun jotkut vielä haluavat kasvattaa lapsiaan. Ehkä ei hyvä idea,että Konsta taas mukana. Veikkaan että voittaa.

Vierailija
1522/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Tiina nuotilleen lauloi.

Kyllä särähti epävireisyys niin pahasti korvaan, että voi hyvää päivää nuotties kanssa

Melkoista laulamista siihen nähden, että taisi tulla playbackinä ja autotunen kanssa 😂 Joo, ei ole laulaja tämä tyttö.

Ei tiedä vaikka Tiinalla olisi nykyisestä konserttivireestä (A = 440) poikkeava vire, esim. A = 432! 😎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Mikael tippui? Hyvä laulaja ja Jalotiina lauloi söpösti. Rohkea veto ottaa leikkiviisu kappaleeksi, mahtava suoritus!

Mikael riepu ei ole kovin häävi laulaja. Jarkko ei myöskään ole laulajana kovin ihmeellinen, laulaa kuitenkin nuotilleen mutta oma ääni on melkoisen väritön.

Vierailija
1524/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä halunnut nähdä Sami Hedbergin vielä pidempään kisassa. Hänellä olis voinu olla ihan mielenkiintosia esityksiä tiedossa. Harmi että tippui niin aikaisessa vaiheessa.

Vierailija
1525/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun jotkut vielä haluavat kasvattaa lapsiaan. Ehkä ei hyvä idea,että Konsta taas mukana. Veikkaan että voittaa.

Luulen että tuotantoyhtiö on järjestänyt niin, että joku muu voittaa ja Konsta on kakkonen. Eihän tuo studioyleisön "äänestys" ainakaan mihinkään vaikuta.

Vierailija
1526/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä minä just luin. Että olisi tullut muka playpackinä tai autotunetettuna Tiinan laulu. ÖHÖM. No ei kyllä pidä paikkaansa. Olin studioyleisössä tuolloin ja livenä lauloi, kyllä ihan täysin nuotilleen. Ei tässä formaatissa kukaan saa käyttää playpackiä, livenä pitää suorittaa, tuttu mukana tuotannossa joten tiedän faktana. Juttelin myös Tiinan kanssa esityksen jälkeen ja hän sanoi että oli haastava hänelle kun oli aivan liian korkea ääniala hänen altommalle äänelle. Mutta että näin häntä pyydettiin laulamaan ja hän toimitti sen mitä haluttiin muttei saanut sen vuoksi laitettua yhtään voimaa ääneen. Livenä se Tiinan laulu kuulosti jopa vahvemmalta mutta ei tässä ohjelmassa oikein äänet toimi hyvin telkkariin. Mikaelin ääni oli nostettu huomattavasti muiden yläpuolelle. Häiritsi ettei muiden kundien ääniä kuulunu ollenkaan. Ei ne kuitenkaan lipsynkannu koska niidenkin äänet kuuli paremmin livenä. Surkea äänitekniikka kaiken kaikkiaan koko ohjelmassa. Muidenkin kohdalla esitykset kuulosti livenä paljon vaikuttavimmalta. Miksei saada toimitettua samaa telkkarista.

Vierailija
1527/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Täällä on taas tämä UMK palstalta tuttu Tiina heitteri oksentamassa sitä perussettiä mitä aiemminkin. Yrittää joka tavalla saattaa huonoon valoon. Oon ymmärtänyt että kukaan näistä tähdet tähdet lavalla olleista Portion Boysin tyypeistä ei ole edes väittänyt olevansa laulaja. Hehän oikein korostivat sitä että heidän bändin ainut laulaja ei päässyt tähän mukaan joten yrittivät tehdä parhaansa ilman häntä. Eli tuntuu vähän erikoiselta läpältä nyt haukkua että no ei se Miku selkeestikkään oo laulaja tai Tiina todisti ettei oo laulaja nönnönnööö. Ei he ole ikinä väittäneetkään olevansa. Kyllä he silti laulua pystyy toimittamaan. Ei toki niinkuin ammattilaiset joita muut kisaajat tässä formaatissa on. Keikalla kun käy niin tietää kyllä myös minkä takia ovat bändissä. Jos ei ole showta nähnyt niin on ihan turha nillittää mistään muusta. Mä olisin halunnut kuulla sen räppärin laulua nyt eilisessä esityksessä enempi mutta en saanu mitään irti että kuuluiko se missään. Keikalla on upean karhea saundi. Jokatapauksessa toimittivat just sitä viihdettä mitä heiltä tilattiin. Hymyssä suin.

Vierailija
1528/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut Konsta-fani, mutta en ymmärrä, miksi on toista kertaa ohjelmassa. Ja fanitus loppui muuten silloin, kun kertoivat vaimonsa kanssa, että lapsilla ei ole kännyköitä eivätkä saa pelata. Ja pitävät tästä kiinni, vaikka lapset jäävät kaveriporukassa ulkopuolisiksi. Käpylehmillä vissiin pitää leikkiä. 

Miten Konstan lastenkasvatus liittyy ko. musiikkiohjelmaan?

Käpylehmien ja älylaitteiden väliin muuten mahtuu paljon muutakin, esim. perheen yhteinen aika, harrastukset ym.

Kannattaisi olla enemmän huolissaan niistä lapsista, joilla kännykät ja pelaaminen on liiallista.

Vierailija
1529/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konstahan tykitti hyvin italiaksi. Tuolta mieheltä onnistuu näköjään kaikki.

Kuka tahansa osaa vetää nauhalle italiaa. Ei vaadi kuin hieman harjoittelua. 

Eikä ääntäminen silti onnistu. Italia EI ole helppo kieli lausua, vaikka niin voisi olettaa.

Vierailija
1530/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole playbackia, kyllähän sen Mikaelin ja taustajoukkojensa laulusta huomaa, täysin ponnetonta ja nuotin vierestä. 😂

Konsta erittäin hyvä ja taitava. Mun pitää vaan ne esitykset katsoa ilman kuvaa, kun lavaliikehdintä ja ilmeet on aika kökköjä. Mutta laulu sujuu joka lajissa. Muse veto oli huikea aiemmin.

Lund laulaa ihanasti ja luonteva ilmeissäänkin. Huomaa, että musikaaleissa on oltu paljon.

Muut eivät ole jääneetkään mieleen.

Vierailija
1531/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen, että Konsta esitti 3 kertaa peräkkäin rock-teemaisen biisin.

Ensimmäinen eli Scooterin Fire on hyvin rock-henkinen vaikka toki alunperin ei rokkia ollutkaan, rock-teema jaksossa ihan aiheestakin rokkia ja Euroviisut-jaksossa taas rokkia.

Onneksi hiphop-jaksossa joutuu esittämään jotain muutakin. Ja oikeastihan Konsta on julkaissut 2 debyyttialbumia. Ensimmäinen 90-luvulla, toinen viikko kaksi sitten. Konsta on itse kertonut, että mieltää tämän uusimman levyn "oikeaksi" ensialbumiksi, koska on tehnyt sille biisejä ja ollut mukana tekemässä biisejä toisin kuin Tenavatähdet-voittoalbumilleen.

Kieltämättä ärsyttävää lukea kun monta sivua on Konsta-aiheista keskustelua. Joko Konsta on surkea laulaja tai sitten hän on komea ja erinomainen laulaja. Totuus on se, ettei Konsta suomalaisiin ykköslaulajanimiin kuulu vielä, mutta ura on lähdössä uudelleen nousukiitoon.

Kun hän voitti ensimmäisen kerran Tähdet tähdet -kisan niin koronahan oli sulkenut keikkapaikkoja. Silloin näytteleminen Salkkareissa oli hyvä veto. Ja on edelleen kun sitä pystyy tekemään muiden töiden ohella eikä sitä tarvitse tehdä joka päivä. 

Mutta itse kisasta. Ei tämä nyt vaan jotenkin lähde. Kyllä, laulajat on ihan hyviä, mutta jotenkin tulee kokoajan vaikutelma, että ohjelma on tehty puolivaloilla. Bändi on pieni ja sivussa, taustalaulajia on 1, lava on pieni, ei ole liveä ja sitä rataa. Ohjelma olisi voinut olla paljon parempikin. 

Vierailija
1532/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikaelin laulut menikin ihan tunteella nuotin vierestä. Ihan häpeilemättä ja täysillä. Tiina lauloi kyllä ihan nuotilleen, muiden kundien laulusta en saanu selvää. Mikaelin epävireinen laulu oli nostettu selkeästi muiden yläpuolelle ääniteknillisesti. Kaikessa sekavuudessaan illan hauskin esitys. Meidän perheen lapset on pyytäneet soittamaan uudestaan ja uudestaan. Nimenomaan ja ja ding dongia. Ovat ihan faneja. Täällä hajoaa kohta vanhemmilla pää.

Vierailija
1533/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole playbackia, kyllähän sen Mikaelin ja taustajoukkojensa laulusta huomaa, täysin ponnetonta ja nuotin vierestä. 😂

Konsta erittäin hyvä ja taitava. Mun pitää vaan ne esitykset katsoa ilman kuvaa, kun lavaliikehdintä ja ilmeet on aika kökköjä. Mutta laulu sujuu joka lajissa. Muse veto oli huikea aiemmin.

Lund laulaa ihanasti ja luonteva ilmeissäänkin. Huomaa, että musikaaleissa on oltu paljon.

Muut eivät ole jääneetkään mieleen.

Eiku jäipä. Tamminen on hauska, luonteva ja kiva katsoa. Sara todella taitava ikäisekseen, mutta euphoria ei oikein toiminut äänelle, eikä osaa tanssia.

Vierailija
1534/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikaelin laulut menikin ihan tunteella nuotin vierestä. Ihan häpeilemättä ja täysillä. Tiina lauloi kyllä ihan nuotilleen, muiden kundien laulusta en saanu selvää. Mikaelin epävireinen laulu oli nostettu selkeästi muiden yläpuolelle ääniteknillisesti. Kaikessa sekavuudessaan illan hauskin esitys. Meidän perheen lapset on pyytäneet soittamaan uudestaan ja uudestaan. Nimenomaan ja ja ding dongia. Ovat ihan faneja. Täällä hajoaa kohta vanhemmilla pää.

Toivottavasti et ole lähelläkään musiikkialaa sävelkorvasi kanssa. 😆 Lapset nyt tykkää kaikesta jossa hoetaan jotain hauskaa.

Vierailija
1535/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä jotain musiikista ymmärrän. Tuossa esityksessä näki että Tiina joutui laulamaan ihan itselleen väärää sävellajia. Nämä tehdään varmasti alkuperäistä vastaavaksi ja myös Mikaelin äänialan mukaan. Siitä huolimatta naiskohdat meni nuotilleen. Kuuntelin alkuperäisen. Pitää olla tosi sopraano ääniala että pystyy vetämään sen nuotilleen ja täysillä. Voit kuule vaikka itse kokeilla. Rohkeaa oli mennä vetämään. Siitä iso respekti.

Vierailija
1536/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyttää tämä negatiivisuus ja Konsta Hietasen haukkuminen. Vaikka ei Konstasta pitäisikään, luulisi ihmisten olevan iloisia, että esille on tullut uusi, lahjakas mieslaulaja, joka pystyy esittämään monenlaista musiikkia. Niitä Suomessa ei kovin paljon ole. Naislaulajia pääsee esille paljon enemmän.

Epämiellyttävä persoona. Ottaa itseensä eikä kestä kritiikkiä.

Osaa laulaa, mutta niin osaa laulaa moni muukin ihan tavallisista tallaajistakin.

Olen samaa mieltä Konstasta. Viime kaudella oli vielä ok, mutta nyt on selvästi k...päisin noista. Eilinen vetokin oli surkea tykkään Måneskinista ja tämä heppu pilasi sen surkealla epävireisellä hoilauksella. Toivottavasti tippuu pian! Bändi soitti hyvin. Minun suosikit on Maria ja Jarkko. Marialla upea ääni, ammattitaito aah, ihana. Jarkko vetää hyvin, monipuolinen osaaja ja yllätyksiä täynnä ja miten rento heittäytyjä. Toivottavasti Maria voittaa ja Jarkko kakkonen.

Vierailija
1537/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä jotain musiikista ymmärrän. Tuossa esityksessä näki että Tiina joutui laulamaan ihan itselleen väärää sävellajia. Nämä tehdään varmasti alkuperäistä vastaavaksi ja myös Mikaelin äänialan mukaan. Siitä huolimatta naiskohdat meni nuotilleen. Kuuntelin alkuperäisen. Pitää olla tosi sopraano ääniala että pystyy vetämään sen nuotilleen ja täysillä. Voit kuule vaikka itse kokeilla. Rohkeaa oli mennä vetämään. Siitä iso respekti.

Ystävä, sukulainen vai bändikaveri? No samapa tuo. Onneksi ei kuulla enää tätä poppoota.

Vierailija
1538/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikaelhan heittäytyi tähän ihan vitsillä sanoi heti ettei osaa laulaa. Eilinen ding dong oli ihan mahtava huumori osio tässä. Tykkäsin, mahtavaa kun osaavat heittäytyä ja nauraa itselleen. Viihdyttävää.

Vierailija
1539/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa, salaliittoteoreetikko

Vierailija
1540/2384 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävä, sukulainen vai bändikaveri? No samapa tuo. Onneksi ei kuulla enää tätä poppoota.

Ei mitään noista:) Hehän ovat suosittu yhtye, joten eiköhän niistä tykkää muutkin kun luettelemasi tyypit. Pidän heidän musiikistaan ja tyylistään heittäytyä. Ei maailma ole niin vakava paikka. - eri -