Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Värjäätkö harmaat hiuksesi piiloon

Vierailija
09.04.2023 |

Suurin osa suomalaisista muuttuu mummoiksi ja paappoiksi samalla kun tukka harmaantuu..

Harmaa tukka vanhentaa ja väri sopii huonosti yhteen kalpea ja punakka ihoiden suomalaisten kasvoille joka saa näyttämään haamulta...jos harmaantuminen on osittaista kuten ohimolla saa se näyttämään pesukarhulta..

Värjäätkö sinä tukkasi vai näytätkö mielummin mummolta ja paapalta tai pesukarhulta.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole mumma, jos on kerran paappa?  Pohjanmaalla.

Vierailija
2/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole mumma, jos on kerran paappa?  Pohjanmaalla.

Mummo tai mumma tai mummi tulee englannin kielistä käännöksetä Mummy joka tarkoittaa muumiota..

Yhtälailla isovanhempia voi kutsua muumioksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 68 v, ei yhtään harmaata hinta löydy, sanoi kampaajani juuri viime viikolla.

Vierailija
4/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannan harmaita vauhtiviivoja ylpeänä.

silverfox

Vierailija
5/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen samantyyppinen ihminen kuin Tyttökultien Dorothy, joten harmaanvalkoiset hiukseni ovat kuin piste i:n päällä. Hyvällä tavalla. Sekä olkapäille laskeutuvina kiharoina että korkealla nutturalla. Tykkään meikata, pidän värikkäistä vaatteista kasvojeni lähellä ja minulla on iho, johon hiusteni alumiiniset sävyt sopivat hienosti. Kun kasvatin värjäysrajaani pois, käytin aika usein vanhaa, kullattua pesukarhurintaneulaa siinä toivossa, että joku huomauttaisi hiuksistani ja pääsisin esittelemään esikuvapesukarhuani, mutta ei kukaan huomauttanut.

Se, mitä sinä minusta ajattelet, on yhdentekevää. :)

Vierailija
6/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään hiuksiani, mutta en sen takia, että saisin harmaat piiloon. En tosin tiedä onko mulla sellaisia edes vielä.

N42

Vierailija
7/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannan harmaani ylpeänä. En ole kosmetiikkateollisuuden ja mainonnan uhri.

Vierailija
8/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään tukkani en halua näyttää pesukarhulta

Vierailija
9/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen elänyt ihan joka ikisen harmaani, saavat näkyä.

Vierailija
10/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto olisi ajaa tukka pois mutta ei se valkoinen sänkitukka oikein hyvältä näytä ...kun myös Partalan ..se sänki näyttää vähän kuin olisi jauhoa naamassa

Vierailija
11/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä havainnut harmaita, kun niitä tulee aion antaa olla ihan vapaasti harmaita, en värjää.

N46

Vierailija
12/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin harmaantua alle 40-vuotiaana, viimeisen kerran värjäsin hiukseni 47-vuotiaana. Nyt olen ollut jo vuosia vaalea (hiukseni eivät ole hopeanharmaat vaan vähän kellertävät).

Mitä pahaa on mummolta näyttämisessä? Tai kääntäen: mitä hyötyä minulle olisi näyttää nuoremmalta? Olisinko onnellisempi? Terveempi? Rakastetumpi? Menestyvämpi? Varakkaampi? Jotain muuta, mitä?

Vierailija
13/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on päällä harmaita ja jopa valkoisia raitoja. takaa ja alhaalta on  vielä tumman ruskea. Tykkään.

Vierailija
14/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa näkyä harmaa ja valkoinen vaikka joku sanoisikin pesukarhuksi, en lähde värjäyskierteeseen. Minusta taas näyttää hassulle joidenkin patatasainen värjäys kun kasvoista näkee, että ikää on

Vierailija
15/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tuo värjääminen on nykyaineills helppoa . Ei mene aikaa paljon pidempää kuin hiuspesulla.. aineet päähän ja. 5 min pesulla pois ja valmista

Vierailija
16/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä värjään. Vaaleita harmaita puskee jo sieltä täältä ihan kivan värisenä, mutta oma väri on muuten tunkkaisen/likaisen harmaanruskea, mistä en pidä.

Vierailija
17/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion värjätä niin kauan kun opiskelen ja olen nuorten ympäröimä. Lopetan sitte kun valmistun.

Vierailija
18/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin harmaantua alle 40-vuotiaana, viimeisen kerran värjäsin hiukseni 47-vuotiaana. Nyt olen ollut jo vuosia vaalea (hiukseni eivät ole hopeanharmaat vaan vähän kellertävät).

Mitä pahaa on mummolta näyttämisessä? Tai kääntäen: mitä hyötyä minulle olisi näyttää nuoremmalta? Olisinko onnellisempi? Terveempi? Rakastetumpi? Menestyvämpi? Varakkaampi? Jotain muuta, mitä?

Vastaus on että kenties .työhaastattelu saa voi olla ulkonäöllä suuri merkitys miten sinua mitataan ulkonäön puolesta..sinut voidaan määritellä vanhaksi ihan tykanvärin perusteella...niin hölmöä tämä työelämä on

Vierailija
19/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34 v nainen ja pää täys yksittäisiä vitivalkoisia hiuksia. Olen brune joten ne oikein loistavat sieltä tumman keskeltä. Värjään hiukset muutaman viikon välein.

Vierailija
20/65 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh!

Isän kaverilla (mitä lie ollut, lähes 60v?), alkoi harmaata tulemaan. Oli käynyt värjäyttämässä mustaksi, tai tummalla sävyllä. Vakavissaan selittänyt, että hänellä on aina ollut musta tukka. Kaverit nauraneet, et mies kun vanhenee, niin tukka eikun tummenee :)))

No, itse olen 58v., niitä harmaan sävyjä on. Ei kyllä tulis mieleenkään värjätä - mulle se on vaan merkki eletystä elämästä (ne ilot ja surut).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi