Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies yrittää iskeä pitkäjänteisesti varattua naista, onko nainen silloin jollain tavalla erityinen vai onko miehellä lähinnä pakkomielle?

Vierailija
08.04.2023 |

Mitä mieltä olette?

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahasti rakastunut.

Vierailija
102/119 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vanha tuttu, esim nuoruuden ajan ihastus jonka on tavannut uudestaan. Mulla oli sellainen tilanne yhden luokkakaveri tytön kanssa johon sitten ihastuin uudestaan luokkakokouksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

The chase is better than the catch.

Vierailija
104/119 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on sairas, pakkomielteinen, moraaliton ja tyhmä.

tai sitten mitään yrittämistä ei tapahdu kuin ap:n omassa päässä. 

Vierailija
105/119 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntee alemmuutta naisen miestä kohtaan tai haluaa muuten kostaa tälle! Naisella ei välttämättä väliä

Vierailija
106/119 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittänyttä ei laiteta?

Vierailija
107/119 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en yritä sitkeästi iskeä, vaan olen hyväksynyt, että osani on olla kaveri. Tutustuttiin nuorina ja nainen seurusteli silloin. Totesin heti, että siinä on minulle täydellinen tyttö ja jäin kunnioittavasti odottamaan, että hänen seurustelu päättyisi. Kerroin tunteistani, sovittiin että ollaan kavereita siitä huolimatta. Tästä on nyt 18 vuotta ja nainen aviossa ja perheellinen sen tyypin kanssa, joka oli jo alunperin kuvioissa. Edelleen olen sitä mieltä, että jos tilaisuus tulee, niin teen ajatukseni ja tunteeni selviksi, mutta hänen liittoaan en koskaan häiritse.

En ole itsekään ollut yksin näitä vuosia ja suhteessa olen nytkin. Hyvien naisten kanssa, joita arvostan ja rakastan. Mitä kukaan olisi voittanut, jos olisin erakoitunut?

Mutta samaan aikaan totuus on se, että minulle on olemassa se täydellisin. Arvot, huumori, viisas, hyvä äiti, ahkera, kaunis, elämäntavat. Kunnioitus vain lisääntyy vuosi vuodelta. Myös meidän y

Miten ne kumppanisi ovat suhtautuneet siihen, että rakastat toista? Kyllä he sen varmaan huomaavat kun näkevät teidät yhdessä.

Vierailija
108/119 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sille miehelle ainakin erityinen.

Vierailija
109/119 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sille miehelle ainakin erityinen.

Ajattelen myös näin. Etenkin, ellei ole häntäheikki, jolla on jatkuvasti monta rautaa tulessa.

Vierailija
110/119 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahasti rakastunut.

Pakkomielle. Tuo on jo ahdistelua. 

Vierailija
111/119 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä, ysin - kympin naisia on niin vähän että jos sellaisen löytää niin kannattaa tehdä työtä pitkäjänteisesti sellaisen napatakseen. Jos väliin tulee toinen ysin - kympin nainen, niin sitten tämä edellinen voi unohtua. Välillä toki voi käydä polkemassa seiskan Pirkkoakin.

M47

Vierailija
112/119 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä, ysin - kympin naisia on niin vähän että jos sellaisen löytää niin kannattaa tehdä työtä pitkäjänteisesti sellaisen napatakseen. Jos väliin tulee toinen ysin - kympin nainen, niin sitten tämä edellinen voi unohtua. Välillä toki voi käydä polkemassa seiskan Pirkkoakin.

M47

Näinhän se on.

Vierailija
113/119 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M47

Näinhän se on.

Totta. Pääasia että paine palleissa ei kasva liian suureksi.

Vierailija
114/119 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M47

Näinhän se on.

Totta. Pääasia että paine palleissa ei kasva liian suureksi.

Siihen onneksi riittää se seiskan-Pirkkokin. Rojut torveen vaan!

Vierailija
115/119 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykeeltään ja persoonaltaan terve, muiden rajoja ja erillisyyttä kunnioittava ihminen ymmärtää ja lopettaa yrittämisen sen jälkeen, kun saa kerran vastauksen siitä, että ihastumisen kohde on varattu. Se, että jatkaa jahtaamista sen jälkeen, ei kerro mitään hyvää ihmisestä, vaan on niin sanottu red flag. Kyse ei ole rakkaudesta, vaan kunnioituksen puutteesta. Jahtaaja näkee kohteensa eräänlaisena itsensä jatkeena, omien fantasioidensa kohteena ja jahtaaminen palvelee ainoastaan hänen itsekkäitä tarpeitaan. Aito rakkaus on sitä, että ymmärtää toisen erillisyyden, ei yritä jahdata ja omistaa toista, vaan kykenee kunnioittamaan toisen vapaata tahtoa. Aito rakkaus haluaa toiselle hyvää, joten toisen oma henkilökohtainen valinta on silloin se, jota terve henkilö kunnioittaa.

Vierailija
116/119 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psyykeeltään ja persoonaltaan terve, muiden rajoja ja erillisyyttä kunnioittava ihminen ymmärtää ja lopettaa yrittämisen sen jälkeen, kun saa kerran vastauksen siitä, että ihastumisen kohde on varattu. Se, että jatkaa jahtaamista sen jälkeen, ei kerro mitään hyvää ihmisestä, vaan on niin sanottu red flag. Kyse ei ole rakkaudesta, vaan kunnioituksen puutteesta. Jahtaaja näkee kohteensa eräänlaisena itsensä jatkeena, omien fantasioidensa kohteena ja jahtaaminen palvelee ainoastaan hänen itsekkäitä tarpeitaan. Aito rakkaus on sitä, että ymmärtää toisen erillisyyden, ei yritä jahdata ja omistaa toista, vaan kykenee kunnioittamaan toisen vapaata tahtoa. Aito rakkaus haluaa toiselle hyvää, joten toisen oma henkilökohtainen valinta on silloin se, jota terve henkilö kunnioittaa.

Höpö höpö. Varaustilanne ei ole este, vaan haaste. Ja haasteisiin kannattaa useimmiten tarttua.

Vierailija
117/119 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en yritä sitkeästi iskeä, vaan olen hyväksynyt, että osani on olla kaveri. Tutustuttiin nuorina ja nainen seurusteli silloin. Totesin heti, että siinä on minulle täydellinen tyttö ja jäin kunnioittavasti odottamaan, että hänen seurustelu päättyisi. Kerroin tunteistani, sovittiin että ollaan kavereita siitä huolimatta. Tästä on nyt 18 vuotta ja nainen aviossa ja perheellinen sen tyypin kanssa, joka oli jo alunperin kuvioissa. Edelleen olen sitä mieltä, että jos tilaisuus tulee, niin teen ajatukseni ja tunteeni selviksi, mutta hänen liittoaan en koskaan häiritse.

En ole itsekään ollut yksin näitä vuosia ja suhteessa olen nytkin. Hyvien naisten kanssa, joita arvostan ja rakastan. Mitä kukaan olisi voittanut, jos olisin erakoitunut?

Mutta samaan aikaan totuus on se, että minulle on olemassa se täydellisin. Arvot, huumori, viisas, hyvä äiti, ahkera, kaunis, elämäntavat. Kunnioi

Mun vastuulla on pitää hyvä huoli kunnioittavasta käytöksestä joka suuntaan. En myöskään ole viettänyt näitä lähes 20 vuotta rakkaudessa velloessa, sen verran omista tunteistaan voin olla vastuussa, vaikka toisaalta taas tunteilleen ei mitään voi. En myöskään itse kuvittele olleeni se paras ja täydellisin vaihtoehto yhdellekään naiselle, jonka kanssa olen ollut parisuhteessa. Itse pidän hyvänä rajana sellaista käytöstä, jossa yhteydenpidon määrä ja laatu tähän kuvailemaani naiseen pysyy samoissa raameissa, kuin yhteisen ystäväporukkamme kesken on muutenkin tavallista. 

Vierailija
118/119 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei silloin ole erityisen erityinen, mutta mies varmaankin on täysin kirjolla, ellei ymmärrä, että nainen on varattu, eikä ole kiinnostunut hänestä.

Vierailija
119/119 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "iskeä pitkäjännitteisesti"? Tarkoittaako se sitä, että jatkaa iskuyrityksiä, vaikka on jo saanut pakit? Silloin on kyse siitä, että mies ei kunnioita sitä, että nainen on sanonut hänelle "ei", eli hän ei kunnioita toisen tahtoa ja toisen rajoja. Vastenmielinen tyyppi, jollaisesta kannattaa pysyä kaukana kaikkien muidenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän