Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootko koskaan paneskellut ulkona?

Vierailija
08.04.2023 |

?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena nykyisen vaimoni kanssa ulkona muutaman kerran maaseudulla talon takapihan suojaisella nurmikolla ilman mitään alla ja alasti aika kuumassa auringonpaisteessa. Ei ollut hyttysiä ja kyllä se ei ihan lyhyt ruoho jalkoväleissä kummallakin lähärissä kiihotti aivan mahtavasti. Voimakkaat orgasmit tulivat kummallekin aina. Suosittelen kokeilemaan joskus. Kiinni jäämisen kiihotus vielä siihen...

Vierailija
22/64 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oman mökin piha lasketaan, aikuisena siellä. Teininä myös koulun pihalla ison liukumäen ylätasanteella ja kun mä en oikein mahtunut makaamaan siellä jalat koukussa, siirryttiin sit alemmaksi kouruun tasaiselle osuudelle. Ihanaa säätämistä oli ja hän kävi niin kuumana muhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17-vuotiaana makasin isoskerhon jälkeen kiihkeän pojan alla seurakuntatalon kellarikerhohuoneen betoniluiskassa korkeiden seinämien ympäröimänä. Rohkein kokemukseni.

Muistuttaa meidän seksiä tuon ikäisinä ja vähän nuorempinakin. Aina jossain muualla kuin kotona ja aina jossain paikassa, jossa luultiin olevamme piilossa katseilta. Vanhan yläasteen pihassa samantyyppinen väylä maakellarin ovelle tuli tutuksi ja minä tietty tyttönä aina alimmaisena tuossa setissä. Se oli yhdistelmä kovaa seksinhimoa, orgastista nautintoa paikasta ja alustasta huolimatta ja jännitystä kiinnijäämisestä.

Vierailija
24/64 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseudulla 90-luvun lopulla kiehnattiin leffassa koko ajan ja lähtiessä sieltä mies kieräytti mut pikku teatterin nurkan taakse ja painoi nojamaan seinään. Siinä pantiin kasvokkain mies ihan polvet koukussa. Pystyin avaamaan jalkoja niin paljon kuin polvissa roikkuvat farkut antoivat periksi. Jotenkin se vaan onnistui ja ihanasti onnistuikin. Paikka oli tosi hiljainen ja ajankohta myöhäinen. Tuli tunne, että ollaan tosi tuhmia ja se kiihotti myös.

Vierailija
25/64 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin mökin pihalla aivan helvetinmoisessa sateessa bileiden aikana "suojassa" ison kuusen alla. Miehen idea.

Keskisuomalaisen tanssilavan takana metsikössä hiukset täynnä moskia, pylly mustikanvarvuista ihottumassa ja uusi mekko rikki risuista. Miehen idea.

Tosi nuorina ison maantiesillan alla doggystylessä. Miehen idea.

Olin mukana ja kyllähän siinä sairaalla tavalla nautti tilanteesta. Siitä, että olin noin haluttu.

Vierailija
26/64 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tämän voinut jossain kertoa, mutta rivarissa asuessamme lapsuudessa ja nuoruudessa harrastin ekan poikaystäväni kanssa seksiä taloyhtiön auraajan tekemässä isossa lumikasassa.

Miten toi onnistuu?

Vierailija
27/64 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopio-Iisalmi välisellä junarataosuudella on komea hiekkatöyräs. Siinä viimekesänä paneskelin naista samalla kun juna oli matkalla pohjoiseen. Toivottavasti ravintolavaunussa oli hyvät näkymät

Vierailija
28/64 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Nuorina ei muuta juuri tehtykään. Kotona aina joku koputteli oveen.

Rohkeimpana ehkä kirjaston takapihalla yöllä vuorimännyn juurella.

Vierailija
29/64 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tämän voinut jossain kertoa, mutta rivarissa asuessamme lapsuudessa ja nuoruudessa harrastin ekan poikaystäväni kanssa seksiä taloyhtiön auraajan tekemässä isossa lumikasassa.

Miten toi onnistuu?

Siinä oli sellainen syvänne, jossa pystyi nojaamaan. Housuja alas mahdollisimman vähän ja pikaisesti seisaaltaan.

Vierailija
30/64 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oman mökin piha lasketaan, aikuisena siellä. Teininä myös koulun pihalla ison liukumäen ylätasanteella ja kun mä en oikein mahtunut makaamaan siellä jalat koukussa, siirryttiin sit alemmaksi kouruun tasaiselle osuudelle. Ihanaa säätämistä oli ja hän kävi niin kuumana muhun.

Mulla oli samanlainen poikaystävä. Aina piti päästä lähetyssaarnaajaan.

Vierailija
31/64 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odoteltiin yöbussia jokin vuosi sitten miehen kanssa. Seurusteltiin silloin ja harrastettiin seksiä koko ajan. Oltiin juuri rakasteltu ennen kuin lähdettiin pysäkille maalla pienessä kylässä. Mies halusi koskea muhun ja teki pientä kiihottavaa liikettä housujeni päällä. Ennen kuin kunnolla tajusin mitä tapahtuu, hän oli painanut minut pysäkkikatosta vasten ja oli polvillaan nuolemassa mua vastustamattomaan orgasmiin. Halusin antaa hänelle vielä kerran ennen lähtöäni kaupunkiin. Hän nousi, avasi farkkujaan, nai mua nopeasti ja laukesi rajusti. Vedin vaan housut ylös ja lähdin bussiin, joka saapuikin pian. Halusin osan miestä mukaani.

Vierailija
32/64 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä laavulla Marttilassa.

Vierailija
33/64 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava parin kanssa matkalla naisiin rannalla.

Vierailija
34/64 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli samanlainen poikaystävä. Aina piti päästä lähetyssaarnaajaan.

Myönnän sortuvani tuohon yhä. Nuorena ihan must paikka kuin paikka. Se on niin täydellinen. Pääsee kiinni, pystyy suutelemaan samalla kun panee ja tulee tunne että on täysin vallassa. Tuntee ittensä vahvaksi. Parasta siinä on kuiteskin se, että ihan kaikki naiset joiden kanssa olen ollut ovat nauttineet siitä. Sen huomaa aidoista eleistä, miten paljon he haluaa sitä ja pitää musta kiinni sen aikana

Vierailija
35/64 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä minulla että silloisella poikaystävälläni oli aika vanhoilliset kodit ja se ajoi seikkailemaan. Ehkä oudoin paikka missä tehtiin sitä oli vanhan ala-asteen ulkokatoksessa yöllä pingispöydällä. Koulu oli lopetettu homeen takia, mutta ulkokatokseen oli kasattu tavaroita purkutöiden tieltä. Kameroita ei ollut, pihavalot pimeänä ja siellä sitten rakasteltiin hämärässä.

No älä! Meillä ei saanut pussatakaan!! Ei edes koskaan halattu meillä kotona. Seksiä oli sitä useammin oudoissa paikoissa ulkona mm. vanhan luukkukioskin takana, viljapellossa tai kirkkoveneessä museon pihassa. Ihan noin vinkkinä vaan tuleville vanhemmille ja nykyisillekin antakaa nuorten harrastaa seksiä kotona. Ne harrastaa sitä kuitenkin jossakin vaikka te kuinka kieltäisitte. Mieleen tulee melkein satavuotiaan mummani lausahdus siitä, miten heidän vanhin lapsi tehtiin papan kanssa tupakamarissa vällyjen alla. Siihen aikaan 1930-luvun lopussa oli varmasti vielä vaikeampaa tuossa mielessä.

Vierailija
36/64 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuon edellisen pointin. Meillä vaan tuntui miestä kiihottavan enemmän se, että joku olisi voinut katsella meitä rakastelemassa. Hän tartutti sen minuunkin ja lopputulos oli se, että vaikka meillä kotona ja miehen kotona sai harrastaa seksiä, me tehtiin sitä enemmän muualla.. :D

Vierailija
37/64 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanatunturin huipulla. Kivet painoi selkään mutta kun oltiin aloitettu loppuun asti mentiin.

Vierailija
38/64 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka säässä,ja vuodenaikana. Kesällä vaan on paarmat, tai hyttyset kiusana. Ei se ole niin hauskaa kuin kuvitelmissa.

Se, ettei se ole niin hauskaa tekee siitä tavallaan hauskaa. Ainakin nuoren minun ajatuksissa. Ajattelin, että tuon nätin tytön, joka kulkee vierellä ja silittää mun käsivarttani voisin ottaa kiihkeästi vaikka tuolla nurkan takana tai kenties autiolla rannalla. Se keräsi kierroksia ja kun hän lähtee sitten selvästi mukaani kiihkoillessani palkitsee nuorta kiimaista sälliä niin paljon. Hän haluaa niin paljon tehdä sitä kanssani, etteivät ulkoiset olosuhteet ratkaise.

Tätä olen yrittänyt selittää emännälle. Tehtäisiin niin kuin ennen tehtiin, kokeiltaisiin jotain vähän räväkämpää pitkästä aikaa. Mutta ei! Pitää olla siivottu, puhtaat lakanat ja suihkuun pitää päästä heti seksin jälkeen jne ...

Vierailija
39/64 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsässä useasti, puuta vasten. Laavulla. Veneessä. Vuokra mökin laiturilla, vaimo ratsasti peppu naapuriin päin. Uimarantojen pukutiloissa. Kaikkea missä mahdollisuus.

Vierailija
40/64 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka säässä,ja vuodenaikana. Kesällä vaan on paarmat, tai hyttyset kiusana. Ei se ole niin hauskaa kuin kuvitelmissa.

Se, ettei se ole niin hauskaa tekee siitä tavallaan hauskaa. Ainakin nuoren minun ajatuksissa. Ajattelin, että tuon nätin tytön, joka kulkee vierellä ja silittää mun käsivarttani voisin ottaa kiihkeästi vaikka tuolla nurkan takana tai kenties autiolla rannalla. Se keräsi kierroksia ja kun hän lähtee sitten selvästi mukaani kiihkoillessani palkitsee nuorta kiimaista sälliä niin paljon. Hän haluaa niin paljon tehdä sitä kanssani, etteivät ulkoiset olosuhteet ratkaise.

Tätä olen yrittänyt selittää emännälle. Tehtäisiin niin kuin ennen tehtiin, kokeiltaisiin jotain vähän räväkämpää pitkästä aikaa. Mutta ei! Pitää olla siivottu, puhtaat lakanat ja suihkuun pitää päästä heti seksin jälkeen jne ...

Ah, mitä vaniljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi