Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootko koskaan paneskellut ulkona?

Vierailija
08.04.2023 |

?

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö teltta? Retkillä on useasti tullut naitua siellä... Ovi auki järvelle, hyttysverkko kiinni.

Vierailija
82/97 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin 12-vuotias tytär teki tikusta asiaa ja tuli kyselemään musiikkimaustani pihalla kun olin 15-vuotias. Tyttö oli mukava ja jäimme juttusille, vaikka ikäero tuntuikin siinä iässä nololta.

Sovimme tapaavamme uudelleen seuraavana iltana ja sitä seuraavana. Tulimme hyvin toimeen keskenämme ja kun oli kesäkin ja loma ja luonto kauneimmillaan, niin seksiinhän se johti ja sain hänen neitsyytensä.

Koko kesän tapailimme salaa ja rakastelimme maastossa pitkin metsiä ja erityisesti tietyssä paikassa rannalla ja syksyn tullen sään viilennyttyä jouduimme sopimaan pikatreffit taloyhtiön pyöräkellariin iltamyöhään. Panimme pienen kiven talon ulkorapun kulmalle, kun tahdoimme tavata illalla ja suutelimme ja halailimme ja sormeilin tyttöä kunnes merkit kertoivat hänen olevan valmis. Sekstasimme pikapystärissä seinää tai huoltopöytää vasten. 

Romanssimme valitettavasti hiipui tytön isän alettua epäillä jotakin ja pantua tyttärensä kotiarestiin iltaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin 12-vuotias tytär teki tikusta asiaa ja tuli kyselemään musiikkimaustani pihalla kun olin 15-vuotias. Tyttö oli mukava ja jäimme juttusille, vaikka ikäero tuntuikin siinä iässä nololta.

Sovimme tapaavamme uudelleen seuraavana iltana ja sitä seuraavana. Tulimme hyvin toimeen keskenämme ja kun oli kesäkin ja loma ja luonto kauneimmillaan, niin seksiinhän se johti ja sain hänen neitsyytensä.

Koko kesän tapailimme salaa ja rakastelimme maastossa pitkin metsiä ja erityisesti tietyssä paikassa rannalla ja syksyn tullen sään viilennyttyä jouduimme sopimaan pikatreffit taloyhtiön pyöräkellariin iltamyöhään. Panimme pienen kiven talon ulkorapun kulmalle, kun tahdoimme tavata illalla ja suutelimme ja halailimme ja sormeilin tyttöä kunnes merkit kertoivat hänen olevan valmis. Sekstasimme pikapystärissä seinää tai huoltopöytää vasten. 

Romanssimme valitettavasti hiipui tytön isän alettua epäillä jotakin ja pantua tyttärensä kotiarestiin iltaisin.

Olitko tytön päällä koskaan? Mun teki aina mieli päälle ekan tyttöystävän kanssa. Kuulostaa ihanalta teidän seikkailut.

Vierailija
84/97 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on enimmäkseen ollu sisällä.

Vierailija
85/97 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko tytön päällä koskaan? Mun teki aina mieli päälle ekan tyttöystävän kanssa. Kuulostaa ihanalta teidän seikkailut.

Kyllä, tottakai! Keskellä kirkasta kevätkesän päivää hän antoi minulle neitsyytensä pehmeällä sammalella  ja käen kukkuessa meille onnea. Mielessän on vieläkin kuva tuosta tytöstä makaamassa punastuneena kädet ja jalat  levällään, valkovuokkojen ympäröimänä täysin alastomana, suu puoliavoinna minua odottavasti silmiin katsoen, karvaton pillu hieman avoinna ja suloinen vaaleanpunainen rako kasteesta kimallellen.

Ensimmäinen kertamme sujui helposti hänen tiukkuudestaan huolimatta eikä häntä ilmeisesti sattunut koska hän oli niin valmis ja innokas. Vertakaan ei tullut. Tytön kädet ja jalat ympärilläni, suudellen ja silmiin katsoen nussin häntä rauhallisesti, kunnes en enää voinut mitään vaan laukesin paljaaltaan hänen sisäänsä useamman kerran, välillä hänen vierellään, häntä syleillen levätessämme. Toistimme tempun aina uudelleen tai parikin kertaa tytön käydessä entistäkin liukkaammaksi.

Valitettavasti siirtyminen syksyllä tapaamisiin pyöräkellarissa pakotti meidät tyytymään pystäriin tai yhdyntään takaapäin huoltopöytää vasten, sillä kellarissa ei ollut mitään, minkä päällä maata. 

Vierailija
86/97 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastamme Doggingia. Se on aika kiihottavaa, kun aina ei tiedä ketä tulee paikalle.

Vierailija
87/97 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puiston penkillä oli viimeisin.

Vierailija
88/97 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti. Minä en olisi 12-vuotiaana katsonut 15-vuotiaiseen päinkään. 

Vierailija
89/97 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä oltiin sillonen poikkiksen kans mökillä mun porukoitten kanssa niin käytiin jossai pellossa panemassa

Vierailija
90/97 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viltti mukaan ja metsään panopaikkaa etsimään. Ei siinä hyttyset haittaa kun hormonit hyrrää ja tarjolla on märkää pillua. 

Vierailija
91/97 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan tuli yhtä varattua kotirouvaa (itse myös silloin varattu) monesti ruokkiksella pantua, mentiin aina metsäautotielle ja sieltä metsään panemaan viltin päälle. Välillä aina itikat oli riesana, mutta nopeasti nekin unohtui siinä touhussa.  

Vierailija
92/97 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tuli paneskeltua kun ei ollut paikkaa. Nyt vanhempana innostuttu vaimon kanssa "muistelemaan nuoruutta" ja tulee paneskeltua ulkona aika useinkin, piristää kummasti seksielämää.

Vierailija
93/97 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin. Laitetaan farmarin taakse patjat ja lähdetään ajelulle etsimään sopivaa paikkaa. Joskus on yllätetty ja on jäänyt hommat kesken, joskus jääty katselemaan ja jatkettu hommat loppuun asti. Miten milloinkin.

Vierailija
94/97 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viltti mukaan ja metsään panopaikkaa etsimään. Ei siinä hyttyset haittaa kun hormonit hyrrää ja tarjolla on märkää pillua. 

Autossa tulee ensiapulaukun, työkalusarjan, hinausköyden, apukäynnistyskaapeleiden, kenttälapion ja kirveen lisäksi AINA olla myös kaksi hyvää huopaa!

Tarkistakaa autonne varustus seuraavan kerran liikkeelle lähtiessänne!

Vierailija
95/97 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena meillä oli viljelypalsta. Menimme sinne moottoripyörällä ja riisuimmme ajokamat ja kävimme kitkemään. Tyttöystävällä oli lyhyet shortsit ja välillä hiplasin häntä. Yhtäkkiä hän nousi seisomaan, katseli ympärilleen ja sanoi että on sen verran korkeita nuo kasvit että anna mennä. Hän riisui housut ja laittoi puutarhatyökäsineet polviensa alle ja panin häntä takaa päin. Sitten hän kuivasi spermat pikkareihinsa jatkettiin töitä. Hän laittoi pelkät shortsit jalkaansa. Kolmisen kymmentä vuotta sitten.

Vierailija
96/97 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satoja kertoja kun maalla asutaan. Tänä kesänäkin useita kertoja.

Vierailija
97/97 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, tietäisittepä. Vanhemmillani oli mökki saaressa, toisella laidalla oli jonkun muun mökki. Olin 16v kun metässä koiran kanssa klkiesas näin nuoren tytön, ikäiseni suurin piirtein, nojaavaan isoon haapaa ja räpläävän alapäätään. 

Sidoin koiran kiinni koivuun ja hiivin lähemmäs. Alkoihan siinä himot hyrrätä. Otin shortsit pois ja kävelin tytön lähelle, se kuuli, avasi silmänsä ja katsoi tanassa seisovaa vehjettäni. "Voin auttaa, jos haluat, sanoin." Tyttö kohotti kättään, astuin lähemmäs ja se tarttui vehkeeseeni, . Minä työnsin sormen hänen jalkoväliin ja hetki siinä nysvättiin ja suudeltiin.

Lopulta tyttö nojautui puuhun ja sanoi, "nain mua".  Ja minä poikahan painoin, paljaalla, ja syvälle, ja tyttö sai, minä jatkoin ja lopulta minä räjähdin, mutta niin myös tyttö. Siinä suudeltiin ja siliteltiin. Todettiin, että tätä tarvittiin mökillä selviämiseen. Sovittiin että tavataan ylihuomenna samassa paikassa. Tavattin, otin retkisolumuovipatjan mukaan ja sen päällä oltiin pitkään, Käytiin lopulta uimassa meressä ja pestiin patja.

Vuodet ovat vierineet, mutta uskokaa tai älkää, kesäiset tapaamiset ovat jatkuneet lähes keskeytyksettä, onkohan 3 kesää jolloin ei olla tavattu. Tänä kesänä tuli 31 vuotta tuosta. Tapasimme taas samoissa merkeissä samassa paikassa ja taas oli 2 viikkoa yhtä juhlaa.. Molemmat ovat avioliitossa, lapsiakin on molemmilla, mutta vanhoja perinteitä pitää kunnioittaa. Talvella emme tapaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä