Kertokaa ala, jolta saa VARMANA osa-aikatöitä
Tarvitsisin osa-aikatyötä, mutta en ole aktiivisesta hakemisesta huolimatta saanut mitään vastauksia.
Tällä palstalla sanotaan aina, että vain pätkätöitä olisi tarjolla. No niinhän niitä näkyisi olevan, mutta kun en niihinkään kelpaa!
Onko se ihan iästä kiinni? Olen 40 v työtön ja olen alkanut epäillä, ettei noihin edes haluta yli kolmekymppisiä enää.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varastotyöntekijöistä on pula. Ei tarvitse koulutusta ja taatusti saa tehdä osa-aikatyötä.
Onko tosiaan? Olen nimittäin hakenut varastotyöntekijän paikkoja, enkä ole saanut mitään vastausta.
Tässä kaupungissa oli vain yksi paikka vapaana, ja tarkemmin katsottuna sekin on 60 km päässä. Lisäksi siihen vaadittiin trukin ajotaitoa, jota minulla ei ole.
Oletko kokeillut vuokratyöfirman kautta? Kerrot tuon mitä tännekin ja saat varmasti sen kautta töitä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tällä paikkakunnalla hoiva/varhaiskasvatuspaikat haetaan suoraan sarastia.rekryn kautta. Oletko katsonut toimiiko se paikkakunnallasi?
Ei löytynyt minun paikkakunnaltani mitään.
Eikä minulla ole mitään erityistä intoa hoiva- tai varhaiskasvatusaloille, itse asiassa mieluiten mitä tahansa muuta. Olen ollut henkilökohtaisena avustajana, ja sitä työtä en tee enää koskaan. Mutta tällä palstalla aina kerrotaan, että varhaiskasvatukseen tai kouluavustajaksi pääsee aina, eikä se käytännössä päde kuin pääkaupunkiseudulla. Täällä oli kaikkiin tuollaisiin paikkoihin koulutusedellytykset.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut vuokratyöfirman kautta? Kerrot tuon mitä tännekin ja saat varmasti sen kautta töitä.
Olen kyllä vastannut vuokratyöfirmojen jättämiin ilmoituksiin. En ole saanut mitään vastausta niihin hakemuksiin. Erikseen en ole ottanut vuokratyöfirmoihin yhteyttä ja kertonut, että kaikenlainen työ kelpaisi - täytyy kai kokeilla sitäkin.
Vierailija kirjoitti:
eteläsuomen kaljakeisari kirjoitti:
Meillä on jatkuvaa puutetta varastotyöntekijöistä, paska liksa ja rankkaa fyysistä työtä. Tervetuloa
Olen hakenut. Keski-ikäisenä naisena en taida olla sitä porukkaa, jota haetaan, koska en ole vastausta saanut.
No nyt vaan kerrot miten saan sinuun yhteyden niin voin puhua sinut töihin tänne
https://barona.fi/toimialat/logistiikka-tyopaikat