Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa ala, jolta saa VARMANA osa-aikatöitä

Vierailija
08.04.2023 |

Tarvitsisin osa-aikatyötä, mutta en ole aktiivisesta hakemisesta huolimatta saanut mitään vastauksia.

Tällä palstalla sanotaan aina, että vain pätkätöitä olisi tarjolla. No niinhän niitä näkyisi olevan, mutta kun en niihinkään kelpaa!

Onko se ihan iästä kiinni? Olen 40 v työtön ja olen alkanut epäillä, ettei noihin edes haluta yli kolmekymppisiä enää.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainosten jakaminen

Näissä ilmoituksissa sanotaan, että tarvii olla oma auto.

Ystäväni 13v poika jakaa pyörällä mainoksia. Ei näihin yleensä taajamassa tarvii autoa.

No minä en tiedä, missä sinä asut. Näen kyllä oman paikkakuntani työpaikkailmoitukset ja olisin mainosjakajienkin paikkoja hakenut, mikäli niissä ei olisi edellytetty omaa autoa.

Vierailija
22/86 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taksirenki ja ajaa saa niin paljon kun perse kestää.

Ajokortti olisi varmaan tuossakin duunissa ihan kätevä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan koulutus sinulla on? Millaista työkokemusta? Onko sinulla joitain rajoitteita? Onko mielenterveys ok?

Vierailija
24/86 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman minkään alan koulutusta on kyllä vaikeeta minnekkään päästä tai ehkä johonkin kauppaan hyllyttäjäksi voisit päästä.

Siis minulla on kyllä yliopistokoulutus, mutta olen hakenut kaikenlaisia duunarihommia. Esimerkiksi juuri hyllyttäjäksi. Osa-aikaiseksi myyjäksi. Tiskaajaksi. Jäätelömyyjäksi. Seinämaalariksi. You name it. En saa näihin hakemuksiin mitään vastauksia. Epäilen, että se johtuu iästäni.

Yhteenkin paikkaan on nyt monta kuukautta haettu tiskaajaa - siis ilmoitus ilmestyy uudelleen ja uudelleen hakuun - mutta en saa edes vastausta. Tuntuu kummalliselta ja nöyryyttävältä.

Olet liian korkeasti koulutettu noihin hommiin. Epäilevät sinussa olevan jokin vika - sairaus, alkoholismi, perilaiskuus, you name it! Kokeile yrittäjänä.

Olin itse samassa tilanteessa parikytä vuotta sitten ja aloin yrittäjäksi. Mihinkään hanttihommiinkaan en päässyt juuri korkean koulutuksen vuoksi. Ikä se ei ollut, ei sinullakaan.

Vierailija
25/86 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtainen avustaja.

Nimenomaan jonkun firman kautta

Mä teen noita hommia osa-aikaisena

Tuo on ainoa työ, jota en suostu enää tekemään. Olen siis aiemmin tehnyt ja kokemukset olivat niin huonot.

Et ilmeisesti ole ainoa. Onko se jotakin henkilökohtaisen orjan ja sylkykupin väliltä?

Vierailija
26/86 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No maksullinen seksi.

Jopa hyvät liksat.

Vierailija
27/86 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman minkään alan koulutusta on kyllä vaikeeta minnekkään päästä tai ehkä johonkin kauppaan hyllyttäjäksi voisit päästä.

Siis minulla on kyllä yliopistokoulutus, mutta olen hakenut kaikenlaisia duunarihommia. Esimerkiksi juuri hyllyttäjäksi. Osa-aikaiseksi myyjäksi. Tiskaajaksi. Jäätelömyyjäksi. Seinämaalariksi. You name it. En saa näihin hakemuksiin mitään vastauksia. Epäilen, että se johtuu iästäni.

Yhteenkin paikkaan on nyt monta kuukautta haettu tiskaajaa - siis ilmoitus ilmestyy uudelleen ja uudelleen hakuun - mutta en saa edes vastausta. Tuntuu kummalliselta ja nöyryyttävältä.

Olet liian korkeasti koulutettu noihin hommiin. Epäilevät sinussa olevan jokin vika - sairaus, alkoholismi, perilaiskuus, you name it! Kokeile yrittäjänä.

Olin itse samassa tilanteessa parikytä vuotta sitten ja aloin yrittäjäksi. Mihinkään hanttihommiinkaan en päässyt juuri korkean koulutuksen vuoksi. Ikä se ei ollut, ei sinullakaan.

Ei kannata kertoa työnantajalle olevansa korkeasti koulutettu.

Vierailija
28/86 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varhaiskasvattajan sijaiseksi pääsee helposti.

SEURE tai olikohan kuntarekry toinen

JA miten niin et pääse siivoamaan?

Älä Seureen mene. Täynnä kyylääviä, pahantahtoisia -mmiä, jota saavat kuningatarkiksit, kun saavat sinut savustettua ulos. Valta, se valta. Kun sitä on vähän, se täytyy käyttää tosi tarkasti hyväksi ... :/ LOL

Vierailija
29/86 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kertoa työnantajalle olevansa korkeasti koulutettu.

Mutta mitä sitä sitten kertoo tehneensä viimeiset 20 vuotta?

Vierailija
30/86 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä alan koulutus sinulla on? Millaista työkokemusta? Onko sinulla joitain rajoitteita? Onko mielenterveys ok?

En haluaisi kertoa kovin tunnistettavasti elämästäni. Koulutus on fil.maist. Työkokemus kehnoa. Rajoitteita ei ole. Mielenterveys on virallisesti moitteeton (epävirallisesti ei ehkä niinkään, mutta en tietysti oksenna pahaa oloani työhakemuksiin).

Vierailija
31/86 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, henkilökohtainen avustaja. Palkka on surkea, mutta siinä kokee itsensä tosi tarpeelliseksi. Hommat voi valita, että millaisia asiakkaita. Riittää normaali olemus, tervetuloa järki ja perusraidot ruoanlaitosta ja siivouksesta. Monet haluaa vain rupatella!

Vierailija
32/86 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä, lohduttavaa kuulla ettei vika ole iässäni - toki ärsyttävää että korkean koulutuksen pohjalta tehdään oletuksia, joiden takia pääse hanttihommiin.

Tarkoitus olisi nimenomaan perustaa yritys, mutta sitä varten tarvitsisinkin osa-aikaisia töitä, jotta pystyisin sen yritystoiminnan turvalliselta pohjalta aloittamaan eikä olisi riskiä pudota täysin tyhjän päälle.

Luulisi että osa-aikatöitä löytyisi, kun aina valitetaan, että ne eivät työttömille kelpaa. Mutta kun ei löydy niin ei löydy.

Vierailija
33/86 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtainen avustaja.

Nimenomaan jonkun firman kautta

Mä teen noita hommia osa-aikaisena

Tuo on ainoa työ, jota en suostu enää tekemään. Olen siis aiemmin tehnyt ja kokemukset olivat niin huonot.

Et ilmeisesti ole ainoa. Onko se jotakin henkilökohtaisen orjan ja sylkykupin väliltä?

Pahimmillaan. Mutta se riippuu tietysti täysin siitä, millainen avustettava sattuu työnantajaksi. Harmi vaan ettei sitä pysty mitenkään työtä hakiessa ennustamaan.

Vierailija
34/86 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve järki, hitto tätä oikolukua.

Vierailija
35/86 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoiva-avustajaksi vanhainkotiin tai vammaispuolelle. Ei tarvitse koulutusta, tekevät pesuja yms.

Päiväkotiin keikkailemaan. Jos satut asumaan paikkakunnalla, jossa on pulaa työntekijöistä, pääsee ilman koulutusta sijaistamaan. Pulaa työntekijöistä on muillakin kuin 10 suurimman kaupungin alueella.

Itselläni tuttuja, ketkä tekevät nimenomaan keikkatyötä näillä aloilla.

Vierailija
37/86 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varhaiskasvattajan sijaiseksi pääsee helposti.

SEURE tai olikohan kuntarekry toinen

JA miten niin et pääse siivoamaan?

Älä Seureen mene. Täynnä kyylääviä, pahantahtoisia -mmiä, jota saavat kuningatarkiksit, kun saavat sinut savustettua ulos. Valta, se valta. Kun sitä on vähän, se täytyy käyttää tosi tarkasti hyväksi ... :/ LOL

MITÄ horiset! Olin vuosikausia sen kautta töissä! Mistä ihmeen savustamisesta puhut, seuren kautta hädintuskin tapaat muits seurelaisia.

Taidat olla outo.

Vierailija
38/86 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.kuntarekry.fi/fi/tyopaikat/?&organisation=3&lang=fi_FI%2csv…

Hassua miten nuo ovat niin erilaisia eri kaupungeissa. Antamassasi Espoon linkissä on varhaiskasvatuksen paikkoja vaikka kuinka, mutta laitoin alueeksi oman kotikaupunkini, ja täällä on vain kaksi ilmoitusta joissa haetaan varhaiskasvatuksen opettajan sijaisia (kelpoisuusvaatimuksena asiaankuuluvat tutkinnot), ja yksi ilmoitus varhaiskasvatuksen lastenhoitajan sijaisuuksista (kelpoisuusvaatimuksena lähihoitajan tutkinto).

Vierailija
39/86 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa kesäapulaisten yms. ilmoituksissa sanotaan ihan suoraan, että hakijoiden pitää olla opiskelijoita.

Ovat varmasti monessa tuollaisessa paikassa naureskelleet, kun on tullut hakemus nelikymppiseltä.

Vierailija
40/86 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastotyöntekijöistä on pula. Ei tarvitse koulutusta ja taatusti saa tehdä osa-aikatyötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä