Miten seksielämäsi muuttui kun laihduit? Pyrin kauniiseen vartaloon, jotta voisin harrastaa hyvää seksiä.
Kertokaa mitä tapahtui seksielämälle?
Itse en pidä itseäni tällä hetkellä viehättävänä ja tottakai olen selibaatissa oleva sinkku.
Kuitenkin olen seksuaalinen ihminen ja minulle on tärkeää, että tässä laihdun terveyteni ja ulkoisen, seksuaalisen puoleni tähden.
Unelmoin hoikasta ja kiinteästä kropasta jonka tulen saamaan. Tiedän sen.
Sitten harrastan seksiä miesten kanssa, haluan etsiä hyvää seuraa ja unelmoin kun voin kesällä mökillä päästää miehiä nauttimaan vartalostani yhtä paljon kuin itsekin.
Ei naiset näistä paljoa puhu ääneen mutta oikeasti haluaisin olla seksikäs ja tuhma itsenäinen kaunis nainen. Ainoastaan vartalon muokkaus parempaan enää puuttuu ja siinä tiedän onnistuvani.
Vielä on kyllä työtä vuodeksi varmaan.
Ensi vuoden kesällä sitten toivottavasti haaveet toteutuvat.
N27v.
Kommentit (87)
En tiedä itse ajattelen vain miehen vartaloa seksiä harrastaessa. Saa olla aika narsistinen ajatus maailma jos mielessä on vain oma vartalo. Voithan sinä nauttia miesten vartalosta vaikket itse olisi täydellinen?
Ei muuttunut juurikaan, oli hyvää aiemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä muutokseen! Voin näin miehenä sanoa sen, että kun naisen kroppa on timmi, niin seksiin latautuu kymmenkertaisia määriä eroottista energiaa. Ja se sinun naisena kannattaa kokea, et välttämättä sen jälkeen enää muunlaisesta seksistä sytykään.
Olen saanut parasta seksiä vanhana ja lihavana mieheltä, josta en edes pitänyt.
Sovimme yhteen kuin palapelin osat, mutta vain värkkien osalta.
Ei nää oo ihan yksinkertaisia juttuja.
Minulla oli yhtä hyvä seksielämä laihana ja lihavana (+45 kg), mutta kunto loppui herkemmin, enkä lihavana taipunut kaikkiin asentoihin. Laihtumisen ja kuntoilun jälkeen suurin muutos tapahtui itsetunnossa. Nyt seksiä voi harrastaa silmät auki, kirkkaassa valossa ja käyttää todella hyvännäköisiä hepeneitä. Nyt kun katsoo itseään eri asennoissa tuntee pelkkää ylpeyttä. Eli itselleni laihtuminen oli pelkkää plussaa.
En haluaisi masentaa mutta valitettavasti hoikkuus ei ole synonyymi hyvännäköisyydelle. Olen hoikka, mikään ei roiku, mutta siltikään vartaloni ei ole hyvännäköinen eikä sitä treenit korjaa. Naama vielä pahempi. Seksi ei ole kummoista kun murehdin vain miltä näytän ja mitä mies miettii. Paras keino korjata asia on hoitaa oma pää kuntoon, joillakin se käy helpommin kuin toisilla. Toivottavasti ap onnistuu siinä paremmin kuin minä.
Läähäri se intiimein asento onnistuu paremmin,jos etes toinen on timmi ym. Normal. Tietenni jos miehellä kalussa ulottuvuutta riittävästi nii onnistuu myös lihavilla hyvin, läskit lätisee ja aitaa kaatuu.......
En usko, että ap on tyytyväinen itseensä laihduttamisen jälkeenkään.
Sitä paitsi ap kirjoittaa kuin mies.