Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten seksielämäsi muuttui kun laihduit? Pyrin kauniiseen vartaloon, jotta voisin harrastaa hyvää seksiä.

Vierailija
08.04.2023 |

Kertokaa mitä tapahtui seksielämälle?

Itse en pidä itseäni tällä hetkellä viehättävänä ja tottakai olen selibaatissa oleva sinkku.
Kuitenkin olen seksuaalinen ihminen ja minulle on tärkeää, että tässä laihdun terveyteni ja ulkoisen, seksuaalisen puoleni tähden.
Unelmoin hoikasta ja kiinteästä kropasta jonka tulen saamaan. Tiedän sen.
Sitten harrastan seksiä miesten kanssa, haluan etsiä hyvää seuraa ja unelmoin kun voin kesällä mökillä päästää miehiä nauttimaan vartalostani yhtä paljon kuin itsekin.

Ei naiset näistä paljoa puhu ääneen mutta oikeasti haluaisin olla seksikäs ja tuhma itsenäinen kaunis nainen. Ainoastaan vartalon muokkaus parempaan enää puuttuu ja siinä tiedän onnistuvani.
Vielä on kyllä työtä vuodeksi varmaan.
Ensi vuoden kesällä sitten toivottavasti haaveet toteutuvat.

N27v.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi seisomaan.

Vierailija
2/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Olet kaksikymppinen ja lihava? Miksi ihmeessä olet lihottanut itsesi noin nuorena?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä muutokseen! Voin näin miehenä sanoa sen, että kun naisen kroppa on timmi, niin seksiin latautuu kymmenkertaisia määriä eroottista energiaa. Ja se sinun naisena kannattaa kokea, et välttämättä sen jälkeen enää muunlaisesta seksistä sytykään.

Vierailija
4/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla alkoi seisomaan.

Ai järki?

Vierailija
5/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama olenko kaunis vai en, ei se vaikuta mitenkään seksielämääni. Se on olematonta. 

Vierailija
6/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Olematonta se on ollut aina.

Vierailija
7/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasitko olla nyt vuoden ilman seksiä? Opettele sen aikana ainakin tuntemaan itsesi, jos et kerran kykene läskiesi takia harrastamaan oikeasti seksiä.

Vierailija
8/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Puutteessa elän edelleen.

9/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut timmi (joka paikasta 😉) ja seksi on mahtavaa. Laihduta ihmeessä. 😊

😚💋

Vierailija
10/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun seksielämääni ei ole vaikuttanut se, olenko 55 kg vai 75 kg. Mutta puolisoni (mies) lihominen on heikentänyt seksielämääni. Hänellä ei seiso yhtä usein kuin ennen.

Vierailija
11/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyin miten eritavoin minua kohdeltiin kun onnistuin laiduttamaan. Ihmiset alkoi pitämään yhteyttä kun ennen lähinnä itse otin yhteyttä. Miehet tuntuu oikeasti kiinnostuneilta eivätkä ole vain seksin perässä.

Vierailija
12/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama olenko kaunis vai en, ei se vaikuta mitenkään seksielämääni. Se on olematonta. 

Minä taas olen pian viisikymppinen nainen, en millään tavoin kaunisvartaloinen, vaan kolme lasta synnyttänyt mamma, jolla on vatsalihasten paha erkauma ja eri pariset tiesitkin, mutta seksiin kauneutesi ei vaikuta. Seksi on aina hyvää ja en edes mieti miltä näytän mistäkin suunnasta mieheni edessä. Meillä on ihanaa seksiä muutaman kerran viikossa.

Vierailija
13/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin itseäni yhtä lihavana ja rumana 50-kiloisena ja 70-kiloisena... Nyt 60 ja vaikka periaatteessa tiedän että en ole lihava oksettaa oma keho niin että ei huvita seksi.

Vierailija
14/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä muutokseen! Voin näin miehenä sanoa sen, että kun naisen kroppa on timmi, niin seksiin latautuu kymmenkertaisia määriä eroottista energiaa. Ja se sinun naisena kannattaa kokea, et välttämättä sen jälkeen enää muunlaisesta seksistä sytykään.

Höpsistä, olet ilmeisesti hyvin nuori, kun tuollaisia puhut. Itsevarma nainen on se, joka sytyttää. Itsesääliset ja epävarmat naiset ovat kamalia, vaikka olisivat kuinka timmejä.

Vierailija
15/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!

Tämän haluankin kokea :) olisi ihanaa.

Minulle on tosi tärkeää nyt tämä, että alkaisin viihtymään vartalossani.

Todellakin voin olla vaikka vuoden ilman seksiä tämän asian takia kun joku ihmetteli.

-ap

Vierailija
16/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että jos ylipainoa on paljon, niin ikävä kyllä laihdutuksen jälkeen kehoon voi tulla paljon löysää nahkaa. Ei laihdutus automaattisesti paranna huonoa itsetuntoa, kannattaa yrittää kehittää omaa minäkuvaa muutoinkin. Yleisen terveyden kannalta toki painonpudotus on hyväksi.

Vierailija
17/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan poika/mies ei ole tehnyt minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen :)

T31, 45kg

Vierailija
18/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkytyin miten eritavoin minua kohdeltiin kun onnistuin laiduttamaan. Ihmiset alkoi pitämään yhteyttä kun ennen lähinnä itse otin yhteyttä. Miehet tuntuu oikeasti kiinnostuneilta eivätkä ole vain seksin perässä.

Hoikka nainen kiinnostaa hyvän kunnon vuoksi.Hoikemman ajatellaan jaksavan hoitaa kotia ja lapsia. Iltasin miestä.

Vierailija
19/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samat suunnitelmat ja haaveet. Hyvää seksiä ei saa lihavana.

M34

Vierailija
20/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen pian viisikymppinen nainen, en millään tavoin kaunisvartaloinen, vaan kolme lasta synnyttänyt mamma, jolla on vatsalihasten paha erkauma ja eri pariset tiesitkin, mutta seksiin kauneutesi ei vaikuta. Seksi on aina hyvää ja en edes mieti miltä näytän mistäkin suunnasta mieheni edessä. Meillä on ihanaa seksiä muutaman kerran viikossa.

Mahtaakohan olla miehesikin mielestä yhtä ihanaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän