Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten seksielämäsi muuttui kun laihduit? Pyrin kauniiseen vartaloon, jotta voisin harrastaa hyvää seksiä.

Vierailija
08.04.2023 |

Kertokaa mitä tapahtui seksielämälle?

Itse en pidä itseäni tällä hetkellä viehättävänä ja tottakai olen selibaatissa oleva sinkku.
Kuitenkin olen seksuaalinen ihminen ja minulle on tärkeää, että tässä laihdun terveyteni ja ulkoisen, seksuaalisen puoleni tähden.
Unelmoin hoikasta ja kiinteästä kropasta jonka tulen saamaan. Tiedän sen.
Sitten harrastan seksiä miesten kanssa, haluan etsiä hyvää seuraa ja unelmoin kun voin kesällä mökillä päästää miehiä nauttimaan vartalostani yhtä paljon kuin itsekin.

Ei naiset näistä paljoa puhu ääneen mutta oikeasti haluaisin olla seksikäs ja tuhma itsenäinen kaunis nainen. Ainoastaan vartalon muokkaus parempaan enää puuttuu ja siinä tiedän onnistuvani.
Vielä on kyllä työtä vuodeksi varmaan.
Ensi vuoden kesällä sitten toivottavasti haaveet toteutuvat.

N27v.

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta mutta mietin että pitääkö sitä yrittää. Mies ei anna minulle, ehkä sitten jos laihdun alipainoiseksi?

Tai hommaan vain uuden miehen...

Vierailija
62/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Laihduin 20kg ja olin ihan yhtä estynyt/kaino sängyssä edelleen. Isoin muutos tuli silloin, kun vihdoinkin hyväksyin itseni sellaisena kuin olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai 20 kilon tiputuksen jälkeen olisi timmi kroppa? Aika vaikea homma kyllä.

Vierailija
64/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normaalivartaloinen nainen on kaunis ja mies ei voi vastustaa sellaista naista. Seksuaalinen nainen on ihana ja ei silti kannata pelätä seksiä harrastaa vaikkei ole ihan mallivartaloinen. Ei minun tyttöystävä ole ihan normaalivartaloinen mutta kaunis kuitenkin ja harrastamme seksiä usein.

Vierailija
65/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tykännyt. Tykkää pyöreämmistä pitkähiuksisista naisista.

Vierailija
66/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten laihdutin ja leikkasin hiukseni.

Vierailija
67/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap! Mulla oli ennen erittäin hyvännäköinen vartalo. Nyt painan 25 kg enemmän ja seksielämäni on PALJON parempaa kuin ennen. :D  Kyse on sinulle oikeasta kumppanista ja omasta rennommasta asenteestasi.

Vierailija
68/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin -65 kg ja kävin vatsanahkan kiristysleikkauksessa. Muualta iho kiinteytyi hienosti pelkästään kuntosalitreenillä.

Sytyn omasta peilikuvastani. Kaikki muuttui seksin saralla ja todellakin vain positiivisempaan suuntaan.

N 45 vuotta

Vierailija
69/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavilla on parasta seksiä, turhaan odotat vuoden.

Vierailija
70/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

upeaa mistähän sen viiituun löytää sen riippuvan nahka ihra kerroksen alta.

Vierailija
71/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavilla on parasta seksiä, turhaan odotat vuoden.

Öö ei. Hyi.

Vierailija
72/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aiemmin ylipainoinen ja samanlaiset haaveet kuin aloittajalla. Kun laihdun, olen itsevarma sängyssä kun voi olla ylpeä vartalostani. Laihduin ja olin itsevarma, yksin. Samat ongelmat seksissä, vaikka kuinka mies himoitsee niin sitä katsoo onko mahassa makkara siellä ja tuolla. Vetää mahaa sisään, miettii mikä asento paras ettei hoikkakaan näytä lihavalta.

Aina se laihduttaminen ei auta jos päässä vikaa. Eli ei kannata ilman seksiä olla vain siksi jos on lihava. Ihan jokainen mies sanonut että tykkää kun nainen on itsevarma sängyssä, vaikka ei olisikaan mallinkroppaa. En koskaan saa hyvää seksiä koska ajattelen olevani ruma vaikka ulkokuori olisi millainen koska olen oman pääni vanki.

Pitäisi mennä terapiaan.

Vierailija
73/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino on ongelma, vasta, kun sitä on merkittävästi.

XL- missit saavat hätistellä seksin vonkaajia.

Vierailija
74/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama olenko kaunis vai en, ei se vaikuta mitenkään seksielämääni. Se on olematonta. 

Minä taas olen pian viisikymppinen nainen, en millään tavoin kaunisvartaloinen, vaan kolme lasta synnyttänyt mamma, jolla on vatsalihasten paha erkauma ja eri pariset tissitkin, mutta seksiin kauneus ei vaikuta. Seksi on aina hyvää ja en edes mieti miltä näytän mistäkin suunnasta mieheni edessä. Meillä on ihanaa seksiä muutaman kerran viikossa.

Mahtaakohan olla miehesikin mielestä yhtä ihanaa..

Mies tekee 2/3 aloitteista ja olisit nähnyt kuinka hymyä hän on ollut tänäänkin, kun meillä oli eilen seksiä! :) En häpeä vartaloani ja mieti ollenkaan makkaroitani, vaan annan mennä täysillä. Mieheni on paras ystäväni ja viihdymme todella hyvin yhdessä myös sängyn ulkopuolella.

Vierailija
75/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol... Ap on mies ja kuvittelee, että seksi olisi jotain jonka vuoksi viitsisi laihduttaa :D

Hirveä nälkä ja tuska spermaämpäriyden tähden. Päivän paras vitsi!

Vierailija
76/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi laihduttaa? Seksi saa ainakin minussa paljon positiivista aikaan, luovuutta ja itsevarmuutta. Poistaa ahdistusta. Ahdistus taas aiheuttaa syömistä. 

Joten ap, ei kannata odottaa. Jos löydät mukavan miehen, joka syttyy sinusta, anna mennä. 

Vierailija
77/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol... Ap on mies ja kuvittelee, että seksi olisi jotain jonka vuoksi viitsisi laihduttaa :D

Ja myös kuvittelee, että seksuaalinen itsetunto riippuu laihuudesta. Ei riipu. 

Vierailija
78/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Pudotin 27 kg eli normaalipainoon.

Vierailija
79/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol, taas joku itsekuriton mätisäkki provosoitui kun itsellä ei ole elämässä muuta kuin hyllyvät ihrat ja keskiolut.

Vierailija
80/87 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahamakkarat vaikuttanut seksihaluihin. Hyvää seksiä on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä