Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittäjämiesten vaimot: pääsettekö lomalle?

Vierailija
08.04.2023 |

Olen niin kyllästynyt istumaan lomani kotona. Kunnallisella alalla on huono palkka mutta lomat kunnossa.
Mites muut joiden miehet on aina töissä - reissaatteko ystävien kanssa? Onko se raskaampaa vai kevyempää kuin miehen kanssa reissaaminen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkusta kaverien kanssa. Siihen tottuu nopeasti. Se on oikeastaan mukavampaa kuin miehen kanssa matkustaminen, kun on kuitenkin enemmän etäisyyttä eli vieraskoreutta.

Vierailija
2/8 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt yhtään minnekään kotoa vaikka ennalta oltaisiin sovittu, mies järjesti töitä tai jotain valmisteluja päälle tai poikkeustapauksessa änkesi itse mukaan. On ex.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En päässyt yhtään minnekään kotoa vaikka ennalta oltaisiin sovittu, mies järjesti töitä tai jotain valmisteluja päälle tai poikkeustapauksessa änkesi itse mukaan. On ex.

Järkyttävää, hyvä että lähdit. Ap

Vierailija
4/8 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkusta kaverien kanssa. Siihen tottuu nopeasti. Se on oikeastaan mukavampaa kuin miehen kanssa matkustaminen, kun on kuitenkin enemmän etäisyyttä eli vieraskoreutta.

Niin on varmaan tehtävä. Ois kyllä kiva jos mieskin olisi mukana Japanissa, jenkeissä, Australiassa ym, mutta jos on niin itsepäinen että ei voi järjestää, niin sitten pääsee katsomaan lomakuvia. Ap

Vierailija
5/8 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei mies ole yrittäjä. Lomaillaan porukassa.

Vierailija
6/8 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kärsit jonkinasteista työnarkomaniasta, niin saat vaihtelua omaan työhösi, kun menet miehen mukaan hänen työpaikalle. Voit myös reissata kyllä kaveriesikin kanssa, jos siltä tuntuu.

Vierailija
7/8 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä minä olen yrittäjä ja pidän vuodessa nelisen viikkoa lomaa ainakin. Teen myös normaalia työpäivää, eli pisimmillään joskus erikoispäivinä klo 8:30-17, mutta tavallisesti 8:30-15 ja vain arkisin. Viikonloppuisin ja iltaisin teen joskus paperittöitä muutaman tunnin, mutta se on vain mukavaa.

Yrittäjä voi ihan itse määrittää työaikansa ja vapaansa. Jos ei halua lomailla, niin se on eri asia.

Vierailija
8/8 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan paljon miehen mukana ja lomailemme samassa yhteydessä. Varsinaisia pitkiä lomia emme pidä enkä ole kaivannutkaan eli töitä tulee tehtyä matkallakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän