Ymmärtääkö joku Pink Floydin musiikkia?
Kommentit (106)
Fani! The Wall räjäytti tajunnan aikanaan.
Mä tykkään mut en voi enää kuunnella ku aina tulee mieleen et Ano tykkää, yök. Sen täytyy sittenkin olla paskaa jos Ano diggaa.
Ylikehuttua aika tylsää musiikkia.
Yksi kaikkien aikojen parhaista yhtyeistä.
Ap. kirjoitti: "Ymmärtääkö joku Pink Floydin musiikkia?"
En tiedä ymmärränkö laulujen sanat sillä tavalla kuin Roger Waters tai David Gilmour tarkoitti, mutta ymmärrän ne omalla tavallani.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Pink Floydin The Dark Side of the Moon on näkemäni tilaston mukaan maailman neljänneksi myydyin levy.
Masentavaa musiikkia. Parempi olo itselläni, kun en kuuntele tätä musaa.
Hapoissa mielenkiintoista kuunnella ja silloin tunnun ymmärtävän musiikin kuin musiikin siten miten sen on taiteilija tarkoittanut.
Tyhmä kysymys. Oikeaa musiikkia se on.
Jotenkin se "I wish you were here" kappaleen alku on...karmaiseva tai siis vie ajatukset joihinkin juttuihin. Oliko se tuo kappale missä joku kuuntelee "rikkinäistä" radioasemaa "what is it" "im not sure"
Loista hullu timantti kuuluu suosikkeihini.
En ole koskaan tajunnut mitä hyvää siinä musassa on, vaikka on tultu kahlattua suunnilleen kaikki 60-70-80 -luvun pändit vanhana tiskijukkana läpi.
Mitä ymmärtämistä siinä on? Kuuntelee jos tykkää, ei kuuntele jos ei tykkää.
Kuunteleppa Dark Side Of The Moon älppäri 7.1 Dolby Surround-kotiteatteriäänillä. Niin puhut aivan muuta
Pink Floydin eri aikakausien musiikkihan on jokseenkin erilaista, joten mikäköhän ap:n mielestä sitten on sitä erityisen kauheeta pas*aa; alkuvuosien Syd Barrettin, suosituimpien vuosien Roger Watersin vaiko kenties myöhempien vuosien David Gilmourin tuotanto.
No itse pidän kyllä kovasti Pink Floydista, pääosin 70-luvun albumeista väliltä Meddle - The Wall. Ja ihan ilman ylimääräisiä höyryjä olen aina osannut ymmärtää ja arvostaa ao. bändin musiikkia.
Tykkään. Mutta en kaikesta. The Wall todellakin toimii, samoin tykästyin live-levyyn Delicate Sound of Thunder.
Hyppään tosin tiettyjen kappaleiden yli, kuten Time ja Money.
Mutta sillä levyllä esim. Sorrow - täysin käsittämätöntä mahtavuutta, tai Run like hell, aivan superb.
The Wallin tunnelmaa ja maisemaa ei ole missään muualla, se on tekeleenä täysin ainutlaatuinen.
En tiennytkään, että kaikkien ois siitä pitänyt pitää