Raha ei tuo onnea ja koolla ei ole väliä. Mitä muita valheita käytetään lohdutuksena?
Rumat ne vaatteilla koreilee, tuli vielä mieleen
Kommentit (890)
Vierailija kirjoitti:
Jokaiselle annetaan sellainen taakka jonka jaksaa kantaa.
Että mä vihaan tuota sanontaa.
Tämä. Ja se kun väitetään että jokaiselle on tasan saman verran taakkaa ja vastoinkäymisiä varattuna elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"AMK on ihan yhtä hyvä kuin yliopisto." Äiti sanoi veljelleni näin, kun yo-kirjoitukset menivät penkin alle.
Yhtä hyvä se onkin. Viis siitä kuinka yo-kirjoitukset ovat menneet. :D
Olen käynyt molempia. About samaa alaa ja samassa kaupungissa. Kokemuksella voin sanoa, et yliopistossa on paljon korkeampi taso ja vaatimukset.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua rasittaa tuo "raha ei tuo onnea" no ei kai sinällään tuokaan, mutta jos raha-asiat ovat kunnossa, voi keskittyä kaikenlaiseen muuhun onnea tuovaan elämässään.
Tuon sanonnan voisi muuttaa todemmaksi sanomalla vaikka että "rikkaalla on monta toivetta, köyhällä vain yksi". Eli saisipa sitä rahaa, niin voisi toiveitakin täyttää.
Siis samaan tyylin kuin se tosiasia, että terveellä on monta toivetta, sairaalla vain yksi.
Meillä ainakin menee paljon paremmin ihan kaikki sen jälkeen kun saimme maksettua talovelkamme pois ja raha ei ole enää niin iso kipupiste vaan sitä riittää moneen toiveeseen.
Voin kertoa sinulle ettei raha tuo onnea. Se kyllä helpottaa monia asioita ja luo tietyn turvallisuuden tunteen, mutta onnea se ei tuo.
Näin on. Köyhälle se tuntuu varmasti ihan paratiisilta, jos vain saisi paljon rahaa. Tuntuu, että sillä ratkeaa kaikki ongelmat. Kyllähän se helpottaa asioita PALJON, siitä ei päästä mihinkään, mutta tuoko se loppujen lopuksi oikeata onnea ja täyttymystä elämään? Ei. Siinä konkretisoituu se tajuaminen, että rahalla ei saa kaikkea, muun muassa onnellisuutta.
Eipä sitä onnellisuutta köyhyyskään takaa.
Vierailija kirjoitti:
piia ja tiiu kirjoitti:
pienimunaisten keksintö ettei ole koosta kii
Tämä lause saa täällä yläpeukkuja aivan hulluna, mutta deittikeskusteluissa se lytätään täysin vääräksi uskomukseksi ja ei missään nimessä pidä paikkaansa.
Olisiko kuuluisuus+varakkuus+ulkonäkö+kikkelinkoko =vakio. Koolla ei ole merkitystä, jos muut ominaisuudet natsaavat.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus pelastaa.
Onko joku tullut kertomaan, ettei pelasta? Ehkä Jeesus pelastaa vain häneen uskovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"AMK on ihan yhtä hyvä kuin yliopisto." Äiti sanoi veljelleni näin, kun yo-kirjoitukset menivät penkin alle.
Yhtä hyvä se onkin. Viis siitä kuinka yo-kirjoitukset ovat menneet. :D
Olen käynyt molempia. About samaa alaa ja samassa kaupungissa. Kokemuksella voin sanoa, et yliopistossa on paljon korkeampi taso ja vaatimukset.
Varmasti näinkin, mutta miten se liittyy siihen kumpi on "parempi"?
Sehän riippuu ihan siitä mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei parta pahoille kasva. Kyllä kasvaa, kasvoi Saddamille, Hitlerille ja Jammu sedällekin
Käytän tätä aina vastalauseena, kun joku huomauttaa minulle amishaivenistani. T. nainen
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolia on ainoastaan kaksi, uros ja naaras
Lisäksi on tietenkin androgyyni ja hermafrodiitti. Mitä niitä muita muka on?
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmässä
Tuohan pitää täysin paikkansa, jos ajattelee kauneutta kiinnostavuutena ja mahdollisena kumppanina. Myönnän, olen mies ja siten kykenemätön arvostelemaan naisia. Laitoin parin työkaverin kanssa työpaikan naisia kiinnostavuusjärjestykseen. Minun ykkönen oli muilla viidentenä ja kahdeksantena. Toisen ykkönen oli mielestäni ärsyttävä kaakattaa, jonka kanssa en olisi voinut kuvitella mitään. Kauneus on katsojan silmässä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla meillä on jokin lahja. Kaikki on hyviä jossain.
Kyllä näin on. Se tosin voi olla tietoa jostakin suppeasta alasta, joka ei kiinnosta ketään muuta ja josta ei ole mitään hyötyä kenellekään.
Enemmän ärsyttää jako muka lukutyyppeihin ja käytännön tyyppeihin. Näitä tietenkin on, mutta monet lukutyypit ovat yleislahjakkaita ja pärjäisivät käytännön aloillekin. Ei se lihava silmälasipäinen nörtti ole enää kympin oppilas vaan pelkkä, suppeasta erityisalasta kiinnostunut introvertti.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että jokaiselle on joku tai useampi joka olisi se oikea mutta et ehkä tapaa häntä koskaan. Voi vaikka asua toisella puolella maapalloa.
Aivan. Tai moni olisi sinulle oikea, mutta sinä et ole oikea heille.
Aikoinaan jätin monta upeaa ja kivaa naista pois elämästäni jotka olivat kiinnostuneet minusta.
Koin että en olisi pystynyt tarjoamaan sellaista hyvää elämää minkä he ansaitsivat
Hyvä näin mielestäni.
Toki olisi joistain kiva kuulla että miten on mennyt. Joistain tiedän ja olen onnellinen heidän puolesta
Raha tuo onnea ja munan (iso) koko on naisille tärkeää.
Ehkäpä valehtelee myös sinulle?!
Vierailija kirjoitti:
Shirly-Elizabeth kirjoitti:
Löysä vagina tuntuu hyvältä. Eksäni kertoi aina valehdelleensa exälleen, että tuntui hyvältä, mutta tajusi kuulemma vasta minun kanssa, kuinka ihana ja pinkeä on ainoa oikea. 🤭
Sinulla on siis aika läheinen suhde isäsi kanssa.
Ehkäpä valehtelee myös sinulle?!
Tämä nyt ei välttämättä ole mikään lohduttava sanonta mutta kyllä moni itseään tällä kehuu:
"Hyville ihmisille tapahtuu hyviä asioita ". Omahyväinen sanonta, ihan punaista näkee kun tuon kuulee. Vihaan tuota hokemaa.
Paistaa se päivä vielä risukasaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmässä
Tuohan pitää täysin paikkansa, jos ajattelee kauneutta kiinnostavuutena ja mahdollisena kumppanina. Myönnän, olen mies ja siten kykenemätön arvostelemaan naisia. Laitoin parin työkaverin kanssa työpaikan naisia kiinnostavuusjärjestykseen. Minun ykkönen oli muilla viidentenä ja kahdeksantena. Toisen ykkönen oli mielestäni ärsyttävä kaakattaa, jonka kanssa en olisi voinut kuvitella mitään. Kauneus on katsojan silmässä.
Että mitä?!😳
Laitoitte työpaikan naisia kiinnostavuusjärjestykseen?
Taas laski miesten pisteet. En ole koskaan ikinä kuullut naisten tekevän mitään tuon kaltaistakaan. Oletteko 20v poikasia kaikki? Muuten noin lapsellista ei voi selittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon että jokaiselle on joku tai useampi joka olisi se oikea mutta et ehkä tapaa häntä koskaan. Voi vaikka asua toisella puolella maapalloa.
Aikoinaan jätin monta upeaa ja kivaa naista pois elämästäni jotka olivat kiinnostuneet minusta.
Koin että en olisi pystynyt tarjoamaan sellaista hyvää elämää minkä he ansaitsivat
Hyvä näin mielestäni.
Toki olisi joistain kiva kuulla että miten on mennyt. Joistain tiedän ja olen onnellinen heidän puolesta Mielenkiinnosta, millaisia asioita koit ettet kykene tarjoamaan?
Raha ei tuo onnea se rauhottaa ja koolla ei tosiaan ole mitään väliä!
Uskon että jokaiselle on joku tai useampi joka olisi se oikea mutta et ehkä tapaa häntä koskaan. Voi vaikka asua toisella puolella maapalloa.[/quote]