Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosin avomiehestäni-hän ei pysty kohdata minua erokeskusteluissa

Vierailija
07.04.2023 |

Mies jätti minut. Asumme vielä yhdessä. Olemme pari kertaa puhuneet, lähinnä minä olen halunnut selvyyden asioihin. Voi kuulostaa oudolta, mutta en itse pääse eteenpäin ilman tietoa mitä tapahtui.

Hän ei kuitenkaan ole pystynyt noina hetkinä ollenkaan kohtaamaan minua. Olen istunut sohvalla ja hänen on ollut pakko pelata tietokoneella samalla. Hän on vastaillut vähäsanaisesti, haukkunut minua kuinka en ole hänen arvoinen...ei osannut kertoa mitä tuntee minua kohtaan, mutta kuulema vielä vähän välittää. Hän vain on hytkynyt tuolillaan ja tehnyt pelissä kaikkea. Kun olin lähdössä paikalta ja kysyin vielä jotain hänen lähellään niin huomasin kuinka pidätti itkua. Olen kysynyt häneltä tuota miksi tekee noin, mutta kuulema haluaa olla siellä missä päättää olla. Mikä voi olla taustalla tuohon?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinua enää kiinnostaa?

Vierailija
2/41 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" pysty kohtaamaan " !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on erokeskustelu? Kun minä lähdin, niin se oli siinä, en ole sen jälkeen ollut yhteydessä, eikä kiinnosta.

Vierailija
4/41 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet kokevat, että he eivät osaa ilmaista ajatuksiaan ja tunteitaan kunnolla puhumalla. Lisäksi heistä helposti tuntuu siltä, että he jäävät alakynteen, jos asioita yritetään selvittää naisen kanssa puhumalla.

Todennäköisesti miehesi ei osaa itsekään kunnolla selittää sanallisesti sitä, mikä on vialla. Hänellä on epämääräinen pahan olon tunne, jonka syytä hän ei kinnolla tajua itsekään.

Vierailija
5/41 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei halua puhua. Piste. Vaikka sinä haluat jotain erokeskustelua, niin hän ei.

Vierailija
6/41 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hytkyy tuolillaan ja tekee pelissä kaikkea?

Et ole eroamassa miehestä vaan lapsesta.

Vierailija
7/41 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa  nuorelta pojalta joka ei oikeasti välttämättä osaa eritellä syitä. On vain paha olla kanssasi eikä saa suhteesta mitä toivoisi. Miehet ei usein osaa kertoa näitä syvällisemmin. Eräskin tuttu puhui suhteestaan vain yleisellä tasolla, ettei siinä ole hyvä olla ja siitä on päästävä pois.

Vierailija
8/41 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei pysty kohdata minua.... Minä ei pysty luketa tämä teksti

Vierailija
9/41 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" pysty kohtaamaan " !

Kiitos tästä! Täällä joku palstapoliisi käy säännöllisesti rääkymässä "YHDYSSANAT"!!!!! ja yrittää nykyään jopa opettaa  englantiakin ivallisena, mutta näihin kukkasiin ei puutu ollenkaan, mikä minusta huomattavasti pahempi, kuin yhdyssanavirhe, jonka lukija onnistuu ihan varmasti itse normijärjellä tajuamaan.

Vierailija
10/41 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä väkisin keskustele tai kysy enää. Ehkei hän osaa sanoa nyt. Kenties joskus vuosien päästä osaa sanoa jotain, jos enää on puheissakaan. Jos ei välitä kuin vähän ja hän jätti, on parempi ettei tapaa. Roikkumalla ei pääse ainakaan eteenpäin. Voi itse eri paikassa pohtia asiaa ja ajattele että olet riittävän hyvä ihminen. Joku muu mies osaisi ehkä sanoa paremmin tai uskaltaisi, muttei se ole koskaan varmaa. Voi naisillekin olla hankalaa puhua erosta tai ei muista sillä hetkellä kaikkea. Löydät jonkun toisen varmasti tai sinkkuna ok, joka ei ole niin nuori ja ehkei lapsellinen. Väkisin ei kannata jatkaa. Mutta hyvin ikävä tilannehan tuo on, osa voi jopa kadota sanomatta mitään, jos väärän kanssa menee yhteen. 

Oliko suhteessa riitoja, olitko liian vaativa, oliko hän liian vaativa. Löysikö toisen, juoko alkoholia, onko liian nuori jne. Ehkei halua jatkaa uraputkessa tai ura vie?

Vierailija
11/41 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eropäätös on tehty niin se on siinä sitten. Ei ole syytä keskustella, kun ero on tapahtunut jo.

Vierailija
12/41 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut suomalaiset miehet (no sama kai sitten pätee joihinkin naisiin) eivät pysty lainkaan kohtaamaan tosiasioita, edes itseään, mistä juuri seuraa se ettei puhuminenkaan onnistu. Voi olla sosiaalisesti muuten lahjakaskin, mutta tiukan paikan tullen menee lukkoon ja kyllähän se muuten hyvänkin parisuhteen tuhoaa lopulta.

Vierailija
13/41 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" pysty kohtaamaan " !

Kiitos tästä! Täällä joku palstapoliisi käy säännöllisesti rääkymässä "YHDYSSANAT"!!!!! ja yrittää nykyään jopa opettaa  englantiakin ivallisena, mutta näihin kukkasiin ei puutu ollenkaan, mikä minusta huomattavasti pahempi, kuin yhdyssanavirhe, jonka lukija onnistuu ihan varmasti itse normijärjellä tajuamaan.

Pistettä voi käyttää pilkun sijaan. Ettei lukija hengästy.

Vierailija
14/41 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hän ei pysty kohdata minua.... Minä ei pysty luketa tämä teksti

Ei se haittaa. Ei sinun tarvitse. Mikäli et ymmärrä kokonaisuutta yhden sanan takia, niin eipä haittaa. Siirry seuraavaa tavaamaan.

Vierailija
15/41 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen. Simple as that.

Vierailija
16/41 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" pysty kohtaamaan " !

Pistettä voi käyttää pilkun sijaan. Ettei lukija hengästy.

Lopeta sinä tuo urputus. Lukijat ahdistuu.

Vierailija
17/41 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko olet lihonut suhteen aikana?

Vierailija
18/41 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet kokevat, että he eivät osaa ilmaista ajatuksiaan ja tunteitaan kunnolla puhumalla. Lisäksi heistä helposti tuntuu siltä, että he jäävät alakynteen, jos asioita yritetään selvittää naisen kanssa puhumalla.

Todennäköisesti miehesi ei osaa itsekään kunnolla selittää sanallisesti sitä, mikä on vialla. Hänellä on epämääräinen pahan olon tunne, jonka syytä hän ei kinnolla tajua itsekään.

Tällainen se oli mies minullakin, ettei muka osaa keskustella, omien sanojensa mukaan. Kun sitten selvisi, että on työkaverin kanssa ollut pitempiaikainen suhde (laivalla olivat töissä, niin minulta pystyivät hyvin salaamaan asian), kertoi kännissä kuinka he olivat jutelleet kaikesta maan ja taivaan välillä ja puhuneet puhumasta päästyäänkin. Nainen oli naimisissa ja usean lapsen äiti. Miestä vanhempi kymmenen vuotta. Hakikohan mies jotain mammaa, joka silittää päätä..

On siinä käynyt melkoinen pälätys, kun on vihdoin päästy kunnolla nuss...siis puhumaan.

Vierailija
19/41 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä eri mieltä siitä, että mitään keskustelua ei tarvitsisi käydä. Kyllä parisuhteessa eläneet ihmiset ovat toisilleen sen verran vastuullisia, että sanovat mihin homma päättyi.

Näin toimii aikuiset ihmiset. Toki, onko kykyä olla kypsä aikuinen, on eri asia.

Itse olen jättänyt ihmisen kahdesti ja tullut jätetyksi pari kertaa. Aina on käyty asiallinen keskustelu, miksi näin kävi. Olen nainen.

Vierailija
20/41 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun eropäätös on tehty niin se on siinä sitten. Ei ole syytä keskustella, kun ero on tapahtunut jo.

En minäkään ymmärrä mihin ihmeen asioihin ap haluaa keskustella selvyyden?

Mies ei halua olla sinun kanssasi. Asia vaikuttaa 100% kristallinkirkkaalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä