Mitä uskonto sinulle
Kommentit (447)
Vierailija kirjoitti:
Uskonto = tee nämä pelletemput niin saat ikuisen nautinnon ja ne ketkä ei tee, joutuvat ikuiseen kärsimykseen.
Uskovainen = henkilö joka hyväksyy sairaita ja järkyttäviä asioita, valheita ja rumaa pahuutta, kunhan vaan saa itselleen jonkun henkisen tutin jota lutkuttaa ja jonkun höpöhöpö ukon takuut, että juuri hän on niin paljon parempi kuin muut, että hän kyllä pääsee taivaaseen, mutta joku täysin kunnollinen ja kiltti ihminen ei ehkä pääsekään, kun ei usko juuri oikeaan satuun, ja tee juuri tiettyjä kommervenkkejä.
Huomaa ettet ymmärrä juuri mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskonnot merkitsevät minulle henkistä väkivaltaa, sortoa, aivopesua ja ihmisten itsensä sepittämiä satuja.
Kukaan ei uskoisi niin järjettömiin, rumiin ja kammottaviin juttuihin, ellei heitä olisi manipuloitu, aivopesty ja esimerkiksi pakotettu niihin, siten että, lapsen luottamusta vanhempiinsa olisi hyväksi käytetty.
Ihmiset uskovat niihin kammottaviin juttuihin, koska vanhemmat ja isovanhemmat olisivat järkyttyneitä, vihaisia ja paheksuvia, mikäli et uskoisi. Lapsi haluaa miellyttää vanhempiaan ja luottaa heihin.
Kaikki uskonnot ovat lahkoja. Jokainen uskonto on vain aikaisemmista saduista muunneltu järjestelmä.
Ei ole mitäään poikkeuksia. Kaikki uskonnot ovat vain lahkoja.
Kyllä on sekavaa soperrusta. Lue raamattua, rukoile ja liity johonkin seurakuntaan ja unohda uskonnot.
Olen lukenut sen satukirjan ja eronnut kirkosta johon minun liitettiin ilman lupaani.
Raamattu ja seurakunnat ovat USKONTOJEN alaisia ja niihin liittyviä humpuukeja.
Itse olet sekava, ja sopertaja.
Raamattu on kokoelma höpötyksiä ja valheita, Raamatusta on poistettu paljon asiaa, ja se on käännetty ja väännetty miljoonaan kertaan. Se ei ole mikään "jumalan" sana.
Oot kyllä tyhmä, jos käsket liittymään "johonkin" seurakuntaan ja unohtamaan uskonnot.
Mitä sinä luulet että seurakunnat on?
Ne on uskontojen järjestöjä!
ääliö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskonto = tee nämä pelletemput niin saat ikuisen nautinnon ja ne ketkä ei tee, joutuvat ikuiseen kärsimykseen.
Uskovainen = henkilö joka hyväksyy sairaita ja järkyttäviä asioita, valheita ja rumaa pahuutta, kunhan vaan saa itselleen jonkun henkisen tutin jota lutkuttaa ja jonkun höpöhöpö ukon takuut, että juuri hän on niin paljon parempi kuin muut, että hän kyllä pääsee taivaaseen, mutta joku täysin kunnollinen ja kiltti ihminen ei ehkä pääsekään, kun ei usko juuri oikeaan satuun, ja tee juuri tiettyjä kommervenkkejä.
Huomaa ettet ymmärrä juuri mitään.
Huomaa että olet aivopesty tyhmä lammas
Vierailija kirjoitti:
sortoa, väkivaltaa, alistamista ja ryöstämistä.
Kaikki uskonnot ovat noita varten.
Muuta kiinaan, pohjoiskoreaan tai venäjälle. Noissa maissa mennään sinun toivomalla tyylillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskiaikaista tapaa kontrolloida tahdottomia heikkoja ihmisiä. Kaikki uskonnot pitäis kieltää ja uskovat laittaa oikeustoimikelvottomina pakkohoitoon.
Sinulla on jääny levy soimaan samaan kohtaan. Vaikuttaa että olet aivopesty.
uskovainen sanoo muita aivopestyiksi ja höpertää, että ne ketkä ei satuihin usko, on tyhmiä ja ymmärtämättömiä.
Kun osaisitte hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI mitään kun en usko mihinkään.
Kai jokainen nyt johonkin uskoo.
Uskonto ja usko ovat eri asioita.
Uskon Raamatun Sanaan. Jeesus on minun Herrani, joka kuoli syntieni puolesta. Uskonto merkitsee minulle kaiken. Kiitos Jeesus!💟
Vierailija kirjoitti:
Uskonnot merkitsevät minulle henkistä väkivaltaa, sortoa, aivopesua ja ihmisten itsensä sepittämiä satuja.
Kukaan ei uskoisi niin järjettömiin, rumiin ja kammottaviin juttuihin, ellei heitä olisi manipuloitu, aivopesty ja esimerkiksi pakotettu niihin, siten että, lapsen luottamusta vanhempiinsa olisi hyväksi käytetty.
Ihmiset uskovat niihin kammottaviin juttuihin, koska vanhemmat ja isovanhemmat olisivat järkyttyneitä, vihaisia ja paheksuvia, mikäli et uskoisi. Lapsi haluaa miellyttää vanhempiaan ja luottaa heihin.
Kaikki uskonnot ovat lahkoja. Jokainen uskonto on vain aikaisemmista saduista muunneltu järjestelmä.
Mitäs jos kertoisin että ennen vanhaan kaikki kastettiin aikuisena? :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on sekavaa soperrusta. Lue raamattua, rukoile ja liity johonkin seurakuntaan ja unohda uskonnot.
Olen lukenut sen satukirjan ja eronnut kirkosta johon minun liitettiin ilman lupaani.
Raamattu on kokoelma höpötyksiä ja valheita, Raamatusta on poistettu paljon asiaa, ja se on käännetty ja väännetty miljoonaan kertaan. Se ei ole mikään "jumalan" sana.
Oot kyllä tyhmä, jos käsket liittymään "johonkin" seurakuntaan ja unohtamaan uskonnot.
ääliö!
Jokaisessa kohdin olet väärässä. Mieti vielä uudestaan tarkkaan harkiten.
Ei mitään.
Sehän on vaan yksi tapa rahastaa ja hallita ihmisiä satuja kertomalla ja pelottelemalla eli ei siis mun juttu lainkaan.
Ei uskonto vaan usko Jeesukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos kertoisin että ennen vanhaan kaikki kastettiin aikuisena? :-)
Ei ole mikää uusi tieto. Eikä vaikuta mitenkään siihen, että uskonnot ovat satuja ja ihmisen keksimiä höpötyksiä.
Kaste on vain pelleilyä ja uskovaisten leikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI mitään kun en usko mihinkään.
Kai jokainen nyt johonkin uskoo.
Minä taas olen sitä mieltä että. "ei kai nyt oikeasti kukaan usko noihin horinoihin. Esittävät vain sosiaalisesta paineesta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ääliö!
Jokaisessa kohdin olet väärässä. Mieti vielä uudestaan tarkkaan harkiten.
Olen aika paljon näitä uskontoja miettinyt ja niihin perehtynyt. Jokainen uskovainen on väärässä. Ihan jokainen.
Seurakunnat ovat uskovaisten juttu.
Miksi liittyisin sellaiseen, kun en usko satuihin ja halveksin kaikkia tuollaisia järjestelmiä sydämeni pohjasta.
Halveksin uskovaisia ja sinua myös.
Vierailija kirjoitti:
Mattel Coporationin Ken on Jumala!
Laulussakin sanotaan: Ken on luonut sinitaivaan, viherjäisen metsän Ken.
Tai tiellä Ken vaeltaa, Ken aasilla ratsastaa...
Barbien poikakaveri on Jumala!
Ja Ken on myös neitosista kaikkein kaunein.
Uskonto ei merkitse minulle paljoakaan, toki kaikkien vakaumusta tai vakaumuksettomuutta kunnioitan.
Mutta Jeesus merkitsee, Hän on tie, totuus ja elämä. Hän sovitti syntini ja pääsen Taivaaseen Hänen ansiostaan, en omilla teoillani. Siunausta kaikille palstalaisille! <3
Uskovaiset aina poikkeuksetta luulevat ja kuvittelevansa tietävänsä hirveän paljon enemmän asioista kuin ei uskovat. Uskovaiset kuvittelee ja luulee, ettei ateistit ole tutustuneet raamattuihin ja uskontoihin yhtään.
Uskovainen on tyhmä ihminen, joka ei ymmärrä olevansa tyhmä. Uskovainen luulee olevansa viisas, vaikka on vain aivopesty typerä määkivä lammas.
Uskovaiset ovat niin oksettavia ja säälittäviä, kun kyllä osaavat sanoa, kaikkia muita tuhansia uskontoja vääriksi ja epätosiksi, mutta juuri se heidän oma satunsa on jollain mielenvikaisella logiikalla totta.
Uskovaiset myös ölisevät ja älisevät jostain jumalanpilkasta, ja loukkaantuvat oman jumalansa puolesta. Aivan kuin se heidän jumalansa olisi vielä heitäkin lapsellisempi mielensä pahoittaja. Eli uskovainen korottaa itsensä oman jumalansa yläpuolelle ja holhoajaksi/ suojelijaksi.
Iljetykset. Häpeäisivät edes.
Nyt pääsiäisen aikaan hiljennyn ihmettelemään, miten kummassa tämä sadistisen kertomuksen kristinusko voi olla täällä Suomessa monelle "totta".
On niin sakea tarina. Neitseellinen syntymä, jumalan poika, raaka kidutusmurha ja taivaaseen pääsy pitänyt siihen sepittää, ja jengi ottaa kaiken todesta.
Käsittämätöntä näin niinkuin ulkopuolisen korviin. Pysyn niin kaukana kaikesta tuohon liittyvästä kuin vaan pystyn!
Vierailija kirjoitti:
Uskonto ei merkitse minulle paljoakaan, toki kaikkien vakaumusta tai vakaumuksettomuutta kunnioitan.
Mutta Jeesus merkitsee, Hän on tie, totuus ja elämä. Hän sovitti syntini ja pääsen Taivaaseen Hänen ansiostaan, en omilla teoillani. Siunausta kaikille palstalaisille! <3
Olet uskovainen ja uskontosi on tuo juutalaisuudesta jalostunut lahko.
Olet myös todella tyhmä ihminen.
Minäkin uskon samaan, vaikka en olekaan teologi. Monikin on viisaampi kuin sinä. Olisiko polyteismi oikea suuntaus sinulle?