Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä uskonto sinulle

Vierailija
06.04.2023 |

merkitsee?

Kommentit (447)

Vierailija
41/447 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt pääsiäisen aikaan hiljennyn ihmettelemään, miten kummassa tämä sadistisen kertomuksen kristinusko voi olla täällä Suomessa monelle "totta".

On niin sakea tarina. Neitseellinen syntymä, jumalan poika, raaka kidutusmurha ja taivaaseen pääsy pitänyt siihen sepittää, ja jengi ottaa kaiken todesta.

Käsittämätöntä näin niinkuin ulkopuolisen korviin. Pysyn niin kaukana kaikesta tuohon liittyvästä kuin vaan pystyn!

Minäkin ihmettelen miten kukaan voi uskoa tuollaisen uskonnon jumalan olevan hyvä ja rakastava "rakkaus"?

Eihän tuota järkyttävämpää, sairaampaa ja narsistisempaa otusta voi olla.

Kuka haluaa tieten tahtoen hyväksyä tuon ruman sovitusopin? Miten inhottava pitää ihmisen olla, että haluaa tuon olevan totta, ja tahtoo tuohon uskoa.

Vierailija
42/447 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI mitään kun en usko mihinkään.

Kai jokainen nyt johonkin uskoo.

Minä taas olen sitä mieltä että. "ei kai nyt oikeasti kukaan usko noihin horinoihin. Esittävät vain sosiaalisesta paineesta".

Sitten uskot kuitenkin pimeään aineeseen ja pimeään energiaan ja painovoimaan ja kvantteihin? Vai oletko yhtä kriittinen näitä kohtaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/447 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikiaikaista meemiä.

Vierailija
44/447 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sortoa, väkivaltaa, alistamista ja ryöstämistä.

Kaikki uskonnot ovat noita varten.

Muuta kiinaan, pohjoiskoreaan tai venäjälle. Noissa maissa mennään sinun toivomalla tyylillä.

Muuta sinä afganistaniin tai saudiarabiaan.

Vierailija
45/447 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikauskoa. Valtiolla ei pidä olla mitään tekemistä taikauskon kanssa.

Vierailija
46/447 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskonnot merkitsevät minulle henkistä väkivaltaa, sortoa, aivopesua ja ihmisten itsensä sepittämiä satuja.

Kukaan ei uskoisi niin järjettömiin, rumiin ja kammottaviin juttuihin, ellei heitä olisi manipuloitu, aivopesty ja esimerkiksi pakotettu niihin, siten että, lapsen luottamusta vanhempiinsa olisi hyväksi käytetty.

Ihmiset uskovat niihin kammottaviin juttuihin, koska vanhemmat ja isovanhemmat olisivat järkyttyneitä, vihaisia ja paheksuvia, mikäli et uskoisi. Lapsi haluaa miellyttää vanhempiaan ja luottaa heihin.

Kaikki uskonnot ovat lahkoja. Jokainen uskonto on vain aikaisemmista saduista muunneltu järjestelmä.

Ei ole mitäään poikkeuksia. Kaikki uskonnot ovat vain lahkoja.

Kyllä on sekavaa soperrusta. Lue raamattua, rukoile ja liity johonkin seurakuntaan ja unohda uskonnot.

Olen lukenut sen satukirjan ja eronnut kirkosta johon minun liitettiin ilman lupaani.

Raamattu ja seurakunnat ovat USKONTOJEN alaisia ja niihin liittyviä humpuukeja.

Itse olet sekava, ja sopertaja.

Raamattu on kokoelma höpötyksiä ja valheita, Raamatusta on poistettu paljon asiaa, ja se on käännetty ja väännetty miljoonaan kertaan. Se ei ole mikään "jumalan" sana.

Oot kyllä tyhmä, jos käsket liittymään "johonkin" seurakuntaan ja unohtamaan uskonnot.

Mitä sinä luulet että seurakunnat on?

Ne on uskontojen järjestöjä!

ääliö!

Jokaisessa kohdin olet väärässä. Mieti vielä uudestaan tarkkaan harkiten.

Vänkyn vänkyn vänkyn.

Vierailija
47/447 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä voi lukea monta hyvää vastausta kysymykseesi https://mystory.me/

Vierailija
48/447 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI mitään kun en usko mihinkään.

Uskotko että sisään- ja uloshengittäminen pitää sinut hengissä? Ai et vai? Palataan asiaan viiden minuutin päästä :D

Vierailija
49/447 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muslimivaltiot ovat hieman toista mieltä.

Vierailija
50/447 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan kertaa tämä kysymys palstalla kysytään. Kuulostaa tutulle hokemalle?

Vierailija
51/447 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muslimivaltiot ovat hieman toista mieltä.

Siellähän uskonto tekee valtion ja on erottamaton osa ihmisten elämää.

Vierailija
52/447 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkityksellisyyttä, toivoa, rakkautta, voimaa, täyttä elämää - muun muassa tätä sain tyhjyyden ja toivottomuuden tilalle.

t. Kristitty

Vierailija
53/447 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa ihmiset kirkosta. Maksakoot höpöhommat ne jotka sitä kannattaa

Vierailija
54/447 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt pääsiäisen aikaan hiljennyn ihmettelemään, miten kummassa tämä sadistisen kertomuksen kristinusko voi olla täällä Suomessa monelle "totta".

On niin sakea tarina. Neitseellinen syntymä, jumalan poika, raaka kidutusmurha ja taivaaseen pääsy pitänyt siihen sepittää, ja jengi ottaa kaiken todesta.

Käsittämätöntä näin niinkuin ulkopuolisen korviin. Pysyn niin kaukana kaikesta tuohon liittyvästä kuin vaan pystyn!

Minäkin ihmettelen miten kukaan voi uskoa tuollaisen uskonnon jumalan olevan hyvä ja rakastava "rakkaus"?

Kuka haluaa tieten tahtoen hyväksyä tuon ruman sovitusopin? Miten inhottava pitää ihmisen olla, että haluaa tuon olevan totta, ja tahtoo tuohon uskoa.

Palvontamenoissa syödään ruumista ja juodaan verta. Kuulostaa ihan kauhuleffan kulttimeiningiltä. Uskonnot on massojen hallintaa eikä mitään muuta. 

Vierailija
55/447 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palvontamenoissa syödään ruumista ja juodaan verta. Kuulostaa ihan kauhuleffan kulttimeiningiltä. Uskonnot on massojen hallintaa eikä mitään muuta. 

Mitä järkyttävämpi ja järjettömämpi valhe, niin sitä helpompi se on saada ihmisille läpi.

Mitä enemmän uskontoja tutkii ja niihin perehtyy, sitä surullisemmaksi, vihaisemmaksi ja uskotoja kategorisesti halveksivammaksi tulee.

Vierailija
56/447 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskonto ei merkitse minulle paljoakaan, toki kaikkien vakaumusta tai vakaumuksettomuutta kunnioitan.

Mutta Jeesus merkitsee, Hän on tie, totuus ja elämä. Hän sovitti syntini ja pääsen Taivaaseen Hänen ansiostaan, en omilla teoillani. Siunausta kaikille palstalaisille! <3

Olet uskovainen ja uskontosi on tuo juutalaisuudesta jalostunut lahko.

Olet myös todella tyhmä ihminen.

Kevyestipä vierasta ihmistä luokittelet ja arvioit toisella tavalla ajattelevan ja uskovan ihmisen älykkyyttä parin lauseen perusteella. Eli hyökkäät henkilöä vastaan (ad hominem). No, ehkäpä elämä opettaa sinuakin. Toivon sinulle kaikkea hyvää kuitenkin.

Ja PS. kristinusko ei ole lahko.

Vierailija
57/447 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon omalla tavallani enkä kuulu kirkkoon. Uskon kuitenkin

Vierailija
58/447 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumalaa palvellaan ei palvota.

Minä sanon: Te olette jumalia ja kaikki tyynni Korkeimman poikia.

Vierailija
59/447 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikaiset uskonnot ovat pelkkää tietämättömyyttä:

"Minä olen kiivas Jumala, palvo ainoastaan minua, älä muita.  Jos et tee niin, tuhoan sinut, joudut ikuiseen helvettiin.  Ja  ihmiset palvovat pelosta. Aivan kamalaa, että ihmiset ovat  niin pelokkaita ja menevät siihen kaikkeen mukaan.

Missä on rakkaus? Ei ole lainkaan rakkautta.

Vierailija
60/447 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikaiset uskonnot ovat pelkkää tietämättömyyttä:

"Minä olen kiivas Jumala, palvo ainoastaan minua, älä muita.  Jos et tee niin, tuhoan sinut, joudut ikuiseen helvettiin.  Ja  ihmiset palvovat pelosta. Aivan kamalaa, että ihmiset ovat  niin pelokkaita ja menevät siihen kaikkeen mukaan.

Missä on rakkaus? Ei ole lainkaan rakkautta.

Kyse on siis vain abrahamilaisista uskonnoista, tuskin muista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän