Mitä ajattelette sellaisesta äidistä, joka kaveeraa tyttärensä eksänsä kanssa, vaikka tytär ei tykkää?
Tytär on sanonut, että se satuttaa, että äiti toimii tavallaan. Silti äiti ei toimii miten toimii. Mies on vieläpä kohdellut tytärtä huonosti.
Mitä ajatuksia tämä teissä herättää? Miksi äiti toimii näin?
Kommentit (75)
No se on äidin asia, ketä pitää kaverinaan.
Vierailija kirjoitti:
Toki voi pitää kavereita, mutta sitten ei kannata loukkaantua, jos tytär katkaisee esim välit
Joku kylähullu. Ei normaalit ihmiset noin toimi. Vikaa päässä
Siis miksi joku äiti tekee lapselleen noin? Vaikea käsittää. Pakko olla joku luonnehäiriöinen ihminen
Jollain tavalla häiriintynyt tyyppi. Tytär voisi katkaista välit äitiinsä siksi aikaa, kun kaveeraa tuon exän kanssa.
Se ei ole tyttären päätettävissä kenen kanssa äiti tai eksä viettää aikaa...
Äiti voi arvostaa miehiä. Arvostaa sitten tyttärensä exääkin.
Moniko nainen löytää nuoren miehen tutukseen, ellei puumaile baarissa? Saati sellaisen joka kohtelee häntä asiallisesti?
Ikävää jos mies ei kohtele tytärtä hyvin, mutta äiti on viimein päässyt elämässä vaiheeseen, jossa itse voi olla väleissä miehen kanssa?
Kuulostaa lähinnä reppanalle jälkeenjääneelle ihmiselle. Tämän takia kaikilla ei pitäisi olla oikeus tehdä lapsia
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko kaveerata juuri tyttären eksän kanssa?
Exä haluaa koeajolle ja niin taitaa haluta äitikin
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole tyttären päätettävissä kenen kanssa äiti tai eksä viettää aikaa...
Ei niin. Äitillä vaan kyllä aika kovat panokset. En hyväksyisi itse tuollaista äidiltä.
Narsku. Narsistit pitää siitä kun heidän lapsensa kumppani pahoinpitelee hänen lastaan ja yleensä liittoutuu tämän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti? Sinustakin olisi ok, jos mies, joka on kohdellut sinua huonosti, olisi äidin kaveri?
Ajattelen, että ei varmaan ole muutenkaan ollut äitinä kummoinen.
Noh mun äitini on liittoutunut eksäni kanssa ja yhdessä haukkuvat minua sitten. Eksäni käyttää huonoja välejäni äitini kanssa apuvälineenä tarinoidessaan, että minä olen hullu kuin pullosta tullu ja äitini vissiin taas saa bensaa omiin liekkeihinsä siitä, että kun olen pistänyt välit poikki minua huonosti kohtelevaan ihmiseen, että tämä jotenkin tarkoittaisi sitä, että minä olen huono. Ja tätä omaa huonouttani olen vetäytynyt pois näistä kummastakin ihmissuhteesta.
Tulipa sekava kirjoitus ja paljon virheitä. Noh, ehkä tajusitte.