Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ilmoitti että pitää oman loman perheestään?!

Vierailija
06.04.2023 |

Kertoi että vuokraa viikoksi mökin ja on siellä päivän taikka kaksi yksin ja lopun ajan joidenkin kavereiden kanssa joita en tunne. Tämä viikko on meidän perheen yhteisestä kesälomasta pois. Sanoi että perheen kanssa vietetty aika ei ole hänelle lomaa?! Siis mitä hittoa? Minähän se olen joka yleensä on tehnyt suurimmaksi osaksi reissussa ruoat, hoitanut siivoukset, lapset jne. Kun lapset olivat vaippa-ikäisiä minä hoidin yöheräämiset jne. En kuitenkaan koskaan ole ajatellut että se yhdessä vietetty aika kesällä ei olisi lomaa. Vanhin lapsista suuttui totaalisesti isälleen kun kuuli isän "ilmoituksen". Eivät kerkeä työkiireiden ja harrastusten vuoksi olemaan yhdessä kunnolla. Lomalla ovat sitten tehneet yhteisiä kivoja juttuja. En tajua tämmöistä nyt ollenkaan. Jokainen kesäloma on yhdessä vietetty yli 30 vuotta. Muutaman päivän reissuja on saatettu tehdä ilman perhettä mutta nekin on tehty muulloin kuin kesälomalla. Yhteinen kesäloma kun ei ole mikään itsestäänselvyys. On hankalaa saada kummankin töistä järkättyä ne samaan aikaan. Mitäs mieltä olette. Keski-ikäinen mies haluaa olla mieluummin joidenkin kavereidensa kanssa lomalla kuin perheensä? Näin kärjistettynä sen voisi sanoa. Lapset sen näin ymmärsivät ja enhän minäkään tästä ilahtunut.

Kommentit (1166)

Vierailija
661/1166 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee hyvää pitää limaa perheestä, omassa tuttavaporukassa useimmat lähtevät kavereiden kanssa viikoksi golfaamaan, kalaan, ulkomaille yms ilman perheitään. Parasta mahdollista lomaa.

Vierailija
662/1166 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy kuulumiset laittaa jos joku on ketjua seuraillut. Asetelmat muuttuivat ihan lennossa. Viimeksi kun riitelimme niin menin sanomaan että asuntoa etsin ja en ole siihen muuttamassa yksinäni. Mies kun ei näytä välittävän edes nuoremman lapsen henkisestä hyvinvoinnista joka ei ole hyvä tämän tilanteen vuoksi. Niin hän itse ajaa käytöksellään meidät täältä pois ja todellakin jää tänne yksin. Nämä menin sanomaan ääneen.

Tästä on nyt kulunut 2 päivää ja sen jälkeen mies on ollut jäätävän kylmä minua kohtaan. Tulee viereeni jankuttamaan ja hokemaan että milloinka te nyt lähdette? Kait sinä olet jo löytänyt kämpän mihinkä lähdette? Hymyilee ivallisen näköisenä ja sanoo että tämähän onkin hyvä juttu?! Hän ei enää jaksa tämmöistä sairaalloisen mustasukkaista ihmistä katsella. Ja kun me muutamme pois niin hän saa ihan rauhassa tulla ja mennä ilman jatkuvaa valitusta ja kyttäystä. Ja hän on NIIN loukkaantunut ja vihainen minulle kun olen mennyt valehtelemaan täyttä paskaa kaikille siitä naisesta. Että muka on ollut jotain. Nyt onkin sitte aivan toinen ääni kellossa?! Haluaakin että perhe hajoaa? Ja hänestä se on hyvä juttu? Mitäs olette mieltä? ap

Koittaa vaan saada sinulle paniikin aikaan esittämällä, ettei muka itsekään haluaisi pysyä liitossa. Luulee, että alat anelemaan miestä jäämään (kun ethän miehen mielestä oikeasti ikinä voisi häntä jättää) ja hän voisi sitten armollisesti sanella sinulle ehdot, joita noudattaessasi mies "suostuu jäämään".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1166 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sumuttamista ettei mies oikein pidä naisen ulkonäöstä, eikä nainen ole enää harrastuspaikassa ja hmmmm pitäisiköhän vaihtaa harrastuspaikkaa KUUMAA ja eihän nyt miehen rike nyt niin paha ole (miehen mielestä) ja sitten kun se ei tehonnut niin KYLMÄÄ että lähtekää sitten kun ette miehen (paska) sanaa usko ja kaikille sukulaisille menty valheita (totta) kertomaan. Säälittävää pelaamista, yksinkertainen mies kun ei tajua, että nyt on oikeasti perhe lähdössä ja nainen jättämässä - niin minkä, sellaisen h-pukin.

Vierailija
664/1166 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sen rakkauspommitus on todennäköisesti ollut sitä, että on itse jo päättänyt erosta ja on siksi sinulle miellyttävä että on sitten itsellä hyvä omatunto kun on ollut sinua kohtaan niin mukava vaikka olet ollut itse ihan kamala. Ja tämä että esittää ettei ole ollut mitään eikä enää edes nähdä on vaan sitä että tyyppi ei halua olla ulkopuolisten silmissä syypää teidän eroonne, vaan voi vetää tätä hyvän aviomiehen roolia myös eron jälkeen.

Se vie sua nyt kun litran mittaa, nämä käytösmallit on niin useasti kuvattuja pettävien puolisoiden kieroiluja että saa syyt vieritettyä sen viattoman niskaan. Nyt sun pitää vaan miettiä että mikä on tärkeintä, sun ja lasten mielenterveyden ja kotirauhan säilyttäminen.

Miehelläsi on selkeästi narsistisia piirteitä, hän kaasuvalottaa sinua täysillä ja pettää koko ajan. Mikään  muu ei nyt auta kun se, että pakkaatte äkkiä tavaranne ja muutatte pois. Jos jatkat tätä niin olet kohta jossain lataamossa ja miten lasten käy jos ne jää miehesi kanssa? Nyt lähdette omaan kotiin, vaikka sitten väliaikaisesti liian pieneen ilman huonekaluja, niin minä tein. Läheisesi auttavat ja tulette pärjäämään hyvin. Ja kohta kun ihmiset kehtaavat sanoa sinulle suoraan mitä ajattelivat miehestäsi tulet ymmärtämään että muut ovat nähneet miehesi lävitse jo pitkään. Ovat vain halunneet säästää sinun tunteitasi.

Vierailija
665/1166 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä sen rakkauspommitus on todennäköisesti ollut sitä, että on itse jo päättänyt erosta ja on siksi sinulle miellyttävä että on sitten itsellä hyvä omatunto kun on ollut sinua kohtaan niin mukava vaikka olet ollut itse ihan kamala. Ja tämä että esittää ettei ole ollut mitään eikä enää edes nähdä on vaan sitä että tyyppi ei halua olla ulkopuolisten silmissä syypää teidän eroonne, vaan voi vetää tätä hyvän aviomiehen roolia myös eron jälkeen.

Se vie sua nyt kun litran mittaa, nämä käytösmallit on niin useasti kuvattuja pettävien puolisoiden kieroiluja että saa syyt vieritettyä sen viattoman niskaan. Nyt sun pitää vaan miettiä että mikä on tärkeintä, sun ja lasten mielenterveyden ja kotirauhan säilyttäminen.

Miehelläsi on selkeästi narsistisia piirteitä, hän kaasuvalottaa sinua täysillä ja pettää koko ajan. Mikään  muu ei nyt auta kun se, että pakkaatte äkkiä tavaranne ja muutatte pois. Jos jatkat tätä niin olet kohta jossain lataamossa ja miten lasten käy jos ne jää miehesi kanssa? Nyt lähdette omaan kotiin, vaikka sitten väliaikaisesti liian pieneen ilman huonekaluja, niin minä tein. Läheisesi auttavat ja tulette pärjäämään hyvin. Ja kohta kun ihmiset kehtaavat sanoa sinulle suoraan mitä ajattelivat miehestäsi tulet ymmärtämään että muut ovat nähneet miehesi lävitse jo pitkään. Ovat vain halunneet säästää sinun tunteitasi.

Ap:n mies on vastustanut eroa eli tämä tulkinta on epälooginen. Toki ap:n mies haluaa säilyttää hyvän miehen maineen sukulaisten ja tuttavien silmissä, se on totta. Mutta turha aiheuttaa paniikkia ap:lle että ellei äkkiä äkkiä äkkiä muuta pois kotoa lasten kanssa niin se on lataamoa. Ihan rauhassa ap asia kerrallaan homma järjestykseen ja juttelet päivittäin jonkun ulkopuolisen ihmisen kanssa, niin saat pidettyä itsesi pinnalla.

Vierailija
666/1166 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että minä alan olla loppu. Näin mieheni nyt puhuu minulle ja laittaa viestejä: sinä olet niin sairaalloisen mustasukkainen ihminen, hanki hoitoa itsellesi, vi tun idiootti mitä sinä olet mennyt tekemään, sä kadut ja saat tosi pahan mielen itsellesi kun tajuat tehneesi mokan ja olet ottanut eron uskollisesta ja rehellisestä miehestä, lapsien elämä murenee sun takia kun tajuavat millainen sairas valehtelija olet, muuta pois täältä, hae nyt sitä eroa, kyllä minä tiedän että sulla on niitä miehiä vaikka kuinka paljon, et ikinä voisi näyttää mulle sun puhelinta kun sieltä löytyisi viestejä niiltä... jne.jne. Miehen viha minua kohtaan on sitä luokkaa että alkaa kieltämättä jo huolestuttaa. Asunto-asiat on onneksi nytkähtäneet eteenpäin. Että eiköhän tästä vielä pois päästä joku päivä. ap

Vierailija
667/1166 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että minä alan olla loppu. Näin mieheni nyt puhuu minulle ja laittaa viestejä: sinä olet niin sairaalloisen mustasukkainen ihminen, hanki hoitoa itsellesi, vi tun idiootti mitä sinä olet mennyt tekemään, sä kadut ja saat tosi pahan mielen itsellesi kun tajuat tehneesi mokan ja olet ottanut eron uskollisesta ja rehellisestä miehestä, lapsien elämä murenee sun takia kun tajuavat millainen sairas valehtelija olet, muuta pois täältä, hae nyt sitä eroa, kyllä minä tiedän että sulla on niitä miehiä vaikka kuinka paljon, et ikinä voisi näyttää mulle sun puhelinta kun sieltä löytyisi viestejä niiltä... jne.jne. Miehen viha minua kohtaan on sitä luokkaa että alkaa kieltämättä jo huolestuttaa. Asunto-asiat on onneksi nytkähtäneet eteenpäin. Että eiköhän tästä vielä pois päästä joku päivä. ap

Sun miehes on selkeesti pettänyt sua ja tuolla käytöksellä saa kaiken näyttämään siltä, kuin sussa olis vika.

Etkö voi oikeasti häipyä johonkin lapsen kanssa, vaikka vanhemmillesi?

Vierailija
668/1166 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuollainen oma aika silloin tällöin palvelee vain ja ainoastaan perheen hyvinvointia.

Anna miehellesi esim. viikko vuodessa tuollaista aikaa niin arkiki varmasti toimii sujuvammin.

Vierailija
669/1166 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun miehes on selkeesti pettänyt sua ja tuolla käytöksellä saa kaiken näyttämään siltä, kuin sussa olis vika.

Etkö voi oikeasti häipyä johonkin lapsen kanssa, vaikka vanhemmillesi?

Lapsia on useita, yksi (vanhin?) on teini.

Vierailija
670/1166 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vihamielisyys johtuu siitä kun on vihdoinkin tajunnut että jää yksin, perhe lähtee toiseen suuntaan. On paniikissa että mites tässä nyt näin kävikään?! Tuliko mokattua? Purkaa oman paskan olonsa vaimoon ja lapsiin. Yrittää esittää välinpitämätöntän ja kylmää että toinen ei jättäisi. Sairasta leikkiä tunteilla. Näin uskoisin käyneen.

Vierailija
671/1166 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt että ne psykoosilääkkeet on sun miehellä ihan syystä. Tuo ei ole terveen ihmisen käytöstä.

Toistan vielä että nyt kamat kasaan ja muutto muualle että selviät. Olisi helpottaa heti, kun tiedät että sun ei tarvitse nähdä eikä kuulla tuota miestä ja voit laittaa estot puhelimeen. Säästä nuo viestit että on todisteita sen käytöksestä jos joudut joskus soittamaan poliisit.

Lapsesi pelkäävät varmasti jo isänsä sekopäistä käytöstä, eikä ole terveellistä olla enää saman katon alla.

Missä päin asutte, onko siellä turvakotia?

Vierailija
672/1166 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä voit olla pian pahoinpidelty tai kuollut, jos jäät noin sairaan ihmisen kämppäkaveriksi. Kannattaa lähteä ihan heti. Maksoi sitten vaikka jonkin verran. Sillä ei se kuolemakaan halvaksi tule. Ja lisäksi kuolit.

Vierailija
673/1166 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, joko olet saanut uuden asunnon? Ja mitä muuta kuuluu?

Vierailija
674/1166 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kutsuu tuota ihan samaa toimintaa oman ajan ottamiseksi

Vierailija
675/1166 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää ihmiset, jotka kommentoivat lukematta mitä tässä välissä on tapahtunut (=miehellä on toinen nainen jonka kanssa lomailee).

Vierailija
676/1166 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää ihmiset, jotka kommentoivat lukematta mitä tässä välissä on tapahtunut (=miehellä on toinen nainen jonka kanssa lomailee).

Onko, meinaan siis onko ap nähnyt heidän suorittavan aktin?

Vierailija
677/1166 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti 100% todisteita ei vieläkään ole tästä naisesta että siis olisi jääty kiinni ihan kunnolla.

Vierailija
678/1166 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, up,

Vierailija
679/1166 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten asiat on edenneet?

Vierailija
680/1166 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siellä on tilanne? Ootko löytänyt asuntoa? Miten sujuu miehen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi