Mies ilmoitti että pitää oman loman perheestään?!
Kertoi että vuokraa viikoksi mökin ja on siellä päivän taikka kaksi yksin ja lopun ajan joidenkin kavereiden kanssa joita en tunne. Tämä viikko on meidän perheen yhteisestä kesälomasta pois. Sanoi että perheen kanssa vietetty aika ei ole hänelle lomaa?! Siis mitä hittoa? Minähän se olen joka yleensä on tehnyt suurimmaksi osaksi reissussa ruoat, hoitanut siivoukset, lapset jne. Kun lapset olivat vaippa-ikäisiä minä hoidin yöheräämiset jne. En kuitenkaan koskaan ole ajatellut että se yhdessä vietetty aika kesällä ei olisi lomaa. Vanhin lapsista suuttui totaalisesti isälleen kun kuuli isän "ilmoituksen". Eivät kerkeä työkiireiden ja harrastusten vuoksi olemaan yhdessä kunnolla. Lomalla ovat sitten tehneet yhteisiä kivoja juttuja. En tajua tämmöistä nyt ollenkaan. Jokainen kesäloma on yhdessä vietetty yli 30 vuotta. Muutaman päivän reissuja on saatettu tehdä ilman perhettä mutta nekin on tehty muulloin kuin kesälomalla. Yhteinen kesäloma kun ei ole mikään itsestäänselvyys. On hankalaa saada kummankin töistä järkättyä ne samaan aikaan. Mitäs mieltä olette. Keski-ikäinen mies haluaa olla mieluummin joidenkin kavereidensa kanssa lomalla kuin perheensä? Näin kärjistettynä sen voisi sanoa. Lapset sen näin ymmärsivät ja enhän minäkään tästä ilahtunut.
Kommentit (1166)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oikein mitään kerrottavaa, ainakaan mitään hyvää. Asunto-asia on auki, olen jonossa. Olen selvitellyt monenlaisia asioita tässä välissä, Kelaan soittelin ja oikeusapuunkin. Kahden ns. ammattilaisen kanssa juttelen säännöllisesti. On auttanut jotain. Mies käy jossain uudella omalla tyypillään puhumassa. Sanoi että puhuvat siellä minusta kuinka olen "seonnut"!!! Kiva juttu. Mies haukkuu yhä enemmän mielenvikaiseksi, riidat jatkuvat. Kieltää tapahtuneet. Samaan aikaan yrittää saada seksiä?! Meidän arki on kyllä aika peestä. Lapsetkaan eivät enää jaksa isäänsä. ap
Etkä ole saanut mitään todisteita epäilyysi miehen uskottomuudesta. Jos hän ei sitten olekaan uskoton. Onko kaikki sinun kuvitelmaasi vai EI OLE?
Tuo asia pitää olla faktaa eikä jäädä kuvittelun varaan. Olisin itse ottanut selvää asiasta EHDOTTOMASTI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oikein mitään kerrottavaa, ainakaan mitään hyvää. Asunto-asia on auki, olen jonossa. Olen selvitellyt monenlaisia asioita tässä välissä, Kelaan soittelin ja oikeusapuunkin. Kahden ns. ammattilaisen kanssa juttelen säännöllisesti. On auttanut jotain. Mies käy jossain uudella omalla tyypillään puhumassa. Sanoi että puhuvat siellä minusta kuinka olen "seonnut"!!! Kiva juttu. Mies haukkuu yhä enemmän mielenvikaiseksi, riidat jatkuvat. Kieltää tapahtuneet. Samaan aikaan yrittää saada seksiä?! Meidän arki on kyllä aika peestä. Lapsetkaan eivät enää jaksa isäänsä. ap
Etkä ole saanut mitään todisteita epäilyysi miehen uskottomuudesta. Jos hän ei sitten olekaan uskoton. Onko kaikki sinun kuvitelmaasi vai EI OLE?
Tuo asia pitää olla faktaa eikä jäädä kuvittelun varaan. Olisin itse ottanut selvää asiasta EHDOTTOMASTI.
En enää saa tietää mitä on tapahtunut. Olen nähnyt sen että yhdessä ovat olleet harrastamassa, ihan kahdestaan. Tähän kun lisätään miehen muuttunut käytös niin mielestäni asia on varma. Sillä että onko oltu ns. housut kintuissa ei ole enää mitään merkitystä. Mies on kuitenkin järjestelmällisesti valehdellut kauan aikaa ja luottamusta ei enää minun osaltani ole. Ja sikamainen käytös minua ja perhettä kohtaan on sellaista että vaikeaa on anteeksi antaa. Jos saan kuulla päivästä toiseen että päässäni on vikaa ja mies ei ota vastuuta yhtikäs mistään niin turhalta tuntuisi yrittää elää tuollaisen kanssa?! ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo asia pitää olla faktaa eikä jäädä kuvittelun varaan. Olisin itse ottanut selvää asiasta EHDOTTOMASTI.En enää saa tietää mitä on tapahtunut. Olen nähnyt sen että yhdessä ovat olleet harrastamassa, ihan kahdestaan. Tähän kun lisätään miehen muuttunut käytös niin mielestäni asia on varma. Sillä että onko oltu ns. housut kintuissa ei ole enää mitään merkitystä. Mies on kuitenkin järjestelmällisesti valehdellut kauan aikaa ja luottamusta ei enää minun osaltani ole. Ja sikamainen käytös minua ja perhettä kohtaan on sellaista että vaikeaa on anteeksi antaa. Jos saan kuulla päivästä toiseen että päässäni on vikaa ja mies ei ota vastuuta yhtikäs mistään niin turhalta tuntuisi yrittää elää tuollaisen kanssa?! ap
Ymmärrän, näin se tietysti on.
Nyt on kyllä outoa?! Mies on ollut niin mukava ja täydellinen kumppani ja isä tässä muutaman päivän ajan. On kuin täysin eri ihminen mitä on ollut viime ajat. Olen kuullut sellaisesta kuin rakkauspommitus ja sitä nämä päivät ovat olleet. On myös keskustellut suht järkeviä ja sanonut että aikoo muuttaa käytöstään. Haluaa olla parempi mies jne.
Mitäs tämä nyt oikein on? Olen kieltämättä hämilläni kun lähettelee sydämiä viesteissään ja ottaa koko perheen huomioon kun tekee jotain. Ei minun ketutus kuitenkaan niin vain ole mihinkään hävinnyt enkä ole antamassa anteeksi valehtelua ja kaikkea muuta sontaa näin vain. En vain nyt tajua että missä mennään. Miksi mies onkin nyt tuollainen?! ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä outoa?! Mies on ollut niin mukava ja täydellinen kumppani ja isä tässä muutaman päivän ajan. On kuin täysin eri ihminen mitä on ollut viime ajat. Olen kuullut sellaisesta kuin rakkauspommitus ja sitä nämä päivät ovat olleet. On myös keskustellut suht järkeviä ja sanonut että aikoo muuttaa käytöstään. Haluaa olla parempi mies jne.
Mitäs tämä nyt oikein on? Olen kieltämättä hämilläni kun lähettelee sydämiä viesteissään ja ottaa koko perheen huomioon kun tekee jotain. Ei minun ketutus kuitenkaan niin vain ole mihinkään hävinnyt enkä ole antamassa anteeksi valehtelua ja kaikkea muuta sontaa näin vain. En vain nyt tajua että missä mennään. Miksi mies onkin nyt tuollainen?! ap
On saanut pakit uudelta naiselta ja paniikki iskenyt. Ei kestä kauaa tuo vaihe, sen jälkeen olet taas roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tämä nyt oikein on? Olen kieltämättä hämilläni kun lähettelee sydämiä viesteissään ja ottaa koko perheen huomioonai kun tekee jotain. Ei minun ketutus kuitenkaan niin vain ole mihinkään hävinnyt enkä ole antamassa anteeksi valehtelua ja kaikkea muuta sontaa näin vain. En vain nyt tajua että missä mennään. Miksi mies onkin nyt tuollainen?! ap
On saanut pakit uudelta naiselta ja paniikki iskenyt. Ei kestä kauaa tuo vaihe, sen jälkeen olet taas roskaa.
Tuo tuli minullakin mieleen. Ovat keskustelleet ,että jos menevät yhteen, niin lapset tietysti ovat myös heidän luonaan jokatoinen viikko tai miten vaan. Mitä kaikkea se tuo tullessaan ja ehkä tämä ei haluakaan mitään tuollaisia uusperheen rasitteita. Mies ehkä tyytyy tähän ja jatkavat entiseen malliin. Miehelle kiva sivupano. vaan. Tai ,jos heillä menee poikki, niin mies etsii uuden naisen , koska pöytää ei ole puhdistettu niin sanotusti. Älä nyt vaan usko mitään tästä lässyn,lässyn vaiheesta.
Se on ohimenevä vaihe. Pysy siellä vuokra-asuntojonossa.
Eihän mies ole mitään myöntänyt näistä , kun sinua haukkui mielenvikaiseksi. Et saa käydä hänen kaapeillaan, vaikka olette olleet 30v naimisissa-ihan absurdia. Entä ne autossa olevat kamerajutut. Ei tervettä ollenkaan.
Ei se mihinkään ole muuttunut. Yrittää vaan pitää perheensä ja jatkaa sivusuhteita tavalla tai toisella.
Nyt kova kovaa vasten.ei mitään haaveilua.
Mihin koira karvoistaan pääsee.
Niinhän ne hakkaajatkin polvillaan pyytää anteeksi ja ruusupuskia kantaa vaimolle, kunnes taas tulee seuraavat mustat silmät ja turvakotireissut.
Sun miehen normaalia käytöstä pitäisi jatkua vähintään puoli vuotta ,ennenkuin kannattaa tilkkasenkaan uskoa muutosta ja sittenkin varaudu taloudellisesti ,että pystyt eroamaan.
Jatka suunnittelua ja kerää euroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tämä nyt oikein on? Olen kieltämättä hämilläni kun lähettelee sydämiä viesteissään ja ottaa koko perheen huomioonai kun tekee jotain. Ei minun ketutus kuitenkaan niin vain ole mihinkään hävinnyt enkä ole antamassa anteeksi valehtelua ja kaikkea muuta sontaa näin vain. En vain nyt tajua että missä mennään. Miksi mies onkin nyt tuollainen?! ap
Tuo tuli minullakin mieleen. Ovat keskustelleet ,että jos menevät yhteen, niin lapset tietysti ovat myös heidän luonaan jokatoinen viikko tai miten vaan. Mitä kaikkea se tuo tullessaan ja ehkä tämä ei haluakaan mitään tuollaisia uusperheen rasitteita. Mies ehkä tyytyy tähän ja jatkavat entiseen malliin. Miehelle kiva sivupano. vaan. Tai ,jos heillä menee poikki, niin mies etsii uuden naisen , koska pöytää ei ole puhdistettu niin sanotusti. Älä nyt vaan usko mitään tästä lässyn,lässyn vaiheesta.
Se on ohimenevä vaihe. Pysy siellä vuokra-asuntojonossa.Eihän mies ole mitään myöntänyt näistä , kun sinua haukkui mielenvikaiseksi. Et saa käydä hänen kaapeillaan, vaikka olette olleet 30v naimisissa-ihan absurdia. Entä ne autossa olevat kamerajutut. Ei tervettä ollenkaan.
Ei se mihinkään ole muuttunut. Yrittää vaan pitää perheensä ja jatkaa sivusuhteita tavalla tai toisella.Nyt kova kovaa vasten.ei mitään haaveilua.
Niinhän ne hakkaajatkin polvillaan pyytää anteeksi ja ruusupuskia kantaa vaimolle, kunnes taas tulee seuraavat mustat silmät ja turvakotireissut.
Sun miehen normaalia käytöstä pitäisi jatkua vähintään puoli vuotta ,ennenkuin kannattaa tilkkasenkaan uskoa muutosta ja sittenkin varaudu taloudellisesti ,että pystyt eroamaan.
Jatka suunnittelua ja kerää euroja.
Paljon asiaa. Kiitokset! Olen jo alkanut laittamaan sivuun käteistä että lähtöpäivä ei olisi sitten niin hankala ja alku sujuisi vähän iisimmin. Ennen kuin ollaan saatu jaettua kaikki. Ja todennäköisesti siitä tulee hyvin rumaa jälkeä kun mietitään mitenkä mies on minua ja perhettään kohdellut.
Tuo harrastekaveri on kuulema hävinnyt johonkin. Mies sanoo ettei ole episodin jälkeen nähnyt kuin vilaukselta kerran sitä. Juu, tokihan minä uskon että näin on. Ja mies mietti ääneen että jos vaihtaisi harrastepaikkaa... Tietty on mahdollista että nainen pitää vähän aikaa ns. matalaa profiilia mutta tuskin jatkuu tämäkään vaihe pitkään. Ja jos näille olisi tullut joku välirikko niin eihän sekään minulle mitään onnea tuo. Asioita on tapahtunut kaikesta huolimatta. Luottoa ei ole milliäkään. ap
Ihan silkka valhetta, muka harrastekaveri hävinnyt-anna mun kestää. Syöttää sinulle niin paksua pajunköyttä, ettei tyhmemmin voisi toimia. Jaa-ja jos itsekin vaihtaisi harrastepaikkaa.
Ei ole todellista, että kehtaa sinulle tuollaista änkyttää. Täytyy sanoa, ei ihan viisas ole.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ohimenevä vaihe. Pysy siellä vuokra-asuntojonossa.Eihän mies ole mitään myöntänyt näistä , kun sinua haukkui mielenvikaiseksi. Et saa käydä hänen kaapeillaan, vaikka olette olleet 30v naimisissa-ihan absurdia. Entä ne autossa olevat kamerajutut. Ei tervettä ollenkaan.
Ei se mihinkään ole muuttunut. Yrittää vaan pitää perheensä ja jatkaa sivusuhteita tavalla tai toisella.Nyt kova kovaa vasten.ei mitään haaveilua.
Jatka suunnittelua ja kerää euroja.Paljon asiaa. Kiitokset! Olen jo alkanut laittamaan sivuun käteistä että lähtöpäivä ei olisi sitten niin hankala ja alku sujuisi vähän iisimmin. Ennen kuin ollaan saatu jaettua kaikki. Ja todennäköisesti siitä tulee hyvin rumaa jälkeä kun mietitään mitenkä mies on minua ja perhettään kohdellut.
Tuo harrastekaveri on kuulema hävinnyt johonkin. Mies sanoo ettei ole episodin jälkeen nähnyt kuin vilaukselta kerran sitä. Juu, tokihan minä uskon että näin on. Ja mies mietti ääneen että jos vaihtaisi harrastepaikkaa... Tietty on mahdollista että nainen pitää vähän aikaa ns. matalaa profiilia mutta tuskin jatkuu tämäkään vaihe pitkään. Ja jos näille olisi tullut joku välirikko niin eihän sekään minulle mitään onnea tuo. Asioita on tapahtunut kaikesta huolimatta. Luottoa ei ole milliäkään. ap
Siis , mitä hän tarkoitti EPISODILLA?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka suunnittelua ja kerää euroja.Paljon asiaa. Kiitokset! Olen jo alkanut laittamaan sivuun käteistä että lähtöpäivä ei olisi sitten niin hankala ja alku sujuisi vähän iisimmin. Ennen kuin ollaan saatu jaettua kaikki. Ja todennäköisesti siitä tulee hyvin rumaa jälkeä kun mietitään mitenkä mies on minua ja perhettään kohdellut.
Siis , mitä hän tarkoitti EPISODILLA?
Sitä kun selvisi mm. että mies on viettänyt aikaa kahdestaan tämän naisen kanssa harrastepaikassa. Mies repi tuolloin kameran pois parkkiksella. Tämä kun tuli ilmi niin nainen olisi voinut kertoa ap:lle kuinka heillä ei ole mitään suhdetta tms.
Eilen illalla ja tänään aamulla mies on selitellyt kuinka tämä ky. nainen ei edes ulkoisesti kiinnostaisi häntä vaikka jos olisi itsekin sinkku. Hiukset väärän väriset, tatuoinnit, lättänä takapuoli, liian laiha jne. Pitäisihän minun jos kenenkä tietää ettei häntä viehätä nämä seikat naisessa. Huvittavaa puhetta. Ei tästä ole kovinkaan kauaa aikaa kun mies sanoi että tämä nainen on ikäisekseen kaunis ja näyttää muiden vieressä harrastepaikassa paremmalta kuin moni muu valas?!!! Tämän siis totesi kun kysyin mieheltä että mitä mieltä on naisesta. Joo ja taas sanoi ettei ole nähnyt pitkään aikaan sitä naista, mietti että onkohan se lopettanut siellä käymisen. Ja pohti taas ääneen että josko pitäisi vaihtaa harrastepaikkaa toiseen niin ei sitten näkisi enää koskaan sitä ja en voisi syytellä pettämisestä. Mitähän tuo seuraavaksi alkaa selitellä? ap
Nyt on ihme, kun ei mitään kuulu?
Mies ja tämä nainen ovat jälleen olleet samaan aikaan harrastamassa. Mies ei näköjään tajua että ero tulee ihan oikeasti kun toimii näin. Vaikka kuinka inttääkin ettei heillä ole yhtikäs mitään. Mutta kun ei ole mikään pakko olla siellä samaan aikaan, ei todellakaan!
Ja mies jatkaa seksin vonkaamista. Ei mene jakeluun ettei vähempää voisi kiinnostaa?! Ja kun en suostu, alkaa syyllistämään minua ja puhua tosi ikävällä tavalla.
Terapiaan ei vieläkään ole päästy mutta itse juttelen viikottain jonkun kanssa näistä asioista. Ahdistunut olo on välillä ihan hirveää. Tuntuu että voisin vain huutaa kurkku suorana ja mennä pihalle hajottamaan miehen tavaroita. Potkia vaikka auton lommoille tms. Mutta enhän minä sellaista tee. Olen yrittänyt pitää suuni kiinni niin ettei muut perheessä joutuisi kuunnella riitelyä mutta vaikeaahan se on kun mies ärsyttää ja kommentoi täyttä pas kaa vähän väliä minulle. ap
Miksi vielä jäät tuohon tilanteeseen? Älä ole kynnysmatto.
Lähde, ei tuo tilanne miksikään muutu.
Ap, eikös tämä asia edisty mihinkään suuntaan, kerro ?
Nyt täytyy kuulumiset laittaa jos joku on ketjua seuraillut. Asetelmat muuttuivat ihan lennossa. Viimeksi kun riitelimme niin menin sanomaan että asuntoa etsin ja en ole siihen muuttamassa yksinäni. Mies kun ei näytä välittävän edes nuoremman lapsen henkisestä hyvinvoinnista joka ei ole hyvä tämän tilanteen vuoksi. Niin hän itse ajaa käytöksellään meidät täältä pois ja todellakin jää tänne yksin. Nämä menin sanomaan ääneen.
Tästä on nyt kulunut 2 päivää ja sen jälkeen mies on ollut jäätävän kylmä minua kohtaan. Tulee viereeni jankuttamaan ja hokemaan että milloinka te nyt lähdette? Kait sinä olet jo löytänyt kämpän mihinkä lähdette? Hymyilee ivallisen näköisenä ja sanoo että tämähän onkin hyvä juttu?! Hän ei enää jaksa tämmöistä sairaalloisen mustasukkaista ihmistä katsella. Ja kun me muutamme pois niin hän saa ihan rauhassa tulla ja mennä ilman jatkuvaa valitusta ja kyttäystä. Ja hän on NIIN loukkaantunut ja vihainen minulle kun olen mennyt valehtelemaan täyttä paskaa kaikille siitä naisesta. Että muka on ollut jotain. Nyt onkin sitte aivan toinen ääni kellossa?! Haluaakin että perhe hajoaa? Ja hänestä se on hyvä juttu? Mitäs olette mieltä? ap
No nii, sitä hän on varmaan halummut koko kiukutteluajan. Nyt se sitten toteutuu. Siitä ei kannata alkaa enää riitelemään. Ihmisillä on oma tahto, niin sinulla kuin hänelläkin. Kyllä se kirpasee ja kovin.