Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ilmoitti että pitää oman loman perheestään?!

Vierailija
06.04.2023 |

Kertoi että vuokraa viikoksi mökin ja on siellä päivän taikka kaksi yksin ja lopun ajan joidenkin kavereiden kanssa joita en tunne. Tämä viikko on meidän perheen yhteisestä kesälomasta pois. Sanoi että perheen kanssa vietetty aika ei ole hänelle lomaa?! Siis mitä hittoa? Minähän se olen joka yleensä on tehnyt suurimmaksi osaksi reissussa ruoat, hoitanut siivoukset, lapset jne. Kun lapset olivat vaippa-ikäisiä minä hoidin yöheräämiset jne. En kuitenkaan koskaan ole ajatellut että se yhdessä vietetty aika kesällä ei olisi lomaa. Vanhin lapsista suuttui totaalisesti isälleen kun kuuli isän "ilmoituksen". Eivät kerkeä työkiireiden ja harrastusten vuoksi olemaan yhdessä kunnolla. Lomalla ovat sitten tehneet yhteisiä kivoja juttuja. En tajua tämmöistä nyt ollenkaan. Jokainen kesäloma on yhdessä vietetty yli 30 vuotta. Muutaman päivän reissuja on saatettu tehdä ilman perhettä mutta nekin on tehty muulloin kuin kesälomalla. Yhteinen kesäloma kun ei ole mikään itsestäänselvyys. On hankalaa saada kummankin töistä järkättyä ne samaan aikaan. Mitäs mieltä olette. Keski-ikäinen mies haluaa olla mieluummin joidenkin kavereidensa kanssa lomalla kuin perheensä? Näin kärjistettynä sen voisi sanoa. Lapset sen näin ymmärsivät ja enhän minäkään tästä ilahtunut.

Kommentit (1166)

Vierailija
581/1166 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyl mäkin pettyisin, jos noin kävisi. Niinkuin AP sanoikin ei oo itsestään selvyys että lomat on yhtäaikaa, silloin pitäisi nauttia siitä yhteisestä ajasta. Meillä perheenä on 2 vkoa yhteistä aikaa, mennään viikoksi reissuun ja muuten vietetään yhteistä aikaa.

Vierailija
582/1166 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset miehelle siksi viikoksi, ongelma ratkaistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/1166 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä menisin perässä sinne harrastamaan eli katsomaan mitä siellä oikein harrastetaan! Saisit asiaan selvyyden ja mahdolliset todisteet. Loppuisi tuo löysässä hirressä roikkuminen. Kannustan sinua nyt tarttumaan asiaan kerralla ja kunnolla. Pyydä vaikka auton omistava kaverisi käymään ja meette miehen perässä vakoilutyyliin. Näin mä tekisin. Voimaa peliin nyt sisko!

Tämä, nyt toimit ap ja vähän vikkelästi. Muutenhan menetät koko mielesi, eikä yksi ukko ole sen arvoinen.

Ota tosiaan selvää , niin että totuus varmasti tulee julki. Ihan sama ,kumi teistä on ollut oikeassa. Sinäkö ap ,joka pelkäät , että mies pettää vai mies ,joka syyttää sinua , että turhaan epäilet.

Olet jo liian kauan jahkaillut. Jos mies valehtelee, etkä tietenkään kestä sitä, on mahdollista nyt tehdä pesäero, ennekuin taas koulutkin alkaa.

Jos taas mies jatkaa harrastamistaan ,mutta siihen ei liity mitään petosta, nielet ylpeytesi ja jatkatte elämää. Ryhdistäydyt , hoidat itsesi pirtsakan näköiseksi, aloitat uuden harrastuksen ja sitä rataa.

Kaipaat nyt muutosta ja terapiaa välittömästi. Oli syy kenessä hyvänsä. Ei sinun mielenterveys kestä enää tuota paikallaan oloa ja rimpuilua.

Vierailija
584/1166 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex-mies ei myöntänyt koskaan pettäneensä, vaikka monet todisteet puhuivat puolestaan. Halusi tehdä minusta pahiksen ja syyllisen eroon. Käytin paljon aikaa ja voimavaroja yrittäessäni saada häntä ns. rysän päältä kiinni ja se piti minut niin kiireisenä, ettei minun tarvinnut hyväksyä suhteemme päättymistä. Olimme seurustelleet 17-vuotiaista ja useampi lapsi, samoin kesälomareissu oli tulossa.

Vasta kun suostuin hyväksymään avioliittomme olevan ohi ja otin asian vastaan ikään kuin haasteensa, sain valjastettua aikani ja voimavarani pois miehen käytöksen kontrolloinnista omien ja lasten asioiden järjestelyyn ja oman tulevaisuuteni suunnitteluun.

Ap irrottaudu siitä miehestä. Älä leiki enää salapoliisia, vaan ala järjestellä uutta elämääsi, keskity ennen kaikkea itseesi ja lapsiisi. Alku on kamalaa, mutta et usko miten eri tilanne sinulla on vuoden päästä. Loppujen lopuksi tuo on vain yksi parisuhde. Pitkä, mutta silti vain parisuhde, joka nyt päättyy.

Tsemppiä <3

Vierailija
585/1166 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me välitetään ap sinun ja perheesi jaksamisesta, ja siksi kehoitamme sinua nyt toimimaan . Se ei suinkaan ole mieluista ja helppoa, mutta o pakko on nyt jotain tehdä asian selkeyttämiseksi. Olisi ne asiat miten päin tahansa, se tekee kipeää. Jos et toimi, niin roikut kuvannollisesti löysässä hirressä kuukaudesta toiseen.

Mitä aiot nyt tosissaan tehdä.

Vierailija
586/1166 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me välitetään ap sinun ja perheesi jaksamisesta, ja siksi kehoitamme sinua nyt toimimaan . Se ei suinkaan ole mieluista ja helppoa, mutta o pakko on nyt jotain tehdä asian selkeyttämiseksi. Olisi ne asiat miten päin tahansa, se tekee kipeää. Jos et toimi, niin roikut kuvannollisesti löysässä hirressä kuukaudesta toiseen.

Mitä aiot nyt tosissaan tehdä.

Näinhän se on. Ja kiitos kommenteista. Aloitin eilen kertomaan ystävilleni ja läheisilleni että mitä on tapahtunut. Se helpotti oloani yllättävän paljon. Kertoivat etten jää yksin, saan apua heiltä milloinka vain. Otin myös yhteyttä seurakuntaan, tarvitsen keskusteluapua.

Mies oli yllättynyt kun sai tietää että olen kertonut ero-aikeista tutuille. On muka vieläkin ihmeissään että miksi minä sellaisia mietin. Mies yrittää välillä esittää ystävää, hyvää puolisoa minulle. Ja minä onneton menen hetkeksi lankaan, osaa todellakin manipuloida minua! Sen tänäänkin tajusin. Hetken ajan tunsin lämpöä miestäni kohtaan, oli kuin kaikki ongelmat olisi poissa, pahaa unta vain. Kunnes päähäni porautui kuva tästä naisesta, kaverista joka on vain "kaveri". ap

Vierailija
587/1166 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, kerroppa lisää.

Vierailija
588/1166 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten asiasi edistyy ap. Oletko saanut voimaa hoitaa asiaasi eteenpäin. Kohta lapsillakin alkaa koulut. Olisi hyvä saada asiaa hiukan järjestykseen ennen sitä.

Vierailija
589/1166 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten asiasi edistyy ap. Oletko saanut voimaa hoitaa asiaasi eteenpäin. Kohta lapsillakin alkaa koulut. Olisi hyvä saada asiaa hiukan järjestykseen ennen sitä.

Samaa mietin minäkin. Lomakausi lähenee loppua (ainakin joillakin) ja varmaan teilläkin on lomaa vietetty. Löysittekö sopua loman viettoon vai onko lomailu nyt sivuseikka tässä koko jutussa?

Vierailija
590/1166 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamera-episodi eilen. Illalla sanoin miehelle että voisinkin hakea kameran autosta, josko se olisi jotain kuvannut viime päivinä? Mies nappasi vauhdilla avaimet pöydältä kun lähestyin niitä. Sanoi etten todellakaan käy hakemassa sitä?! Alkoi jumalaton vääntö asiasta että miksi hän ei sitä anna. Hän katsoo tallenteet ensin itse ja vasta sen jälkeen voin katsoa ne. Mies oli täysin yllättynyt ja paniikissa tilanteesta. Jankkasin ja jankkasin että miksi en saa niitä heti nähdä? Mies selitteli aivan typeriä syitä. Annoin uhkauksen, olin niin kettuuntunut tilanteesta. Sanoin että jos ei niitä saa katsoa niin herra voi kaikessa rauhassa jatkaa omaa elämäänsä mutta minä vaihdan osoitetta. Nyt tämä pelleily loppuu! Sanat tulivat vain suustani. Lopulta mies lähti talliin ja oli noin viitisen minuuttia pois ja tuli kameran kanssa takaisin.

Mies jäi viereen katsomaan kun latasin kuvat. Hoki että näkyyköhän siinä jotkut tietyt päivät vai eikö. Kuvia ilmestyi tasaseen tahtiin näyttöön ja miehen kiemurtelu ja hermoilu oli niin näkyvää. Tiedostojen mukaan matskua olisi pitänyt olla paljon enemmän kuin mitä tallenteita pystyi katsomaan. Aivan selvästi niitä oli poistettu. Ja oli viottuneita seassa. Tämän huomattuaan mies oli helpottuneen oloinen ja poistui huoneesta niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Ei hitto mä sanon tota sen käytöstä. Jos ei ole mitään salattavaa niin tuskinpa noin sekaisin menisi?! Käyn kaikesta huolimatta tallenteet vielä rauhassa läpi yksinäni. Jos sattuisi että mies ei kaikkea olisikaan tajunnut poistaa.

Kyllähän tämä meidän liitto on niin taputeltu loppuun kuin olla ja voi! En luota yhtään mieheeni, eikä tässä touhussa, tallenteiden katsomisessa kait mitään järkeäkään ole. Mies pääsi taas sanomaan kuinka sekaisin olen päästäni, hoitoa kuulema tarvitsen. ap

Mites teidän kesäloma nyt sujui / sujuu?

Jäikö mies ikinä mistään kiinni?

Vierailija
591/1166 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei. Tänne ei kuulu mitään hyvää. Joka päivä riidellään ja lopulta huudoksi menee. Mies ei näe vieläkään asioita minun kantilta eikä pyydä mitään tekojaan anteeksi. Halua jatkaa liittoa! Fyysinen ja henkinen vointini on surkea. Olen päässyt juttelemaan muiden kanssa mutta se ei tuo kuin pieneksi hetkeksi helpotusta. Turhan usein päässä pyörii sen naisen kuva. Ja miehen kaikki valheet. On ihan karseeta että minä rakastan vielä miestäni ja samaan aikaan inhoan! Asuntoa olen etsinyt. Toistaiseksi ei ole onnistanut kun on niin vähän tarjontaa. Pitäisi löytyä enemmän rahaa. Pienemmät asunnot kun viedään käsistä. ap

Vierailija
592/1166 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki voi pitää lomaviikkona, pidä sinäkin omasi: matkusta vaikka ystäviä ja sukulaisia tapaamaan. Mies tietenkin hoitaa perheen, ruokailut, pyykit ja siivoukset, joten pääset palaamaan siistiin kotiin. Molemmilla samat oikeudet ja edut!

Joo, mutta vaikka vuorovuosin.

Vierailija
593/1166 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei. Tänne ei kuulu mitään hyvää. Joka päivä riidellään ja lopulta huudoksi menee. Mies ei näe vieläkään asioita minun kantilta eikä pyydä mitään tekojaan anteeksi. Halua jatkaa liittoa! Fyysinen ja henkinen vointini on surkea. Olen päässyt juttelemaan muiden kanssa mutta se ei tuo kuin pieneksi hetkeksi helpotusta. Turhan usein päässä pyörii sen naisen kuva. Ja miehen kaikki valheet. On ihan karseeta että minä rakastan vielä miestäni ja samaan aikaan inhoan! Asuntoa olen etsinyt. Toistaiseksi ei ole onnistanut kun on niin vähän tarjontaa. Pitäisi löytyä enemmän rahaa. Pienemmät asunnot kun viedään käsistä. ap

Muuta vuokralle?

Vierailija
594/1166 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miehelle sitä sallita!!! Ainoastaan naisella saa olla mahdollisuus ottaa lomaa lapsistaa niin kun julkipuheesta tänä kesänä tuli selväksi että naisten pitää saada lomailla ilman lapsia kun vie lapsen päivähoitoon omalla lomallaan

Vierailija
595/1166 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erota suoraan, suhde loppuu ihan kohta muutenkin kun kiellellät miehltä oman ajan sekä vapaan ajan kun miehen pitää olla koko ajan naisen ja lapsen käytettävissä

Vierailija
596/1166 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitat kun mies ei näe asioita sinun kantilta niin oletko itse edes yrittänyt katsoa asioita miehen kantilta?

Vierailija
597/1166 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muka vuokra-asuntoa löydy? Itse lähtisin (olen lähtenytkin aikoinaan) kiireen vilkkaan vaikka millaiseen rotiskoon hetkeksi etsimään parempaa asuntoa. En tosiaan jäisi saman katon alle tappelemaan.

Vierailija
598/1166 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitat kun mies ei näe asioita sinun kantilta niin oletko itse edes yrittänyt katsoa asioita miehen kantilta?

Mitä erityistä katsomista siinä on? Toinen on pettänyt ja vielä hyvin kierolla tavalla.

Vierailija
599/1166 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä erityistä katsomista siinä on? Toinen on pettänyt ja vielä hyvin kierolla tavalla.

Oletko miettinyt mikä johti pettämiseen, teitkö itse jotain vain jätitkö tekemättä millä työnsit miehen toisen naisen luokse?

Kyllä teillä naisilläkin on vastuu asioista. Ei se oikeassa maailmassa mene niin että naiset on vapautettu kaikista vastuista ja velvotteista.

Vierailija
600/1166 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta vuokralle?

Vuokralle tietenkin olen lähdössä. Ei ole vaan mikään iso paikkakunta kyseessä. Kaupunki korotti pirusti vuokria tänä keväänä ja porukka siirtyi isommista pienempiin neliöihin. Nyt niitä ei ole vapaana ainuttakaan. Isompia kolmioita ja neliöitä olisi mutta ei mahiksia maksaa. Lapsi on sanonut että lähtee mukaani. On nähnyt ja kuullut isänsä käytöksen. Mies ei tiedä näistä suunnitelmista ja ajatuksista vielä mitään. ap