Eikö ihmiset enää syö sunnuntaina kunnolla?
Joku kirjoitti viestin, että teki sunnuntai ruuaksi pinaattikeiton ja keitetyn kananmunan!
Kyllähän viikonloppuruokana pitää olla kunnon proteiininlähde lihaa, kalaa tai kanaa! Ei mikään kananmuna. Minäkin tykkään pinaattikeitosta, mutta ei tulisi mieleenkään tehdä sitä viikonloppuna! Sopii maanantaina lounaaksi.
Sunnuntaina meillä on pihviä, paistia, lohta tai kunnon tuntien pieteetillä tehty lasagne esimerkiksi. Tuntisin itseni elämässä epäonnistuneeksi, jos laskisin rimaa niin alas, että tarjoaisin perheelle sunnuntaina jonkun pinaattikeiton!
Kommentit (88)
Kunnolla 😂😂 voi luoja. Mistä luolasta ap kömpi esiin. Kai sinä häärätä siellä keittiössä koko päivän sen ruoanlaiton parissa ja olet kunnon marttyyri.
Syön juuri nyt riisipuuroa, vaikkei ole joulu. Järkyttääkö?
Laitan soijabolognesea. Sekään ei taida kelvata?
Ilahduttaako sinua tieto siitä, että meillä syödään tänään tämänsyksyistä hirvipaistia. Oli hyvää!
Syön kyllä kunnolla sunnuntainkin, kuten kaikkina muinakin päivinä.
Milloin mitäkin sattuu mieli tekemään.
Äsken söin uuni patonkia, sunnuntaina, ai kauheeta.
Mä söin just ihan hemmetin kunnolla karkkia ja sipsiä, sunnuntaina.
Vierailija wrote:
Syön juuri nyt riisipuuroa, vaikkei ole joulu. Järkyttääkö?
Ihanaa,söin eilen riisipuuroa.Miksi söisin vain jouluna???
Onpa ap:llä huono itsetunto. Muutenkin keskenkasvuinen. Välttelisin.
Olen tänään syönyt 2 paketillista kolmioleipiä ja yhden siiderin. Pyhäpäivänä ei pidä huhkia keittiössä.
Mä ajattelin syödä tänään mozzarellatikkuja. Vapise ap.
Vierailija wrote:
Käytiin ABC:llä syömässä.
Hyiiiiii 🤮
Söin jätskiä ja karkkia. Ei taida ruokaa enää tänään mahtua.
Viesteistä ja peukuista päätellen, siis muut ei enää Suomessa syö sunnuntailounasta. Meidän perhe on siis poikkeus. Opin jotain uutta. Meillä taitaa olla vähän parempi perhe.
ap
Voi sissussaatana. Mun lounas oli tuorepuuro.
Meillä oli perjantaina tuhdimpaa ruokaa, valkosipulikermaperunoita, possupihvejä ja uunijuureksia.
Eilen näiden jämiä ja riisipuuroa toisena ruokana.
Tänään tein riisipuuron lopusta 20 karjalanpiirakkaa, ruuaksi makaroni-jauhelihamössöä. Leivoin myös kahvikakkua, puolukka-valkosuklaa, tosi hyvää tuli.
Vierailija wrote:
Viesteistä ja peukuista päätellen, siis muut ei enää Suomessa syö sunnuntailounasta. Meidän perhe on siis poikkeus. Opin jotain uutta. Meillä taitaa olla vähän parempi perhe.
ap
Totta kai teillä on. Miten saatoitkaan muuta luulla?
Vierailija wrote:
ap
Luulet vaan. Ei se syöminen ihmisestä sen parempaa tee.
Voi tulla yllätyksenä, mutta kaikki eivät vietä vapaita sunnuntaina, eikä aikaa ruoanlaitolle välttämättä ole. Kaikkia ei kiinnosta ruoanlaitto yhtä paljon. Jos teki mieli juuri pinaattikeittoa, silloin on hyvä syödä pinaattikeittoa. Sinun rima ei ole kaikkien rima.