Miksi miehiä ärsyttää että olen nymfomaani?
Tai en kyllä itse käytä sitä sanaa, miehet käyttävät. Minä vain sanon, että haluan usein ja paljon seksiä. Olen kuitenkin uskollinen, en ole koskaan pettänyt enkä ole kokeillut yhtään yhden yön juttua edes. Silti saan kuulla seurustelusuhteissa valitusta siitä, että olen nymfomaani. Pari miestä on haukkunutkin minut aika ikävästi siitä. Jokaisessa suhteessani se muodostuu jonkunlaiseksi ongelmaksi :( , ei siis minulle vaan niille miehille. Miksi?
N35
Kommentit (292)
Minulle kelpaisi tuollainen nainen :)
M25
siitä johtuu kirjoitti:
Ei kukaan jaksa nussia 24/7.
En minä sentään 24/7 halua nussia, tai ehkä haluaisin, mutta teen 40-tuntista työviikkoa ja käyn harrastuksissa ja tapaan ystäviä jne. Eli en ole kärttämässä koko ajan seksiä. Joka päivä haluaisin kuitenkin ainakin kerran. Ap.
Vierailija kirjoitti:
M25
Ehkä suhteen alussa max vuoden, mutta kyllästyisit pidemmän päälle. N38
Nainen pystyy laukeamaan useammin putkeen kuin mies, hommaa joku lesbokaveri itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluavat tuntea vallan, ja sitä varten naisen tulee olla alistuva seksuaalisestikkin. Parasta olisi jos olisit vastahakoinen seksin suhteen mutta antaisit silti.
Tykkään kyllä alistuvasta roolista sängyssä. Ei se ole auttanut asiaa yhtään. Ap.
Vierailija kirjoitti:
siitä johtuu kirjoitti:
En minä sentään 24/7 halua nussia, tai ehkä haluaisin, mutta teen 40-tuntista työviikkoa ja käyn harrastuksissa ja tapaan ystäviä jne. Eli en ole kärttämässä koko ajan seksiä. Joka päivä haluaisin kuitenkin ainakin kerran. Ap.
Riittääkö hellyys ja orgasmin antaminen, vai pitääkö ihan nussia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25
Olen harrastanut seksiä kerran, eli tässä kyllä olisi vuosia kiinniotettavana
M25
et ole nymfomaani, olet satyromaani. Termit haltuun.
Sama fiilis! Tosin nyt olen sinkku, eli vielä vähemmän seksiä, koska en tykkää yhden yön jutuista. Täällä toisessakin ketjussa oli paljon naisia, jotka valittivat miesten haluttomuutta. Onkohan se yleistynyt vai onko miesten vahvempi seksivietti aina perustunut vain myyttiin? Seksihän on ihan parasta tekemistä rakkaan kumppanin kanssa, en ymmärrä miksi se ei huvita?
Olisi rasittavaa jos joku olisi mun kullissa koko ajan kiinni. Mulle riittää 2-3krt viikossa seksi jolloin se tuntuukin paremmalta kuin joka päiväinen seksi. Kyllästyy ja maistuu puulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siitä johtuu kirjoitti:
Riittääkö hellyys ja orgasmin antaminen, vai pitääkö ihan nussia?
Tietenkin riittäisi. Tai jopa "kiduttaminen" orgasmin partaalle ja sitten laukeamisen kieltäminen :) . Mikä tahansa seksiksi laskettava kelpaa. Ap.
Mun exä oli sun kaltainen typy. Hänelle olisi käynyt vaikka kaksi kertaa päivässä mut ehän mä sellasta jaksa. Kerta viikkoon on jeppis.
Let`s face it! Ei sitä samaa pesää jaksa jyystää alituiseen
Vierailija kirjoitti:
Sama fiilis! Tosin nyt olen sinkku, eli vielä vähemmän seksiä, koska en tykkää yhden yön jutuista. Täällä toisessakin ketjussa oli paljon naisia, jotka valittivat miesten haluttomuutta. Onkohan se yleistynyt vai onko miesten vahvempi seksivietti aina perustunut vain myyttiin? Seksihän on ihan parasta tekemistä rakkaan kumppanin kanssa, en ymmärrä miksi se ei huvita?
Minulla on ollut useita parisuhteita. Hakeudun parisuhteeseen osin seksin vuoksi, en halua mitään yhden yön juttuja, minulle kelpaa seksi vain parisuhteessa. On ollut pitkää suhdetta ja lyhyempää. Jokaisessa olen ollut aina se halukkaampi. Joskus olen yrittänyt esittää että en olisi, mutta totuutta on vaikea salata. Ap.
Nakukikkeli kirjoitti:
Mun exä oli sun kaltainen typy. Hänelle olisi käynyt vaikka kaksi kertaa päivässä mut ehän mä sellasta jaksa. Kerta viikkoon on jeppis.
Let`s face it! Ei sitä samaa pesää jaksa jyystää alituiseen
Olen samaa mieltä siitä että jyystäminen onkin tosi tylsää jos sitä joka päivä. Siksi haluankin välillä suuseksiä ilman mitään jyystämistä, välillä ihan muunlaisia seksileikkejä ilman sitä jyystämistä jne. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25
Mä voin vahvistaa tämän. Molemmat aviomiehet on olleet omien sanojensa mukaan hyvin viriilejä nuorina, ja olivatkin muutaman vuoden, kunnes neljänkympin nurkalla hyytyivät. -toinen N38
Nykyajan miehet ei osaa enää olla oikeita miehiä ja tyydyttää naisiaan. Ne vaan tuijottaa pokea ja tumputtaa, kun neito vieressä on puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan miehet ei osaa enää olla oikeita miehiä ja tyydyttää naisiaan. Ne vaan tuijottaa pokea ja tumputtaa, kun neito vieressä on puutteessa.
Mutta miksi? Syy tähän kiinnostaisi.
Hanki vibraattori, käytät sitä sitten viitenä päivänä ja mies voi hoidella kahdesti viikossa.