Miten mulla voi olla näin voimakas karisma ja vaikutus ihmisiin?
Aina kun tulen huoneeseen kaikki hiljenevät ja eivät keksi sanottavaa.
Itse olen tosi hiljainen luonteeltani.
Kuinka läsnäoloni voi vaikuttaa niin paljon?
Sitten kun lähden pois, huoneessa aletaan taas puhua ja nauraa kovaäänisesti.
Olenko jotenkin erityinen?
Kommentit (40)
Seuraavalla kerralla menepä ilman housuja huoneeseen jossa on paljon muita ihmisiä. Se voisi vapauttaa ilmapiiriä ja ihmiset näkisivät sinut yhtenä heistä, eikä jonain jumalolentona, jolle ei edes uskalla puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahva karisma saisi ihmiset puhumaan sinulle, joten ehkä olet ymmärtänyt väärin. Tai sitten olet vain trolli.
Mitä siis olen ymmärtänyt väärin ?
Karisma vetää ihmisiä puoleensa kuin hunaja kärpäsiä. Nythän vaikuttaa siltä, että sinulla ei sitä ole.
Ahaa, miten karsima sitten syntyy ? Mikä minä sitten olen jos en karismaattinen?
Ei se mitenkään synny. Sitä joko on tai ei. Jos ihmiset hiljenevät, kun saavut huoneeseen, et ole karismaattinen, vaan ennemminkin ehkä... vaivaannuttava.
Miten estää itseään olemasta vaivaannuttava?
En tiedä. Ehkä iloisempi ilme auttaa?
Sitten siitä tulee teennäinen tekohymy.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavalla kerralla menepä ilman housuja huoneeseen jossa on paljon muita ihmisiä. Se voisi vapauttaa ilmapiiriä ja ihmiset näkisivät sinut yhtenä heistä, eikä jonain jumalolentona, jolle ei edes uskalla puhua.
Tämä voisikin toimia .. :p
Mutta tosiaan, en pidä itseäni oikeasti minään jumalolentona saatika karismaattisena. Aloitukseni oli sarkasmia.
Tässä vastaus, jota aapee hakee: ne puhuvat sinusta.
Ole hyvä.
Jotain vikaa mussa on . Olen aina sen tiennyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahva karisma saisi ihmiset puhumaan sinulle, joten ehkä olet ymmärtänyt väärin. Tai sitten olet vain trolli.
Mitä siis olen ymmärtänyt väärin ?
Olet niin erityinen lumihiutale 😄
Vierailija kirjoitti:
Jotain vikaa mussa on . Olen aina sen tiennyt
Ei tässä ole tarkoitus kiusata sinua.
Ei se tarkoita sitä, että sinussa olisi jotain vikaa, jos erotut massasta jollain tavalla.
Se kertoo vain sen, että erotut massasta.
Parempi olla oma itsensä, kuin osa laumamieltä, joka mykistyy, kun ei tiedä mitä tehdä.
Ottiko joku oikeasti aloituksen tosissaan...?
Mikä teitä vaivaa?
Onko ap se mies, joka kerran teki aloituksen, että miksi kaikki naiset näyttävät siltä kuin pelästyisivät häntä?
Joka siis ketjun edetessä osoittautui aspergeriksi, vaikkei sitä diagnoosia itse hyväksynytkään.
Hyvä Sanna, sun aika vain on ohi, get over it.
Voi hyvinkin olla että olet aika erikoinen. Et ehkä kuitenkaan sillä tavalla, kuin haluaisit.
Minkälainen ihminen on karismaattinen? Minua on aina sanottu karismaattiseksi, helposti lähestyttäväksi ja olen avoin, kiinnostunut ihmisistä ja luon lämpimän ilmapiirin (näin minulle kerrottu). Itse pidän itseäni ihan tavallisena, ja tuo jopa saa minut vähän hämilleen, koska minusta karismaattiset ihmiset ovat jollakin tavalla erikoisia, eikä aina positiivisessä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen on karismaattinen? Minua on aina sanottu karismaattiseksi, helposti lähestyttäväksi ja olen avoin, kiinnostunut ihmisistä ja luon lämpimän ilmapiirin (näin minulle kerrottu). Itse pidän itseäni ihan tavallisena, ja tuo jopa saa minut vähän hämilleen, koska minusta karismaattiset ihmiset ovat jollakin tavalla erikoisia, eikä aina positiivisessä mielessä.
Karismaattisia ihmisiä on ihan laidasta laitaan, eikä ole olemassa vain yhdenlaista karismaa. Karismaattinen ihminen ei välttämättä ole mikään mukava ihminen, mutta hänellä on luontainen kyky vaikuttaa muihin ihmisiin. Joillain kuitenkin on sellaista "pehmeää" karismaa, joka on aivan erilaista kuin mitä esimerkiksi johtajilla on (tokikaan edes kaikki johtajat eivät ole karismaattisia).
Vierailija kirjoitti:
Onko ap se mies, joka kerran teki aloituksen, että miksi kaikki naiset näyttävät siltä kuin pelästyisivät häntä?
Joka siis ketjun edetessä osoittautui aspergeriksi, vaikkei sitä diagnoosia itse hyväksynytkään.
En ole mies vaan nainen. En yllättyisi jos olisin autismin kirjolla. Se varmaan selittäisi paljonkin. En kuitenkaan ole koskaan saanut mitään diagnoosia.
Voistiko antaa mulle yksityistunteja miten mäkin onnistun tuossa?
Jouduin töissäni asemaan, jossa sekä kollegat, että asiakkaat tulevat juttelemaan mulle jatkuvasti. Valittavat, kitisevät, vinkuvat ja mun on pakko esittää empaattista ja keksiä lovia ratkaisuja.
Kyllä mä sen osaan.... Vaikka oikeasti vihaan niitä kaikkia ja odotan aina milloin ne poistuisivat ja pitäisivät turpansa kiinni. Mytta yks kun lähtee, niin jo on toinen jonossa oven takana...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytät varmaan tosi oudolta hyypiöltä...
Olipa ilkeästi sanottu
huoneessa olevat ihmisetkin olisivat sanoneet sinulle noin mutta kun sinulla on niin voimakas karisma, etteivät he pystyneet sanomaan
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: onko se muiden hiljaisuus jotain sanatonta viestintää ettei mun pitäisi tulla sinne huoneeseen?
Yleensä näin on. Menetkö itse juttelemaan ihmisten kanssa vai jäätkö oven suuhun ihmettelemään reaktiota. Jos jäät niin he saattavat luulla, et pidät puheen heille.
En mahda ilmeilleni mitään :( ja mua on neuvottu etten saisi kohdistaa huomiota itseeni vaan ympäristöön