Miten mulla voi olla näin voimakas karisma ja vaikutus ihmisiin?
Aina kun tulen huoneeseen kaikki hiljenevät ja eivät keksi sanottavaa.
Itse olen tosi hiljainen luonteeltani.
Kuinka läsnäoloni voi vaikuttaa niin paljon?
Sitten kun lähden pois, huoneessa aletaan taas puhua ja nauraa kovaäänisesti.
Olenko jotenkin erityinen?
Kommentit (40)
Näytät varmaan tosi oudolta hyypiöltä...
Vahva karisma saisi ihmiset puhumaan sinulle, joten ehkä olet ymmärtänyt väärin. Tai sitten olet vain trolli.
Vierailija kirjoitti:
Näytät varmaan tosi oudolta hyypiöltä...
Olipa ilkeästi sanottu
Vierailija kirjoitti:
Vahva karisma saisi ihmiset puhumaan sinulle, joten ehkä olet ymmärtänyt väärin. Tai sitten olet vain trolli.
Mitä siis olen ymmärtänyt väärin ?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein käyt suihkussa?
Päivittäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusilme? Jäykkä käytös?
Jotain, mikä saa muut vaivautuneeksi.
Kehon kieli voi viestiä, että et halua puhua.
Miten sinulla voi olla niin voimakas luulo, että ihmiset edes huomaavat sinua?
Vierailija kirjoitti:
Kehon kieli voi viestiä, että et halua puhua.
Mutta miksi muut lakkaa puhumasta keskenään? On huoneessa muitakin jotka ei juuri juttele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karisma vetää ihmisiä puoleensa kuin hunaja kärpäsiä. Nythän vaikuttaa siltä, että sinulla ei sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Miten sinulla voi olla niin voimakas luulo, että ihmiset edes huomaavat sinua?
Huomaan ja kuulen eron asuessani huoneeseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karisma vetää ihmisiä puoleensa kuin hunaja kärpäsiä. Nythän vaikuttaa siltä, että sinulla ei sitä ole.
Ahaa, miten karsima sitten syntyy ? Mikä minä sitten olen jos en karismaattinen?
Olet jollain tapaa luotaantyöntävä, vaikutat ehkä vihaiselta ja siltä, että saatat kilahtaa koska tahansa. Tai sitten kuvittelet kaiken, puheensorina kuulostaa monesti kovemmalta huoneen ulkopuolella kuin samassa akustisessa tilassa ollessa.
Kysymys: onko se muiden hiljaisuus jotain sanatonta viestintää ettei mun pitäisi tulla sinne huoneeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, miten karsima sitten syntyy ? Mikä minä sitten olen jos en karismaattinen?
Ei se mitenkään synny. Sitä joko on tai ei. Jos ihmiset hiljenevät, kun saavut huoneeseen, et ole karismaattinen, vaan ennemminkin ehkä... vaivaannuttava.
Vierailija kirjoitti:
Olet jollain tapaa luotaantyöntävä, vaikutat ehkä vihaiselta ja siltä, että saatat kilahtaa koska tahansa. Tai sitten kuvittelet kaiken, puheensorina kuulostaa monesti kovemmalta huoneen ulkopuolella kuin samassa akustisessa tilassa ollessa.
Masennukseni saattaa näkyä ulos päin luulisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitenkään synny. Sitä joko on tai ei. Jos ihmiset hiljenevät, kun saavut huoneeseen, et ole karismaattinen, vaan ennemminkin ehkä... vaivaannuttava.
Miten estää itseään olemasta vaivaannuttava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten estää itseään olemasta vaivaannuttava?
En tiedä. Ehkä iloisempi ilme auttaa?
Se on aika tavallista hiljentyä, ellet sitten ole eläkkeellä oleva 60-80 vuotias nainen ja joita ei kukaan yritä edes huomata. Sitten uskon sinulla olevan karismaa, jos saat väen hiljentymään pelkällä olemisellasi siinä iässä.
Kuinka usein käyt suihkussa?