Ei kannata matkustaa Jet Timellä!
Tekeekö Jet Time usein välilaskuja tankatakseen toisessa maassa kuin lähtömaassa?? Kokemuksia?
Lensin Tjäreborgin matkalla Jet Time lentoyhtiöllä Oulusta Teneriffalle maaliskuussa 2023 ja en todellakaan suosittele muille matkustajille Jet Timeä!
Meno SEKÄ paluu lennoilla kone teki välilaskun, menolennolla Tanskassa ja paluulennolla Portugalissa.
MATKAT OLI MYYTY SUORANA LENTONA OULUSTA TENERIFFALLE!
Selitys ja syy oli sääolosuhteet (tuuli) ettei koneen tankit riitä Teneriffalle asti!? Miksi kyseinen yhtiö lähtee tekemään näin pitkiä matkoja jos ei pääse yhdellä tankilla edes perille?!
Asiakaspalvelu lentohenkilökunnalta oli myös huonoa ja kun kyseenalaistimme välilaskut, niin henkilökunta hermostui ja selittelivät omiaan.
Alle 7h lento muuttuikin molemmilla lennoilla 9-10h koneessa istumiseen, olen todella pettynyt kyseiseen lentoyhtiöön!
Suosittelen välttämään Jet Timeä jos arvostaa aikaansa ja maksamaansa matkaansa suorana lentona! Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta Jet Timen lennoilla.
Onko vastaanvanlaisia kokemuksia yhtiöstä??
Kommentit (127)
Kerran piti tulla finskillä Kittilästä suoralla lennolla, no rompaleet lentivät Ivaloon ja ottivat ison jokon Aasialaisia kyytiin.
Oli se kamalaa, eikä ees kahvetta tarjonneet.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kertaa mennyt jet timellä, juurikin Tjäreborgilla, eli ekan ja vikan kerran.
Ahdas, vanha kone, töykeä henkilökunta, kehno ruoka jnejne. En minä paljoa vaadi, mutta kun jokaikisestä toiminnosta huokuu se että nyt on menty sen halvimman kautta, niin sen kyllä huomaa. Asiakkaan maksama hinta ei kuitenkaan ollut ihan sieltä "hinnat alkaen"- mallistosta.
M40
Sama Apollomatkoilla. Käyttää myös Jettimea. Myös Finnair ottaa sen käyttöön. Eli kannattaa välttää. Suomalaisia kuskaavat koneet ovat aina vanhoja ja siksi rikkoutuvat. Jettimellä on _aina - hankaluuksia. Varatkaa itse hotellit ja lentäkää Air Francella tai Lufthansalla tai Norskilla.
Olen nyt selaillut matkoja Helsingistä kanariansaarille, jopa minä olen tietoinen, että Oulusta kanariansaarille lennettäessä saatetaan joutua tekemään pysähdys tuulista riippuen. Olen törmännyt tähän tietoon vahingossa matkatoimistojen sivuilla. Ainakin nykyään asiasta on mainintaa, en toki tiedä oliko silloin, kun tämä on kirjoitettu. Toisekseen finnairkin mainostaa nyt suoria lentoja Helsingistä Lanzarotelle, mutta tarkemmin katsottuna sekin pysähtyy tankkaamaan ja silti mainostaa lentoa suorana, ihan vaan kaikille finskin kehujille täällä keskustelussa tiedoksi.. Kyllä nämä asiat käy yleensä ilmi, kun jaksaa katsoa muutakin, kuin hotellin kuvat matkaa varatessa.
Ei varmasti yksikään lentoyhtiö tee yhtään välilaskua enempää kuin on pakko.
tuolle konetyypille lento oulusta teneriffalle on sen kantaman rajoilla, joskus pääsee joskus ei. Ja ihan meidän matkustajien turvallisuuden takia koneess on oltava x määrä polttoainetta kun tullaan laskuun.
ja ruokaa ei valmista jettime eikä muukaan lentoyhtiö itse.
Apua, tulossa Jettime lento Kap Verdelle. Montakohan välilaskua 😬😀
IDIOOTTI. LENTO ON SUORA VAIKKA OLISI KUINKA MONTA VÄLILASKUA.
MIKÄLI MATKALLA TOISEEN LENTOKONEESEEN VAIHTO, SILLOIN EI OLE SUORA LENTO.
Vähän kaikki yhtiöt vuorollaan tankkailevat. Ei ole harvinaista.