Ei kannata matkustaa Jet Timellä!
Tekeekö Jet Time usein välilaskuja tankatakseen toisessa maassa kuin lähtömaassa?? Kokemuksia?
Lensin Tjäreborgin matkalla Jet Time lentoyhtiöllä Oulusta Teneriffalle maaliskuussa 2023 ja en todellakaan suosittele muille matkustajille Jet Timeä!
Meno SEKÄ paluu lennoilla kone teki välilaskun, menolennolla Tanskassa ja paluulennolla Portugalissa.
MATKAT OLI MYYTY SUORANA LENTONA OULUSTA TENERIFFALLE!
Selitys ja syy oli sääolosuhteet (tuuli) ettei koneen tankit riitä Teneriffalle asti!? Miksi kyseinen yhtiö lähtee tekemään näin pitkiä matkoja jos ei pääse yhdellä tankilla edes perille?!
Asiakaspalvelu lentohenkilökunnalta oli myös huonoa ja kun kyseenalaistimme välilaskut, niin henkilökunta hermostui ja selittelivät omiaan.
Alle 7h lento muuttuikin molemmilla lennoilla 9-10h koneessa istumiseen, olen todella pettynyt kyseiseen lentoyhtiöön!
Suosittelen välttämään Jet Timeä jos arvostaa aikaansa ja maksamaansa matkaansa suorana lentona! Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta Jet Timen lennoilla.
Onko vastaanvanlaisia kokemuksia yhtiöstä??
Kommentit (127)
No miten jotkut ihmiset menehtyy koronaan ja toiset ei, on se kyllä kumma
Ei tuollaiselle junttituristireitille kannata laittaa kunnon koneita, kun se bisnesluokan puoli menisi ihan hukkaan silloin, kun ei niistä kuitenkaan suostuta maksamaan kunnon hintaa.
Vierailija kirjoitti:
Oulu-Teneriffa: 5,034 km
http://www.gcmap.com/mapui?P=oul-tfs&MS=wls&DU=km
Airbus A321 on yleinen konetyyppi, jolla näitä lomalentoja lennetään:
Typical range: 3,200 nmi (5,930 km)
https://en.wikipedia.org/wiki/Airbus_A321
Jos sitten puhaltelee vaikka 100 km/h vastatuuli ja tarvitaan myös reserviä varakenttiä yms. varten, niin aika äkkiä tuo ei enää riitä.
Nice
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaiselle junttituristireitille kannata laittaa kunnon koneita, kun se bisnesluokan puoli menisi ihan hukkaan silloin, kun ei niistä kuitenkaan suostuta maksamaan kunnon hintaa.
Oho sieltä semmonen oman elämänsä sankari
Vierailija kirjoitti:
Suorasta lennosta maksettu, ilmoittaisivat nämä jo matkaa ostaessa niin voisi ottaa sen halvemman missä jo ilmoitettu välilaskusta.
Minä soitin joskus Tjäreborille, että onko lento suora. Sain vastauksen, että on. Olin katsellut netistä, että lento Kanarialle kestää 9h ja maininta, että suora lento. Tämäkin lento pysähtyi (muistaakseni) Ruotsissa ja Tjäreborgin selitys oli ettei koneesta tarvitse poistua niin se on suora lento! Ei todellakaan ole suora lento jos se laskeutuu välillä johonkin muualle kuin määränpäähän.
Eipä ole paljon kyseisen firman matkoilla sitten oltu.
Vierailija kirjoitti:
No taas piti saada jotain halvalla, oisit ottanut Finnairin.
Kyse ei ollut siitä että piti saada halvemmalla mutta näin kyllä varmasti jatkossa tehdäänkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä keskustelussa näköjään mitään faktoja kannata kertoa, ap kerran vaan haluaa ruikuttaa ja kuulla kokeneensa suurta vääryyttä. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suorasta lennosta maksettu, ilmoittaisivat nämä jo matkaa ostaessa niin voisi ottaa sen halvemman missä jo ilmoitettu välilaskusta.
Minä soitin joskus Tjäreborille, että onko lento suora. Sain vastauksen, että on. Olin katsellut netistä, että lento Kanarialle kestää 9h ja maininta, että suora lento. Tämäkin lento pysähtyi (muistaakseni) Ruotsissa ja Tjäreborgin selitys oli ettei koneesta tarvitse poistua niin se on suora lento! Ei todellakaan ole suora lento jos se laskeutuu välillä johonkin muualle kuin määränpäähän.
Se on juuri näin, täysin valehdeltu myös sinulle, ei ole suora lento jos laskeutuu välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on juuri näin, täysin valehdeltu myös sinulle, ei ole suora lento jos laskeutuu välissä.
Käykää nyt kullat pienet muualta lukemassa kun ette kerran hevillä usko https://www.voice.fi/matkailu/a-171529
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä keskustelussa näköjään mitään faktoja kannata kertoa, ap kerran vaan haluaa ruikuttaa ja kuulla kokeneensa suurta vääryyttä. -eri
Mitä ruikuttamista tuo on, kertoi oman kokemuksensa ja kysyi onko muilla ollut samanlaisia, taidat olla väärässä keskustelussa jos ei ole ottaa oma kohtaista kokemusta asiaan.
Onneksi ihmiset näistä kirjoittavat netissä niin tietää mitä firmoja kannattaa välttää, kiitokset aloittajalle siitä.
Miksi asutte jossain jääkarhujen seassa oulussa? Ei sieltä voi olettaa saavansa suoria lentoja mihinkään.
Itse aina lentänyt vain finairilla ja norskilla ja näin teen jatkossakin
Vierailija kirjoitti:
Miksi asutte jossain jääkarhujen seassa oulussa? Ei sieltä voi olettaa saavansa suoria lentoja mihinkään.
Sehän ei ollut tämän keskustelun kysymys, mutta joo, muutetaan kaikki stadiin nii päästään suorilla lennoilla tai siis non stop lennoilla joka paikkaan
Joskus muinoin (90-luvulla ainakin) Finnair lensi laajarunkokoneilla Kanarille.
Enää ei. Mikä mahtaa olla suurin syy tähän? Onko se nimenomaan se, että penkeistä aika iso osa on bisnesluokan istuimia, joista saa paremmat katteet Aasian ja Amerikan reittilennoilla kuin myymällä niitä pilkkahinnalla turisteille jonain "premium"-paikkoina 50 euron lisähinnalla...
Siis mitä ihmettä sun matkalipussa luki lennon keston kohdalla?
Oletko ihan varma ettei matkaehdoissa lue, että suunniteltu välitankkaus saattaa olla mahdollinen?
Kannattaa ostaessa lukea tarkkaan mitä on ostamassa, sillä pääsee jo pitkälle. Ensi kerralla sitten, jookos? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykää nyt kullat pienet muualta lukemassa kun ette kerran hevillä usko https://www.voice.fi/matkailu/a-171529
Aivan sama, että mitä titteliä joku reitti kantaa. Jos puhutaan suorasta lennosta niin oletan sellaisen saavani. Välilaskullinen lento on ihan eri asia ja itse en sellaisia käytä kuin pakon edessä. Ja se pakko ei ole vielä tullut vastaan. Reissuja teen 2-4 krt vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä sun matkalipussa luki lennon keston kohdalla?
Oletko ihan varma ettei matkaehdoissa lue, että suunniteltu välitankkaus saattaa olla mahdollinen?
Kannattaa ostaessa lukea tarkkaan mitä on ostamassa, sillä pääsee jo pitkälle. Ensi kerralla sitten, jookos? :)
Ei siinä lukenut mitä ihmettä, luki että 6h45min ainakin minulla, jookos :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama, että mitä titteliä joku reitti kantaa. Jos puhutaan suorasta lennosta niin oletan sellaisen saavani. Välilaskullinen lento on ihan eri asia ja itse en sellaisia käytä kuin pakon edessä. Ja se pakko ei ole vielä tullut vastaan. Reissuja teen 2-4 krt vuodessa.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sillä tittelillä sen verran väliä että selvästikään et ole tiennyt mitä ostat. Luulit ostaneesi suoran lennon ja sen sait, vaikka tosiasiassa olisit halunnut non-stop -lennon mitä lentoyhtiö ei ole edes luvannut. Onko se silloin lentoyhtiön vika jos sinä et tiedä termejä?
Oulu-Teneriffa: 5,034 km
http://www.gcmap.com/mapui?P=oul-tfs&MS=wls&DU=km
Airbus A321 on yleinen konetyyppi, jolla näitä lomalentoja lennetään:
Typical range: 3,200 nmi (5,930 km)
https://en.wikipedia.org/wiki/Airbus_A321
Jos sitten puhaltelee vaikka 100 km/h vastatuuli ja tarvitaan myös reserviä varakenttiä yms. varten, niin aika äkkiä tuo ei enää riitä.