Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MT: Sanna Marin halutaan ehdolle koko EU:n ykkösjohtajaksi palkka yli 31 000 euroa kuussa

Vierailija
05.04.2023 |

Euroopan demarit haluaisivat Sanna Marinin kärkiehdokkaaksi vuoden 2024 europarlamenttivaaleihin. Marin olisi ehdokas komission puheenjohtajaksi.

"Virallisia keskusteluja ehdokkaista ei ole käyty", demarimeppi Miapetra Kumpula-Natri kertoi tammikuussa 2023.

Uutinen Iltalehdestä 19.1.2023 eli ihan tältä vuodelta, https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c78a954b-28fe-4cd9-9ddf-1a22da276…

Kommentit (159)

Vierailija
21/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Marinilla on nyt ihan takuulla suuret suunnitelmat ja haaveet - alkaa näytelmän toinen osio.

Kun ei vain kävisi niin että Nousu - uho ja tuho.

Minulle yllätys että Marin on näinkin epäsuosittu mitä olen lukenut keskustelupalstoilta. Taisi ollakkin vain politiikan tähdenlento mutta bilekansan ja baarituttavuuksien mieleen.

Oikeassa elämässä Marin ei ole lainkaan epäsuosittu. Palsoille on vain keskittynyt pieni mt-ongelmaisten joukko, joiden elämäntehtävänä on spämmätä Marin-vihaa 24/7 (tai av:n tapauksessa 7-23). Kun seuraan laatumedioita, huomaat että palstatodellisuus on eri suuri kuin oikea todellisuus. 

Vai olisiko niin, että palstoilla kansa kirjoittaa tuntemuksensa, laatumediat sitä mitä intersektionaalinen internaatti sanelee....

Vierailija
22/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä Marin siellä ongelma.

Missä Marin, siellä pers-uli? 🙄

Missä todellisuudessa pitää olla persu ettei tykkää marinista? 

Tässä todellisuudessa. Persuthan ne ovat ottaneet elämäntehtäväkseen haukkua Marinia, kun eivät muuhun pysty. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä MT, joku mt-ongelmaisten Marin-hullujen sisäpiirilehti?

Joo, on. Mitä sitten vai ottaako aivoon kun Marin jäi kolmanneksi eikä ikinä ole voittanut yhtään mitään.

Niin, eihän tuo muuta voittanut kuin pestin pääministerinä iässä, jossa suurin osa miespoliitikoista vasta haaveilisi paikasta eduskunnassa. 

Ei eduskuntaan - ja noihin ministerin tehtäviin - valita sen perusteella, kuka on oikeassa, vaan kuka on syystä tai toisesta sillä hetkellä suosittu.

Vierailija
24/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan yksi kysymys, miksi? Koska se on nuori ja yleisen mielipiteen mukaan kaunis nainen?

Vierailija
25/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Marinilla on nyt ihan takuulla suuret suunnitelmat ja haaveet - alkaa näytelmän toinen osio.

Minulle yllätys että Marin on näinkin epäsuosittu mitä olen lukenut keskustelupalstoilta. Taisi ollakkin vain politiikan tähdenlento mutta bilekansan ja baarituttavuuksien mieleen.

Tuolta se voi näyttää, jos uskoo, että av-palsta=totuus. Samalla logiikalla työttömät ovat vain kaljaa kittaavia loisia, jotka eivät haluakaan töihin ja yh-äidit tekevät lapsia vain kylpeäkseen sosiaalituissa, jotka ovat suuremmat kuin pm:n palkka ja mitäs näitä muita palstatotuuksia olikaan :D

Ja kukas tästä aiheesta väikkärin tekikään? Niinpä. Jos haluaa ummistaa silmänsä totuudelta, voi hyvin pysyä siellä "laatu"median parissa.

Vierailija
26/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PalstaTrolli kirjoitti:

Kun tuhotyöt Suomessa on suoritettu, on aika tuhota EU.

Tämä sopii persuille, kun nehän eivät tykkää EU:sta. 

Vierailija
27/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna on sosiaalisesti aika kömpelö ja yhteistyökyvytön

Voi koitua ongelmaksi

Vierailija
28/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa elämässä Marin ei ole lainkaan epäsuosittu. Palsoille on vain keskittynyt pieni mt-ongelmaisten joukko, joiden elämäntehtävänä on spämmätä Marin-vihaa 24/7 (tai av:n tapauksessa 7-23). Kun seuraan laatumedioita, huomaat että palstatodellisuus on eri suuri kuin oikea todellisuus. 

Vai olisiko niin, että palstoilla kansa kirjoittaa tuntemuksensa, laatumediat sitä mitä intersektionaalinen internaatti sanelee....

Ei olisi. Foliohattuilu ei ole todellisuutta. 

Vierailija
29/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta Marinin kaikki kohut keskittyvät Suomeen. Maailmalla häntä ihaillaan - joko ansaitusti tai ei, se on makuasia. Epäilemättä iso osa hänen suosiostaan maailmalla johtuu valokuvauksellisesta ulkonäöstä, mutta ei se tietysti ole hänen suosionsa koko salaisuus.

Jotenkin aavistelin jo aiemmin, että Marin tähtää vielä Ursula von der Leyenin tilalle. En yllättyisi vaikka niin kävisikin.

Vierailija
30/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä todellisuudessa pitää olla persu ettei tykkää marinista? 

Ei marinisti sitä tajua, että suurin osa suomalaisista ei tykkää marinista eikä persuista.

Vierailija
31/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolta se voi näyttää, jos uskoo, että av-palsta=totuus. Samalla logiikalla työttömät ovat vain kaljaa kittaavia loisia, jotka eivät haluakaan töihin ja yh-äidit tekevät lapsia vain kylpeäkseen sosiaalituissa, jotka ovat suuremmat kuin pm:n palkka ja mitäs näitä muita palstatotuuksia olikaan :D

Ja kukas tästä aiheesta väikkärin tekikään? Niinpä. Jos haluaa ummistaa silmänsä totuudelta, voi hyvin pysyä siellä "laatu"median parissa.

Ai väikkärin siitä, että av-palstalla jauhetaan paskaa? Vai mihin väikkäriin viittaat? :D

Vierailija
32/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PalstaTrolli kirjoitti:

Kun tuhotyöt Suomessa on suoritettu, on aika tuhota EU.

Kerro näistä tuhotöistä lisää??

Vierailija
33/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko 15-vee?

Sinä olet tainnut hokea tuota useampaankin ketjuun eri kommentoijille. Harmittaako, että olet itse 15v. ?

Vierailija
34/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei olisi. Lasken sitä paitsi myös itseni kansaan ja myös ne parikymmentätuhatta muuta Marinia äänestänyttä.

Vierailija
35/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reality Check kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, on. Mitä sitten vai ottaako aivoon kun Marin jäi kolmanneksi eikä ikinä ole voittanut yhtään mitään.

Niin, eihän tuo muuta voittanut kuin pestin pääministerinä iässä, jossa suurin osa miespoliitikoista vasta haaveilisi paikasta eduskunnassa. 

Ei eduskuntaan - ja noihin ministerin tehtäviin - valita sen perusteella, kuka on oikeassa, vaan kuka on syystä tai toisesta sillä hetkellä suosittu.

Hauska huomata kun arvostelee marinia, niin naiset hyökkää päälle kuin yleinen syyttäjä arvostelemalla KAIKKIA miehiä.

Vierailija
36/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reality Check kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sekoilet? Nythän puhuttiin voittamisesta, ei siitä kuka on oikeassa tai väärässä. Voitto se on suosiollakin saavutettu voitto, kuten juuri vaaleissa näimme. 

Vierailija
37/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Marinin kaikki kohut keskittyvät Suomeen. Maailmalla häntä ihaillaan - joko ansaitusti tai ei, se on makuasia. Epäilemättä iso osa hänen suosiostaan maailmalla johtuu valokuvauksellisesta ulkonäöstä, mutta ei se tietysti ole hänen suosionsa koko salaisuus.

Jotenkin aavistelin jo aiemmin, että Marin tähtää vielä Ursula von der Leyenin tilalle. En yllättyisi vaikka niin kävisikin.

Tähdätä toki voi vaikka kuuta taivaalta, mutta kun rahkeet ei riitä niin ne ei riitä. Ja toisekseen ei se ursulakaan ole mihinkään ihan just menossa, koska sillä ei taasen rahkeet riitä tähtäämäänsä naton pääsihteerin paikkaan.

Vierailija
38/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaista persua pyydetä EUn johtotehtävään? 

Kuten änkyttäjä-Jussia?

Vierailija
39/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

T U S S A H T I

U

S

S

A

H

T

I

Vierailija
40/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalaista persua pyydetä EUn johtotehtävään? 

Kuten änkyttäjä-Jussia?

Jussihan nielaiseen kaikki lupauksensa saman tien mitä suusta pääsyt ulos = ei tarvitse pitää lupauksiaan... 😁😁😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi