Nainen: Olisitko valmis maksamaan miehen rohkeista onlyfans julkaisuista esim 2 euroa per kk
Vai onko niin että rahastaminen onlyfansissa paljasta pintaa näyttämällä on vain naisten etuoikeus?
Kommentit (299)
Uskon, että asiakkaita riittäisi, jos ei olisi rivoja kuvia. Upea malli, pikkutuhmasti paita auki, sepalus pullottaisi. Malli hymyilisi, vähän tuhmempaakin mukaan hyvällä maulla. Maksaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, ei kiinnosta kuvat.
Entä videot? Esim kalun sheivaus tai panovideo?
Miksi haluaisin katsoa kun joku sheivaa kaluaan? En todella ymmärrä. Paneskelua on jo netti pullollaan. Ja varmaan siinäkin paremman näköisiä miehiä kuin sinä.
Koska miehet kiihottuis naisen sheivausta katsomalla, niin luulevat että naiset ovat miehiä tässä. Ei olla, todella antikiihottavaa ;)
Olenko ainoa nainen, joka ei ole koskaan edes nähnyt karvaista kalua? Paljon olen miehiä elämäni aikana alasti nähnyt, mutta yhdelläkään ei ole kasvanut karvoja kalussa.
Ja mitä tulee alkuperäiseen kysymykseen, niin en olisi valmis maksamaan. Jos haluaisin kuvan miehen elimestä, niin saisin sen kyllä pyytämällä siltä ainoalta mieheltä, jonka elin minua tällä hetkellä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että asiakkaita riittäisi, jos ei olisi rivoja kuvia. Upea malli, pikkutuhmasti paita auki, sepalus pullottaisi. Malli hymyilisi, vähän tuhmempaakin mukaan hyvällä maulla. Maksaisin.
Suomessa taitaa olla noin kolme miestä, joista olisi tuottamaan tuollaista sisältöä tavalla, josta kukaan muu kuin oma mummo maksaisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkakaa te miehet maksaa toisillenne eroottisesta sisällöstä. Sitten maksun saaminen siitä ei ole vain naisten ns. etuoikeus. Mä en oikein viitsi maksaa sellaisesta mikä ei kiinnosta, sori.
Loistoidea. Tällä palstallahan ainakin yksi jurpo urputtaa siitä, että naisten palkat ovat pelkkää tulonsiirtoa miehiltä naisille. Nyt olisi mahdollisuus tehdä kunnon tulonsiirtoa miehiltä miehille!
Mutta kun miehille ei ratkaisut kelpaa 🤷.
En maksaisi. Muutenkin naisena joutuu miesten seksuaalisen ahdistelun ja itsensäpaljastelijoiden kohteeksi tahtomattaan. Eli ei kiinnosta katsella miehen ruumiinosia, muuta kuin harvoissa ja valituissa parisuhteissa.
Naisille pitäis myydä ROMANTIIKKAA eikä vehkeitä.
Nythän sen homman hoitaa ja rahat tahkoaa nigerialaishuijarit:
"Vuonna 2022 ensimmäisen puolen vuoden aikana suomalaisilta varastettiin romanssihuijauksilla 3,8 miljoonaa euroa."
Länkkärimiehet ei jaksa näitä rahoja ottaa joten ne lähtee Ghanaan.
Miksi sun naisille pitäisi myydä kuviasi? Myy homomiehille.
Itse en usko, että sellaista miestä löytyy jonka kuvista viitsisin maksaa.
En, mutta olen harkinnut Patreon-tilin avaamista. Sen kautta voisin tukea esim. youtubettajia ja saada heiltä maksaville tilaajille suunnattuja videoita. Käytännössä kaikki ihailemani meistubettajat omaavat omia korviani hivelevän äänen.
Eli en maksaisi yksityiskuvista, mutta voidakseni kuunnella komeaa miesääntä, joka kertoo minulle kiinnostavista aiheista, voisin hyvinkin maksaa pari euroa kuussa!
Vierailija kirjoitti:
En, mutta olen harkinnut Patreon-tilin avaamista. Sen kautta voisin tukea esim. youtubettajia ja saada heiltä maksaville tilaajille suunnattuja videoita. Käytännössä kaikki ihailemani meistubettajat omaavat omia korviani hivelevän äänen.
Eli en maksaisi yksityiskuvista, mutta voidakseni kuunnella komeaa miesääntä, joka kertoo minulle kiinnostavista aiheista, voisin hyvinkin maksaa pari euroa kuussa!
Miehethän maksaa toisilleen just siitä, että ne toitottaa mielipiteitään youtube-kanavilla ja sitten fanipojat maksaa niiden mielipiteiden kuulemisesta. Ihan älytöntä. Miksi maksaisin mitään siitä, että kuulen miljoonannen kerran mitä mieltä puopolot ja sammallahdet ja miettiset ja vigeliukset on vasemmistosta ja feministeistä? Mutta se on sitä miehille sopivaa ahterinjakoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi maksaisin mitään siitä, että kuulen miljoonannen kerran mitä mieltä puopolot ja sammallahdet ja miettiset ja vigeliukset on vasemmistosta ja feministeistä? Mutta se on sitä miehille sopivaa ahterinjakoa.
Minä katselen kirja-, peli- ja elokuva-arvosteluja sekä dokumentteja kiinnostavista aiheista. Jos tympii poliittinen sisältö niin valinnanvara ei netistä lopu. Ympäröi itsesi mukavilla asioilla, eikä tuollaisilla, jotka nostavat v-käyrää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi maksaisin mitään siitä, että kuulen miljoonannen kerran mitä mieltä puopolot ja sammallahdet ja miettiset ja vigeliukset on vasemmistosta ja feministeistä? Mutta se on sitä miehille sopivaa ahterinjakoa.
Minä katselen kirja-, peli- ja elokuva-arvosteluja sekä dokumentteja kiinnostavista aiheista. Jos tympii poliittinen sisältö niin valinnanvara ei netistä lopu. Ympäröi itsesi mukavilla asioilla, eikä tuollaisilla, jotka nostavat v-käyrää.
Käytin konditionaalia.
Hyvä kysymys. En todellakaan olisi. Voisin maksaa vain jonkun jo tuntemani ja siviilissä ihailemani miehen nakukuvista. Ne ihailemani miehet eivät vaan koskaan suostuisi nakukuviin, eli käytännössä mahdoton ajatus.
Kenenkään tuntemattoman miehen kuvista en olisi valmis maksamaan. Me naiset kiihotumme kokonaisuudesta, joka vaatii sen, että mies jollain tavoin osoittaa hauskuutensa ja fiksuutensa. Tässä tuhannen taalan vinkki sinkkumiehille nettitreffiappeissa: panostakaa siihen esittelytekstiin! Vaikka teille itsellenne riittäisi pelkät hyvät kuvat, nainen harvoin syttyy pelkän kuvan avulla. Johan sen tajuaa jo siitä, ettei ole Onlyfansia heteronaisille (tai ainakaan itse en ole sellaisesta kuullut).
Vierailija kirjoitti:
Nainen: Olisitko valmis maksamaan miehen rohkeista onlyfans julkaisuista esim 2 euroa per kk
En.
Sellaiset kuvat eivät kiinnosta.
Semmoisia tavallisia (=ei rohkeita) kuvia on nettissä saatavilla ihan ilmaiseksi niin paljon, että ei olisi tarvetta maksaa sellaisistakaan.
Naiset vois ehkä maksaa jos siihen liittyi myös. Jokin henkinen juttu esim romanttinen netti illalis keskustelu komean miehen kanssa. Siihen sitten netti seksiä ja hurmaavia sanoja naiselle että tuntuu olonsa halutuksi. Pelkät kuvat ei riitä.
Naiset maksais varmaan mieluummin seksi novelleista
Minulle saisi maksaa että katselin miesten .ulkuista kuvia.
M50 kertoo taas mielipiteensä. Ei nuoria ja komeita näytille.