Nainen: Olisitko valmis maksamaan miehen rohkeista onlyfans julkaisuista esim 2 euroa per kk
Vai onko niin että rahastaminen onlyfansissa paljasta pintaa näyttämällä on vain naisten etuoikeus?
Kommentit (299)
En maksaisi, ei kiinnosta OF eikä todellakaan kiinnosta katsella ja vielä maksaa siitä. Ukkoja on helppo höynätä, tehän haluatte maksaa mistä vaan.
Hyvistä remonttivideoista voisin maksaa kyllä.
Yleensä naisilla ei ole varaa tuohon vaan miehiä katselee toiset miehet.
En. Enkä ymmärrä sitäkään, miksi miehet maksavat naisten pyllistelyistä. Mutta jos omillaan hupinsa maksavat, niin antaa palaa vaan.
Jos olisi tasoa "Hello, my name is Dante", niin voisin maksaa muutaman aneen, jolla tuohon kiirastuleen pääsisin.
Pahoin pelkään, ettei Danten tasoista suihkuttelijaa ole nähtävillä.
Vierailija kirjoitti:
Nauroin ääneen tuolle kalun sheivaus -videolle. Miksi ihmeessä maksaisin siitä, että näen kun joku tuntematon sheivaa karvaisia, ryppyisiä pallejaan?
Tämä. Ihan sama kuin jos varpaankynsiä leikkaisi.
Naiset kiinnostuvat vähäpukeisista miehistä lähinnä vitsillä, että kyllä mekin mennään jotain strippareita katsomaan tyttöporukalla, tai ostetaan kalenteri, kun miehetkin.
Oman miehen vähäpukeiset kuvat nyt saattavat sitten jo vähän innostaakin.
"
Yleensä pupillit reagoivat voimakkaaseen valoon ja pimeyteen, mutta ne laajenevat myös ihmisen havaitessa jotain kiinnostavaa. Tässä kohdin mies ja nainen reagoivat asioihin hiukan erilailla. Miehen ei tarvitse kuin katsoa kuvaa, jossa on kaunis nainen, niin hänen pupillinsa laajenevat.
Mikäli nainen on alasti, miehen silmät lähes pyörivät päässä ja muistuttavat kooltaan golfpalloa. Kun nainen näkee hyvin varustetun uroksen uimahousuissa, myös hänen pupillinsa laajenevat. Naiset pupillit kuitenkin supistuvat, jos mies sattuu riisumaan uimahousunsa. Alaston mies ei hetkauta naista niin paljon kuin alaston nainen miestä."
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kehonkielen-aakkoset-tasta-tiedat-o…
Eikö kelpaisi edes videot, jossa mittaan 195cm pitkää vartaloani? Tai videoita, joissa käyttäydyn itsevarmasti?
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin sinkku ja jos mies olisi omaan makuuni, niin olisin kai. Mutta aika epätodennäköistä, että niin komeaa siellä olisi tarjolla.
Nimenomaan. Nuoiri Brad Pitt ei ole edes mahdollista.
Minä ajattelin keräillä instaani näitä paljastelijoita seurattaviksi ihan vaan kostoksi. Ei tosiaan kiinnosta, eivätkä vastaa ihannettani, mutta kun mieskin... en ole löytänyt kuin vasta kaksi, kiitos niistäkin av-mammoille.
Tämä on vanha ketju, jossa on kerrottu jo moneen kertaan, että pelkkä miesten alaston kroppa ei kiihota naisia. Visuaalisuus yleensäkin vähemmän, joten emme luultavasti maksaisi minkäänlaisista kuvista.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä naisilla ei ole varaa tuohon vaan miehiä katselee toiset miehet.
Miten niin ei ole varaa? Tänään laitoin esim joulukukkaan 15€ ja suklaaseen 10€, eli ihan turhuuksiin. En silti laittaisi euroakaan siihen, että näkisin jonkun pässin munat.
Aloittaja ei ymmärrä naisista mitään, mutta aika opettaa.
Mulle pitäisi maksaa, että katsoisin miehen rohkeita julkaisuja
Toi sheivaus huvitti muakin. Olen nähnyt mieheni sheivailut ja mikään ei kyllä voisi olla epäeroottisempaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Toi sheivaus huvitti muakin. Olen nähnyt mieheni sheivailut ja mikään ei kyllä voisi olla epäeroottisempaa 😂
Miehen seksuaalisuus on niin kahlittua.
Mies ei saa tehdä itselleen mitään tai mammat haukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen seksuaalisuus on niin kahlittua.
Mies ei saa tehdä itselleen mitään tai mammat haukkuu.
Saa tietysti sheivata ihan vapaasti, mutta ei minua kiinnosta katsoa pätkääkään.
Noin pienellä maksulla en vaivautuisi edes laittamaan kuvia onlyfansiin