Nainen: Olisitko valmis maksamaan miehen rohkeista onlyfans julkaisuista esim 2 euroa per kk
Vai onko niin että rahastaminen onlyfansissa paljasta pintaa näyttämällä on vain naisten etuoikeus?
Kommentit (299)
Miesenemmistö on niin tyhmää, että koheltaa munansa perässä ja heti auliisti uittaa sitä jokaisessa mahdollisessa ja vähänkään itselle mieleisessä kosteikossa - ja maksutta. Paremman puutteessa käy epämieluisakin - ja maksukin ok. Miesenemmistölle riittää myös maksullisten (r u n k k u m a t e r i a a l i) kuvien kuolaus etäältä, mutta naiselle ei riitä.
Voit tietysti silti perustaa onlyfans mieshorotilisi, vaikkei sille kysyntää olekaan ja itkeä "vain naisten ETUoikeus yhyy".
Oletko salimake, nörtti, kotletti vai röllileikolanismon ja rummoenbusken rakkauslapsen näköinen rivipuutarhatonttu?
Taidat joutua tyytymään toisenlaisiin rahastuskeinoihin, koska rahastaminen edellyttää, että joku on valmis maksamaan.
H.u...o..r..an hommat on vain naisten juttu
Saan näitä ihan ilmaiseksi riittävästi, joten en todellakaan maksaisi. Ihan naurettava ajatuskin.
N42
Ainoastaan kiinnostaa mun elävä mieheni, jonka kanssa voi keskustella älykkäästi ja harrastaa yhteisiä asioita.
Taasko tämä vanha ketju. Tämä asia on jo käsitelty. Naisasiakkaita ei luvassa, mutta miehiä voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, ei kiinnosta kuvat.
Entä videot? Esim kalun sheivaus tai panovideo?
Ei kettu te miehet ootte kyllä ihan kuutamolla mitä naiset haluaa. Joku Markus 40v voi tästä kiihottua
Jos palkka olisi samalla tasolla, kuin ukolla, eikä pitäisi niin paljon miettiä käytänkö rahani lapsen uusiin kenkiin, kampaajaan vai harrastukseen.. Ts. Jos tienaisin, kuin mies, voisin maksaa. Tienaan suomalaisen mediaanpalkan, mutta maksetaan miehen kanssa kaikki 50/50 vaikka hän tienaa tuplasti. (Tämän takia naisten kannattaa tavoitella hyvää tulotasoa itselleen, voi sitten nauttia mieskarkeistakin. ;)).
:D hauska. Absurdiudessaan hauska.
Äijät saisi maksaa minulle että katsoisin, ja todellakin ehkä hiukkasen enemmän kuin sen 2 euroa! :D :D
Jos se soittaisi mulle serenadin, niin voisin maksaa. Tyyliin Ilkka iha...mikä se oli. Ihamuotila? Mutta ilman housui <3
No en. Ei kukaan nainen maksa. Toi of on hölmöjen miesten rahastusta varten.
No hyi. Dickpickejä tulee muuten aivan pyytämättäkin, ilman suostumusta ja aivan ilmaiseks, enkä mä niitäkään halua nähdä. Ei kukaan nainen halua.
En.
Mutta ei se ole mikään naisten etuoikeus vaan miesten tyhmyys että moinen onnistuu. Syytä niitä miehiä miksi maksavat.
En. Miehellä pitää olla mielellään vaatteet päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi valmis maksamaan. Olen ihmetellytkin, miksi miehet ovat niin tyhmiä, että maksavat tuollaisesta. Nykyisin eletään niin visuaalisessa kulttuurissa, että luulisi kuvia löytyvän aika helposti ilmaiseksikin. Joten siitä voisi päätellä, että ei ole kyse siitä, että tahdottomia miehiä epäreilusti rahastetaan, vaan ilmeisesti saavat jotain kiksejä siitä, että nimenomaan maksavat kuvista. Eihän tuossa muuten olisi mitään järkeä.
Siinä maksaessa saa jollakin tavalla henkilökohtaisen suhteen henkilöön, jolle maksetaan.
Sanoisin, että enemmän mielikuvan sellaisesta henkilökohtaisemmasta suhteesta. Todellisuus on luultavasti jotain ihan muuta.
Mitkään KUVAT ei kiinnosta, mutta joku poikaystävä-kokemus-deitti, jolla mies kiinnittää minuun niin ihanasti ja erityisesti huomiota ettei kukaan oo koskaan niin tehnyt, niin heti ostaisin.
Hyvästä eroottista hieronnasta voisin maksaa myös jos tietäisin, että saan todellakin laadukasta hoitoa.
Vierailija kirjoitti:
H.u...o..r..an hommat on vain naisten juttu
H u o r a n h o m m a t hoituvatkin nykyään pelkillä kuvilla?
Minu ymmärrykseen ei käy, että joku ylipäänsä maksaa kenenkään ihmisen nakukuvista. Netti on pullollaan erilaisia nakukuvia, joten miksi maksaa tuollaisesta materiaalista?