Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isot ihohuokoset 40+, miten hoidatte niitä?

Vierailija
05.04.2023 |

Mitän tuotteita kannattaisi hankkia? Salisyylihappo tunnetusti supistaa niitä, kasvovesi t-alueelle on jo käytössä, samoin primer meikkivoiteen alle.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologi sanoi että isoja huokosia ei voi aineilla hoitaa. Geenit ja elämäntavat säätelevät, onko sinulla isot ja näkyvät ihohuokoset. Jätä sokeri, valkoinen höttöhiilari, ja alkoholi pois niin saatat nähdä jonkun ajan kuluttua muutosta. Välttele myös aurinkoa ja suojaudu siltä kunnolla.

Vierailija
2/23 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta jos ei tee yhtikäs mitään, mahdollisimman yksinkertainen ja kaikki turha ihoa kuormittava pois jos suinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio on kunnossa noilta osin, eikä juurikaan alkoholia, mutta auringossa kyllä tulee oltua, tosin suojakertoimilla. -ap

Vierailija
4/23 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niille mitään voi, ei ne enää takaisin supistu millään. Kuulin että mikroneulaus olis hyvä ja häivyttäis, mut ei ollut mitään vaikutusta. Täysin rahan hukkaa.

Vierailija
5/23 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niille mitään voi. Sen oppii jo teininä.

Vierailija
6/23 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä tarvitse hoitaa, eivät ole mikään sairaus vaan ihon ominaisuus.

Vierailija
7/23 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne pienentyi heti ekasta kerrasta, kun saaren taikan aktiivihiili-sienellä putsailin. Pois en ole kokonaan saanut, mutta paremman näköinen nenä kyllä nyt on

Vierailija
8/23 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ne pienentyi heti ekasta kerrasta, kun saaren taikan aktiivihiili-sienellä putsailin. Pois en ole kokonaan saanut, mutta paremman näköinen nenä kyllä nyt on

Ihan hyvä, ettet saanut ihohuokosiasi putsattua pois. Ihmisellä on ihan syystä ihohuokoset.

Vierailija
9/23 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttaa kasvoharjan käyttäminen. Eli puhdistan meikit pois iholta kasvoharjalla, joka on vähän kuin sähköhammasharja eli se tärisee mutta on hellävaraisempi. Harjaaminen pienensi ihohuokoset aika nopeastikin ja luulen että olennaista tässä on se, ettei huokosiin jää yhtään meikkiä vaan ne puhdistuvat täysin. Ihohuokoset eivät ole enää selvästi erottuvat.

Vierailija
10/23 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konjac-sientä voisin kokeilla, mutta kasvoharjat ei tunnu itselle sopivilta vaihtoehdoilta. Iho alkaa olla jo ohkanenkin, hellävaraista hoitoa vaan kaipaan.

Vierailija
11/23 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuplapuhdistus iltaisin öljyllä ja musliiniliinalla. Madaran aha-happokuorinta ja detox-naamio.

Vierailija
12/23 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konjac-sientä voisin kokeilla, mutta kasvoharjat ei tunnu itselle sopivilta vaihtoehdoilta. Iho alkaa olla jo ohkanenkin, hellävaraista hoitoa vaan kaipaan.

Konjac -sienen käyttö ei minulla ole vaikuttanut ihohuokosten kokoon, mutta pintakuivalle iholle sitä voin kyllä suositella. Jos on taipumusta huokosten tukkeutumiseen, pikku näppyihin tmv pintakuivuuden vuoksi, niin siihen Konjac -sieni on hyvä apu.

Vierailija
13/23 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvimmat hedelmähappokuorinnat mitä markkinoilta löytyy, usein toteutettuna.

Ohut matta meikkivoide peittämään. Mitä matampi iho, sitä vähemmän ihohuokoset näkyvät. Mutta taas liian kuiva puuterikerros korostaa,näin olen huomannut käyvän.

Vierailija
14/23 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happokuorinnat tekee kalvakan ihon. Jos on taipumus pigmenttimuutoksiin, niin hyvin ei saa kesällä ihoa auringolta suojattua ettei niitä tulisi, hapot lisää vaan tuota. Kokeiltu on. Ohentaa helposti ikääntyvä ihoa, joka on muutenkin jo ongelma.

Vierailija
15/23 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin näkyy isoja kraattereita kasvoissa, ennen kosmetologit noita puristeli, kun ei ollut muita hellempiä keinoja. Monet kertoi, että sattui ne ihonpuhdistukset.

Vierailija
16/23 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

C-vitamiiniseerumi on varmaan tehnyt isoimman vaikutuksen mun ihoon, väri on tasoittunut ja kirkastunut. 44v, suht isot ihohuokoset t-alueella mutta tuo c-vit. on auttanut häivyttämään. Kosteutan myös REILUSTI seerumien ja hoitovesien avulla, aurinkosuoja spf50 käytössä myös.

Vierailija
17/23 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiomapaperilla

Vierailija
18/23 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuplapuhdistus iltaisin öljyllä ja musliiniliinalla. Madaran aha-happokuorinta ja detox-naamio.

Minkälainen on musliiniliina?

Vierailija
19/23 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut c-vitamiiniseerumit on liian glow, tulee liian epäluonnollinen kuminen hehku kasvoille, huokoset erottuu selvemmin. Mattaa kannattaa suosia huokosiholla.

Vierailija
20/23 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kuin arpia, ei niitä pysyvästi laajentuneita huokosia saa millään pois.