Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni taitaa käyttää minua hyväkseen

Vähän väsähtänyt
13.09.2023 |

Aikuinen lapsi osti asunnon ja meni opiskelemaan. Laittoi sitten asunnon vuokralle ja muutti takaisin kotiin. Suostuin tähän opiskelujen ajaksi.
Nyt on valmistunut ja saanut hyvän työpaikan kaukana kotoa. Vaikuttaa vaan siltä, että aikoo edelleen pitää kotia "tukikohtana ", vaikka kyllä sanoin että vie kaikki romunsa mennessään. Ei vienyt.
Miten heitän hänet rakastavasti ulos ja otan avaimen pois? Hän aiheuttaa valtavasti minulle metatöitä. Olemme todella erilaiset ja rakastan häntä kyllä oikein paljon, mutta hän tekee elämästäni jotenkin raskaan. Kyse ei ole välttämättä siitä, että hän olisi laiska vaan ennemminkin nopea käänteissään. Lisäksi hän ei tee asioita kuten haluan, joten minulla on vähän sellainen vahtiva tunne koko ajan. Esim. saattaa yhtäkkiä pestä pyykkiä puoli koneellista ja minä olen odottanut että saan täyden koneellisen. Tämä voi tapahtua myös todella kalliin sähkön aikana ja vissiin pesee aina pisimmällä ohjelmalla, vaikka olen kertonut miten ajan saa muutettua. Tällaisia pieniä juttuja on paljon.
Alunperin joo meni kasvatus sitten vikaan, kun 12 vuotta jaksoin jankuttaa asioista, mutta kun ei mennyt perille niin lopetin ja purin vaan hammasta tai tein itse. Nyt en jaksaisi enää yhtään.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kaukana se työpaikka on?

Asuuko edelleen sun asunnossa?

Vierailija
2/25 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikka laivalla. Asuu siellä kun työrupeama.

Vierailija
4/25 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soppari pöytään paljonka maksaa vuokra ja vesi ja sähkö. Ja ethän toki pese sen vaatteita ja vaihda lakanoita sänkyyn?

Vierailija
5/25 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soppari pöytään paljonka maksaa vuokra ja vesi ja sähkö. Ja ethän toki pese sen vaatteita ja vaihda lakanoita sänkyyn?

Joo ja en lukenu alotusta loppuun. Riitti alku..

Vierailija
6/25 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rakastava. Mutta hänellä on romuja jotka haluat pois.

Vierailija
7/25 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että nyt on Aika muuttaa roinat pois kotona ja hankkia oma kämppä jossa asua. Annat aikaa vuoden loppuun

Vierailija
8/25 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin vanhempi hyvä. Nyt pakkaat laukun ja lähdet sinne laivalle kun lapsella työt. Sitten kännissä kailotat kovaan ääneen sen työkaverereille, että muutti helmoihisi takaisin jädä jädä jädä.

Vierailija
9/25 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsi kirjoilla sun asunnossa ap?

Vierailija
10/25 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi on?

Vierailija
11/25 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano ja perustele. Sitten sano että tarviit avaimen takaisin. Ja haluat omaa rauhaa kotonasi, ihmisten vierailu raskas taakka, ellei ole pari tuntia. Hän muuttaa takaisin paikkakunnalle jos haluaa olla siellä tai ottaa hotellin vierailun ajaksi. Pyykit kaverille tai pesulaan? Asioita voi aina järjestellä. On matkailuautotkin olemassa, jos hän käy töissä ja maksaa sen.

Vierailija
12/25 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei ole varaa sähköön ja veteen, sano se, hän maksaa siitä. Jos oot rahakas, ehkei silloin ongelma.

Vierailija
13/25 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja viiteen poikasi tai peri vuokraa

Vierailija
14/25 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän sinua käytä hyväksi jos olet itse tuohon myöntynyt. Älä ole marttyyri. Tee uusi, reilumpi diili jos et ole nykyiseen tyytyväinen.

Esim. saa asua luonasi kun osallistuu kuluihin, kotitöihin ja lisäksi hoitaa asiat x.

Tai sitten sano että nyt on muutoksen aika ja hyvä muuttaa pois.

Vierailija
15/25 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä löytyy aikamiespoikia ja tyttöjä, jotka ei hevon kukkua väitä , miltä äidistä tuntuu. Meillä kävi just noin. Asui Kanssamme, ( oli muutaman kuukauden väliaikainen tarve) , ei tippaakaan kunnioittanut tapojamme . Kaikki säännöt puhtaudesta ja kaikesta muustakin häipyi kuuroille korville.

On hyvin opetettu, muuta luonne ihan erilainen.

No- sanoin ,että on syytä mennä asumaan omiin nurkkiin, lähti ja nyt on välit poikki. Ei haittaa.

Tuntevia ihmisiä me äiditkin ollaan.

Vierailija
16/25 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on poika voit sanoa suoraan, että haluat hänen muuttavan. Pojat ymmärtävät kyllä. Jos on tytär, voit varautua välien viilentymiseen muutamaksi vuodeksi riippumatta miten rakastavasti pyydät muuttamaan.

Vierailija
17/25 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsi kirjoilla sun asunnossa ap?

On.

Vierailija
18/25 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, että miesystäväsi muuttaa luoksesi, joten tarvitset avaimen ja tilaa hänen tavaroilleen.

Vierailija
19/25 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alatte paneskelemaan sen pelikoneen ja näytön päällä 8 varvia yössä niin että rutina kuuluu.

Vierailija
20/25 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro, että miesystäväsi muuttaa luoksesi, joten tarvitset avaimen ja tilaa hänen tavaroilleen.

Olen jo avoliitossa. Tilaa on kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan