Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reissuun Ryanairilla Tampereelta

28.11.2006 |

Voisiko joku kertoa kokemuksia, että miten tuolla kentällä toimitaan matkarattaiden kanssa? Lähtö on meillä myöhään illalla ja siksi olisi hyvä jos omia rattaita voisi pitää mukana mahdollisimman pitkään ennen koneeseen menoa. Eli pitääkö rattaat antaa jo lähtöselvityksessä vai viedäänkö ne " koneeseen" asti itse niinkuin muistan lukeneeni jostain Ryanairin tiedotteesta. Entä missä vaiheessa rattaat sitten pakataan jotenkin jos ne viedään pidemmälle kuin lähtöselvitykseen vai tarvitseeko niitä pakata muoviin tms.? Tältä palstalta luin, että Helsingissä olisi nykyisin sellainen käytäntö, että kaikki rattaat on jätettävä lähtöselvitykseen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereelta Ryan Airilla ja mun muistikuvan mukaan meillä oli rattaat siihen asti mukana, kun heitimme laukut hihnalle. Niitä ei siis saa " odotushuoneeseen" mukaan. Heti lähtöselvityksen jälkeen joutuu luopumaan.

Olimme itse ekalla kertaa vasta 23 aikaan perillä Riiassa, joten tyttö nukkui mun sylissä, kun odottelimme laukkuja ja rattaita koneesta.

Ei tarvinnut muistaakseni pakata, mutta varautukaa vaikka jätesäkillä mukaan.

Koska teillä on pieni lapsi, pääsette sitten koneeseen ekana, joten rohkeasti etuilemaan ;) Niin ne " pelkät" aikuis-matkustajat muuten jyrää teidät :)

Vierailija
2/2 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustettiin viime kesänä Saksaan Ryanairilla, ja saatiin pitää matkarattaat siihen asti, kun noustiin koneeseen. Eli jätettiin ne sinne koneeseen menevien rappusten alle, ja sieltä ne nostettiin ruumaan. Ja kun noustiin koneesta, rattaat odottivat siellä rappusten alla. Tämä toimi näin molemmissa päissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla