Mä en tajua kokoomuksen vaalivoittoa.
Sanokaa edes yksi hyvä asia mitä kokoomus on tehnyt suomelle. voi hell palkalla ei tarvi tulla toimeen. Parilla kympillä ostaa monen viikon ruuat. Miksei ne vain mene töihin? Tossa viimeisimpiä kokoomus poliitikkojen lauseita.
Talouspuolue joo fortum, caruna jne onko vpiip yhtään sellaista kokoomuksen tekemää diiliä josta kansa voittaisi? Otetaan esimerkiksi vaikka eu. Ensin oli käytetyt autot mistä piti oikeudessa tapella saako tavis hyötyä eeuusta? Nyt on alkoholi. Jo kataisen hallituksen piti säätää laki etämyynnistä.
Voi kun niin epämielyttävä asia niin jätetäänpä se kokonaan käsittelemättä. Kokoomus on kuin rkp rusinat pullasta puolue. Fantsut asiat joo mutta oikeuden mukaisuus, reiluus no ei ikinä sellaisia taviksille.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljastat vain, ettet ymmärrä kansantaloutta. Liiketalouden ihminen ymmärtää, että oikeistolaisella politiikalla on paras talousnäkemys.
Kokoomuslainen talousnäkemys ja osaaminen on sitä, että maksetaan verorahoista yrityksille vastikkeettomia tukia, jotka käytetään firman omistajien ja osakkaiden henkilökohtaisten tilien lihottamiseen.
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Onko Suomen keskiluokalla mennyt pää sekaisin, kun näitä äänestivät?
Luulevatko he, että kokkarit ovat "yksi heistä". Tai pikemmin, että he ovat kokkareiden ydinryhmää.
No eivät tod ole!
Kokkarit kurjistavat keskiluokankin.
Vain korkein tulodeciiili ja veronkiertäjät hyötyvät kokkareiden voitosta.
Ihan joka ikinen suomalainen hyötyy Kokoomuksen voitosta.
Vierailija kirjoitti:
Suhde on varmaan sellainen, että 8/10 Kokoomuksen äänestäjistä ei aidosti hyödy puolueen politiikasta. Äänestävät, kun se kuuluu vaikkapa ammattikuntansa tai sukunsa tapoihin.
Jopa yksi USA:ta ja kapitalismia fanittava yrittäjätuttuni mainitsi, että Kokoomus ajaa vain isojen yritysten etua.
Et ehkä ymmärrä asioita yhtä hyvin kuin Kokoomuksen äänestäjät. He ovat todella korkeasti koulutettuja.
Kyllä markkinatalous on ollut se, josta kansan enemmistö on hyötynyt. Sosialismissa lihovat lähinnä luottamusmiehet.
Pitääkin olla tyhmä, että voi ymmärtää täysin, miksi tyhmät äänestivät kokoomuksen voittoon.
Niinkuin joku jo mainitsikin, ne on nämä wannabe porvarit, jotka mennä pössöttävät äänestämään kokkareita ja kuvittelevat olevansa sen myötä kovasti hienoa rouvaa ja herraa. Voi poloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhde on varmaan sellainen, että 8/10 Kokoomuksen äänestäjistä ei aidosti hyödy puolueen politiikasta. Äänestävät, kun se kuuluu vaikkapa ammattikuntansa tai sukunsa tapoihin.
Jopa yksi USA:ta ja kapitalismia fanittava yrittäjätuttuni mainitsi, että Kokoomus ajaa vain isojen yritysten etua.
Et ehkä ymmärrä asioita yhtä hyvin kuin Kokoomuksen äänestäjät. He ovat todella korkeasti koulutettuja.
Kyllä markkinatalous on ollut se, josta kansan enemmistö on hyötynyt. Sosialismissa lihovat lähinnä luottamusmiehet.
Minä ja tuttava ollaan diplomi-insinöörejä. Kuinka korkeasti koulutettuja on Kokoomusta äänestävät? Ihanko tekniikan lisensiaatti, vai professori pitää olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ja tuttava ollaan diplomi-insinöörejä. Kuinka korkeasti koulutettuja on Kokoomusta äänestävät? Ihanko tekniikan lisensiaatti, vai professori pitää olla?
Ehkä pitää olla sivistävämmältä alalta, ei mikään numeroiden pyörittelijä.
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin joku jo mainitsikin, ne on nämä wannabe porvarit, jotka mennä pössöttävät äänestämään kokkareita ja kuvittelevat olevansa sen myötä kovasti hienoa rouvaa ja herraa. Voi poloja.
Pane sinäkin itsetuntosi kuntoon Kokoomusta äänestämällä!
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua kokoomuksen vaalivoittoa.
Yleensä oppositiopuolueet voittavat seuraavat vaalit, koska hallituspuolueet ajavat voimakkaammin omia asioitaan kuin kansan parasta. Tällä tavalla tasapainotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyl se eniten kertoo varmaan puolueista et Kokoomukselle tulee ehdokkaaks kenraalit Pekka Toveri ja Jarmo Lindberg ku demareilla on joku ylioppilas-puupää Antti Lindtman joka on ollu armeijassa joku puolen vuoden autokuski.
Antti Rinne oli kans kauhee puupää.
Naista en voi äänestää, naiset ei ymmärrä maanpuolustuksen tärkeyttä eikä osaa ajatella asioita ilman tunteita.
Oletko 15-v?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl se eniten kertoo varmaan puolueista et Kokoomukselle tulee ehdokkaaks kenraalit Pekka Toveri ja Jarmo Lindberg ku demareilla on joku ylioppilas-puupää Antti Lindtman joka on ollu armeijassa joku puolen vuoden autokuski.
Antti Rinne oli kans kauhee puupää.
Naista en voi äänestää, naiset ei ymmärrä maanpuolustuksen tärkeyttä eikä osaa ajatella asioita ilman tunteita.
Oletko 15-v?
37. Ja mä en halua et mua johtaa mua heikompi ihminen niin mä en voi demareita koskaan äänestää.
Vaikea varmaan ymmärtää, otan osaa. Jis Elina olisi ollut puheenjohtaja niin Kokoomus ois +20 nyt mutta hyvä tämäkin.
Puolukan Poimija kirjoitti:
Vaikea varmaan ymmärtää, otan osaa. Jis Elina olisi ollut puheenjohtaja niin Kokoomus ois +20 nyt mutta hyvä tämäkin.
Iso osa suomalaisista on nyt allergisia naisjohtajille seuraavat 16 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Paljastat vain, ettet ymmärrä kansantaloutta. Liiketalouden ihminen ymmärtää, että oikeistolaisella politiikalla on paras talousnäkemys.
Yhteiskuntatieteitä opiskellut taas ymmärtää mikä on paras kokonaisuus koko yhteiskuntaa ajatellen ( talous, hyvinvointi, koulutus, kehitys ym.) Kokoomuksen uusliberalistisella ideologialla tulemme lopulta kärsimään kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus ei ole ajanut pk-yritysten asemaa koskaan, vaan pörssiyhtiöiden. Sipilän hallituksessakin heikensivät yrittäjien sosiaaliturvaa ja yel-maksut tulivat pakollisiksi kevytyrittäjille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus ei ole ajanut pk-yritysten asemaa koskaan, vaan pörssiyhtiöiden. Sipilän hallituksessakin heikensivät yrittäjien sosiaaliturvaa ja yel-maksut tulivat pakollisiksi kevytyrittäjille.
Niin ja listasta puuttui, että he ajavat ns. pakkoyrittäjyyttä. Tätä on jo paljon erityisesti rakennus- ja puhtausalalla.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä elämäntapatyötön luuseri ymmärtäisi mistään muusta kun siitä kuka antaa eniten tukia elämäntapatyöttömille luusereille.
Olen ap ja mä olen tehnyt verokortilla töitä. Olen tehnyt takkoja, ,märkätiloja, perustuksia ihan kaikkea mikä liittyy rakenramiseen. Mua ei otettu edes pimeänä maalaamaan kun toiset tekee halvemmalla. Sanon sen että halvalla saa esim. olkiluoto kolmosen.
Jopa mun ensimmäiset ns. harjoitustyöt meni läpi numerolla 5. Se on korkein numero mitä opinnäytteestä voi saada. Lisäksi mulla on moraali. Kun kivistä ja laastista teet niin se on piip melkein ikuinen. Sitä ei kehtaa tehdä huonosti. Laatu maksaa vain yhden kerran Kun halvalla saa niin jotkut joutuu nekin jäljet korjaamaan
Mieti vähän ennekuin haukut luuseriksi. Voit tulla mun kanssa kokeilemaan mutta sitten ei saa itkeä miten kävi. Älä pelkää liikaa mä olen antanut armoa muillekkin. Mä olen niitä joiden mielestä naisia ja lapsia ei lyödä. Sellainen ei sovi miehelle. Jos sitten aletaan niin siinä pitää olla tosissaan, Hyvin harvoin olen käyttänyt voimaa, Melkein aina olen pärjännyt puhumalla.
Onko Suomen keskiluokalla mennyt pää sekaisin, kun näitä äänestivät?
Luulevatko he, että kokkarit ovat "yksi heistä". Tai pikemmin, että he ovat kokkareiden ydinryhmää.
No eivät tod ole!
Kokkarit kurjistavat keskiluokankin.
Vain korkein tulodeciiili ja veronkiertäjät hyötyvät kokkareiden voitosta.