Mä en tajua kokoomuksen vaalivoittoa.
Sanokaa edes yksi hyvä asia mitä kokoomus on tehnyt suomelle. voi hell palkalla ei tarvi tulla toimeen. Parilla kympillä ostaa monen viikon ruuat. Miksei ne vain mene töihin? Tossa viimeisimpiä kokoomus poliitikkojen lauseita.
Talouspuolue joo fortum, caruna jne onko vpiip yhtään sellaista kokoomuksen tekemää diiliä josta kansa voittaisi? Otetaan esimerkiksi vaikka eu. Ensin oli käytetyt autot mistä piti oikeudessa tapella saako tavis hyötyä eeuusta? Nyt on alkoholi. Jo kataisen hallituksen piti säätää laki etämyynnistä.
Voi kun niin epämielyttävä asia niin jätetäänpä se kokonaan käsittelemättä. Kokoomus on kuin rkp rusinat pullasta puolue. Fantsut asiat joo mutta oikeuden mukaisuus, reiluus no ei ikinä sellaisia taviksille.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä elämäntapatyötön luuseri ymmärtäisi mistään muusta kun siitä kuka antaa eniten tukia elämäntapatyöttömille luusereille.
Olen ap ja mä olen tehnyt verokortilla töitä. Olen tehnyt takkoja, ,märkätiloja, perustuksia ihan kaikkea mikä liittyy rakenramiseen. Mua ei otettu edes pimeänä maalaamaan kun toiset tekee halvemmalla. Sanon sen että halvalla saa esim. olkiluoto kolmosen.
Jopa mun ensimmäiset ns. harjoitustyöt meni läpi numerolla 5. Se on korkein numero mitä opinnäytteestä voi saada. Lisäksi mulla on moraali. Kun kivistä ja laastista teet niin se on piip melkein ikuinen. Sitä ei kehtaa tehdä huonosti. Laatu maksaa vain yhden kerran Kun halvalla saa niin jotkut joutuu nekin jäljet korjaamaan
Mieti vähän ennekuin haukut luuseriksi. Voit tulla mun kanssa kokeilemaan mutta sitten ei saa itkeä miten kävi. Älä pelkää liikaa mä olen antanut armoa muillekkin. Mä olen niitä joiden mielestä naisia ja lapsia ei lyödä. Sellainen ei sovi miehelle. Jos sitten aletaan niin siinä pitää olla tosissaan, Hyvin harvoin olen käyttänyt voimaa, Melkein aina olen pärjännyt puhumalla.
Oletko harkinnut jotain lääkitystä?
Vierailija kirjoitti:
Paljastat vain, ettet ymmärrä kansantaloutta. Liiketalouden ihminen ymmärtää, että oikeistolaisella politiikalla on paras talousnäkemys.
Ei liiketalouden ihminen monestikaan ymmärrä kansantaloudesta yhtään mitään, nehän on kaksi aivan eri asiaa.
SDP jakoi rahaa, vaikka sitä ei oikeasti ollut - velkaa otettiin. Ei vaan mitenkään voinut äänestää tätä linjaa. Kaikki hallituspuoleet olivat samoilla linjoilla: keskusta, vasemmisto ja vihreät.
Kokoomus ei päätä yksin asioista, muut tasoittavat kokoomuksen ääripäitä.
Kokoomuksella oli hyviä ehdokkaita, joiden osaamista nyt tarvitaan mm. talouden, kansainvälisyyden ja sotatieteiden osalta.
Perussuomalaisia ei voinut äänestää, joten jäljelle jäi kokoomus.
Vierailija kirjoitti:
Et ymmärrä miksi kaiken ei pitäisi liikkua sen ympärille miten kotona lorviville ei makseta kolmea tonnia kuussa ja kiitellä tästä?
Missä maksetaan kotona lorvivalle kolme tonnia? Olen työtön ja tt tuen jälkeen saan huikeat 500 jolla pitää maksaa ruuat, vaatteet, netti siis kaikki vuokran ja sähkön jälkeen. Sinäkin voit kokeilla tätä jos työttömyys on mielestäsi niin ihanaa.
'
Tajua pelle että suakin pelataan. Hajoita ja hallitse on vanha toimiva keino. Kun saat työttömät ja työläiset riitelemään niin eliitti saa olla ihan rauhassa.
Kotona lorvivia ei todellisuudessa ole olemassa muualla kuin näiden kokoomusfa sis ti en mielikuvituksissa. Kukaan terve ihminen ei ole huvikseen työtön. Pitkäaikaistyöttömät ja mt-ongelmista kärsivät tulisi päästää sairaseläkkeelle. He eivät lorvi, vaan ovat työkyvyttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus ajaa rikkaiden (yli 1m omaisuus) ja suuryritysten asioita . Siirretään veronmaksajien rahat omaan ja kultapossukerhon kavereiden taskuun.
Leikataan köyhiltä ja keskituloisilta. Nostetaan hintoja..
Yksitys ...koulut , sairaalat turvapalvelut...Julkisen terveydenhuollon alasajo oli kokoomuksen kiihkeä tavoite hyvin pitkään. No nyt lennätämme sydänsairaita lapsia Tanskaan.
Kiitos sosialistihallituksen soten.
Ei. Kyllä tämä on seurausta aiempien kokoomushallitusten hölmöilyistä.
Esim. Kataisen hallituksessa istui demarit ja vasemmisto, sitä ennen on ollut Holkerin hallitus 1987-1991 puikoissa.
Tässä välissä meillä on ollut demari- ja keskustavetoisia hallituksia, joten turha näistä yksin kokoomusta on syyttää.
Jarrua velalle! Kokoomuksella on tolkku.
Reilua on se, että jos yrittää ja tekee duunia, niin siitä jää mahdollisimman tuloa omaan käyttöön. Ei niin, että valtio vie mahdollisimman paljon ahneesti itselleen.
Joku väittää, että alhaiset verot tuottavat ahneutta. Asia on päinvastoin, ne kannustavat ahkeruuteen
Vierailija kirjoitti:
Paljastat vain, ettet ymmärrä kansantaloutta. Liiketalouden ihminen ymmärtää, että oikeistolaisella politiikalla on paras talousnäkemys.
A-Studiossa Hanna Wass Helsingin yliopistosta totesi nasevasti, että siinä punnitaan monen äänestäjän oikeistolaisuus, kun 6 miljardin leikkauskohteita lähdetään etsimään.
Nimittäin aika rankoista paikoista jouduttaisiin noin suuria leikkauksia tekemään ja siinä voi joutua tosissaan miettimään arvojaan.
Mää tajuan. Jos pikkuruisella valtiolla on 144 miljardia lainaa ja lisämiljardeja lainaillaan ja heitellään menemään kuin klapeja takkaan niin totisesti äänestän puoluetta, jolla on edes joku mielenkiinto ja järki talousasioissa. Tämän valtion valtavan velkataakan kantaa minun lapseni ja lasteni lapset tulevaisuudessa. Haluan että tämä yheiskunta palveluineen toimii vielä silloinkin. Siksi takuuvarma ääni meni kokoomukselle.
Ja pieni marginaalinen sivuhuomautus: vieläkin ällistelen sitä lapsilisää joka maksettiin jouluna tuplana. Kaikille. Rahaa jaellaan kuin ilmaista karkkia. Minä olisin selvinnyt ihan hyvin ilman sitä tuplasatasta ja niin olisi selvinnyt moni muukin, vaikka kulut on tietysti kaikilla noussut. Joku järki tähän touhuun! Olisi edes kohdennettu nuokin rahat niihin, joilla on todellinen tarve. Omalle tilille tulleen ylimääräisen satasen ohjasin eteenpäin enemmän tarvitseville.
Vierailija kirjoitti:
Mää tajuan. Jos pikkuruisella valtiolla on 144 miljardia lainaa ja lisämiljardeja lainaillaan ja heitellään menemään kuin klapeja takkaan niin totisesti äänestän puoluetta, jolla on edes joku mielenkiinto ja järki talousasioissa. Tämän valtion valtavan velkataakan kantaa minun lapseni ja lasteni lapset tulevaisuudessa. Haluan että tämä yheiskunta palveluineen toimii vielä silloinkin. Siksi takuuvarma ääni meni kokoomukselle.
Näköjään et ymmärrä mistään mitään. Piruako noin tyhmä on lapsia hankkinut?
Pätkätyöläisenä en voi ymmärtää miksi tukia pitää leikata?
Jos töitä olisi jatkuvasti kaikille, niin sitten varmasti ihan ok.
Mutta jokainen työläinen joutuu nykyään työttömäksi. Ei ole yhtään kenenkään etu että tukia leikataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän lapsia hankita ellei niitä adoptoi. Lapsia syntyy.
Ei omenapuukaan tietoisesti omenoi. Se omenoi jos on hyvät olosuhteet.
Sulla on uskovaisen näkemys, että ihmisillä on vapaa tahto ja mahdollisuus tehdä päätöksiä.
Maailmassa on ehkäisyt keksitty ja silti maapallo ihmisöi ennätysmäärällä.
Jos lapsia tehtäisi, niin maapallo ei olisi ylikansoitettu. Ehkäisy ei näyttäisi toimivan todellisuudessa kuten ei laihdutuskaan.
On olemassa dieettejä ja kuntokuureja, mutta länsimaissa lihavuudelle ei nähtävästi voida tehdä mitään.
Tilastollisesti laihduttaminen on mahdotonta. Se siitä omasta tahdosta.
Taustalla on geenit määräävänä tekijänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ymmärrän. Niin kuin muutama muukin kanssaihminenkin on ymmärtänyt. Ja senkin ymmärrän, että se näköjään harmittaa. Paljon. Yritä selvitä <3
Vierailija kirjoitti:
Liiketaloudella ja kansantaloudella ei ole mitään tekemistä keskenään. Liiketalous on sitä missä huolehditaan yksityisistä rahoista ja kansantalous on sitä mikä perustuu valtion rahaan, valtion ja kansalaisten hyväksi. Kun oikeisto on tekevinään talouspolitiikkaa he tekevät sitä liiketalouden hyväksi, yksityisten edunsaajien hyväksi, globaalin pörssien osakeyritysten hyväksi kansantalouden kustannuksella ja sen suojissa, valtion kansalaisia ja maan luonnonvaroja riistäen ja hyväksikäyttäen. Sitä teille opetetaan, sen toteuttamisesta palkitaan ja sen mukaiseksi aivopestään, oikeistossa.
Et tajua? Kokoomus on puolue, jonka listoilta meni eniten julkkiksia eduskuntaan, eli kokoomusta äänestää aivottomat, jotka valitsee ehdokkaansa siksi, että se on pyllistellyt televisiossa, pällistellyt lehtien kansikuvissa tai ylinäytellyt jossain sysip. saippuaoopperassa. Kokoomuksen voitto todistaa siis sen, että aivottomien äänestäjien äänet ratkaisivat jälleen kerran, ja kansan syvät rivit äänestivät heitä, jotka haluaa maksattaa kaiken kansan syvien rivien ostovoimaa leikaten, palkkoja alentaen ja silmään kusten. Ts. kansa saa mitä haluaa, lisää veroja, leikattuja etuisuuksia, kallimpoia hintoja ihmeteltäväksi, kun on koko ajan vähemmän varaa kulutukseen. Esim. Kokoomuksen kuolematon idea: Ei sillä palkalla tarvitse tulla toimeen = yhteiskunta maksaa osan toimeentulosta tukina = yhteiskunta tarvitsee tähän yhä enemmän rahaa = yhteiskunnan vähäosaisimmat maksavat sen veroina. Sitten kun ihmettelettä itku silmässä pankkitilinne tyhjyyttä, muistakaa, että äänestämällä olette saaneet sen kaiken aikaan..
Matalapalkkaisenakaan ei pelota kokoomus tai oikeistohallitus. Olen hoitaja ja töitä on niin paljon kun jaksaa tehdä eli liikaa. Teemme jo täydessä kiireessä kaiken työn niin että ollaan koko ajan myöhässä joten siitä työstä ei enää pysty tehostamaan mitään ja irtisanoutuvia hoitajia tulee koko ajan lisää omassakin työpaikassa verkkaiseen tahtiin. Eikä ketään ole tulossa tilalle. Demarit ja vasemmistohallitus ei tehnyt hyväksemme yhtään mitään, sanoivat vaan että rahaa ei ole. Nyt ollaan siinä pisteessä, että jos jotain vielä vähennetään niin ihmisiä alkaa sitten kuolemaan koteihin, kauppoihin ja kaduille. Meidän asiakkailta ja heidän omaisilta se on pois mutta meidät on jo ikävä kyllä täysin alistettu ja tehostettu joten pelkoa ei ole. Jos työnantaja yksityistetään niin aivan sama sekin koska työ on silti samaa.
Hei, nimeä yksi hyvä asia mitä SDP, Vasemmistoliitto tai vihreät on tehneet? Lista on yhtä lyhyt...
Kärsiikö amerikan koulutetut siitä että ne ei asu 60m2 kerrostalokaksiossa ja aja 10 vuotta vanhalla skodalla niinku moni meiän maan koulutettu ihminen