Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaako valtio mitenkään ihmisten pariutumisessa?

Vierailija
03.04.2023 |

Joka tuutista kauhistellaan miten syntyvyys on laskussa, mutta valtio ei tietääkseni auta ihmisten pariutumisessa. Miehet ja naiset eivät enää kohtaa samalla tavalla kuin aiemmin ja varsinkin miehen puolelta tuleva aloitteellisuus on nykyaikana riski. Kaupallisten toimijoiden intressinä ei ole parisuhteiden muodostaminen, koska tällöin asiakasmäärä vähenee. Pitäisikö valtion ottaa voimakkaammin koppia?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia on tukipolitiikka.

Yhdessä asuessa esimerkiksi toimeentulotuen perusosa on pienempi kuin erillään asuvilla. Kuitenkin molemmissa tapauksissa Kela maksaa sähkölaskun, kotivakuutuksen, veden ja vuokran. Jossain vaiheessa molemmilta lähti 75 euroa eli yhteensä 150 euroa. En usko, että vaatemenot, ruokamenot, hygieniamenot yms. sellaiset, jotka perusosasta maksetaan, laskevat maagisesti 150 euroa kuussa ihan vain muuttamalla yhteen.

Vierailija
42/48 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä samaa osaamattomuus- ja uusavuttomuusrutinaa: valtio ei voi pakkoparittaa siihen haluttomia yksilöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku tulee kyllä monesta kommentista.

T. Yksinäinen.

Vierailija
44/48 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion auttaa? Mitä mä just luin?

Vierailija
45/48 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei valtio voi sille mitään että naiset on todella vaativia ja kelpuuttavat vain parasta mahdollista ja tavallinen keskinkertainen mies ei todellakaan riitä vaikka nainen itse olisi pohja tasolla

Kummankohan mies mahtaa haluta mieluummin; parhaan ja hyvännäköisimmän huippumallin vai tavallisen ja tylsän lukutoukan? Niinpä, miehet ovat liian vaativia, koska vaativat jo hallitusta pakottamaan naista parisuhteeseen.

Vierailija
46/48 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei valtio voi sille mitään että naiset on todella vaativia ja kelpuuttavat vain parasta mahdollista ja tavallinen keskinkertainen mies ei todellakaan riitä vaikka nainen itse olisi pohja tasolla

Mulla on ihan tavallinen duunarimies ja on jopa parisen senttiä mua lyhyempi. Mua ennen miehellä ollut pitkä liitto josta lapset. 

Että jos ei kenellekään kelpaa, niin kyllä pitää siinä kohtaa katsoa peiliin. 

Ja naisten mielestä miehet on pinnallisia. Mies tietää olevansa ruma vaikka ei itseään tuijota peilistä

Vierailija
47/48 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan tavallinen duunarimies ja on jopa parisen senttiä mua lyhyempi. Mua ennen miehellä ollut pitkä liitto josta lapset. 

Että jos ei kenellekään kelpaa, niin kyllä pitää siinä kohtaa katsoa peiliin. 

Ja naisten mielestä miehet on pinnallisia. Mies tietää olevansa ruma vaikka ei itseään tuijota peilistä

Kirjoitinko mä sanallakaan ulkonäöstä? En. Nyt oli kyse siitä, että vika suurella todennäköisyydellä omassa käytöksessä, hygieniassa tms. jos yhtään kukaan ei koskaan ole ollut kiinnostunut. Jos yhtään kukaan ei kiinnostu, niin kyllä se vika on silloin itsessä.

Vierailija
48/48 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion ei todellakaan pidä puuttua joka asiaan. Hoitakaa asianne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi