Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaako valtio mitenkään ihmisten pariutumisessa?

Vierailija
03.04.2023 |

Joka tuutista kauhistellaan miten syntyvyys on laskussa, mutta valtio ei tietääkseni auta ihmisten pariutumisessa. Miehet ja naiset eivät enää kohtaa samalla tavalla kuin aiemmin ja varsinkin miehen puolelta tuleva aloitteellisuus on nykyaikana riski. Kaupallisten toimijoiden intressinä ei ole parisuhteiden muodostaminen, koska tällöin asiakasmäärä vähenee. Pitäisikö valtion ottaa voimakkaammin koppia?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi? On olemassa paljon deitti-sovelluksia yms., että seuran etsiminen ei ole niin mahdotonta. Vai ovatko jotkut aikuiset oikeasti niin avuttomia, että pitää tulla kädestä pitämään kiinni?

Deittisovellusten tarkoitus ei ole ihmisten pariutuminen vaan asiakkaana pitäminen. Mielestäni tämä on yhteiskunnan kannalta vähintään yhtä keskeinen asia kuin terveydenhuolto ja koulutus.

Ap

Ongelmaa ei ole olemassa: kun nainen pariutuu, pariutuu myös mies. Meinasitko sinä, että sinun tulisi saada nainen, joka on jo pariutunut toisen miehen kanssa vai mikä tässä on se ongelma? Nainen pariutuu aina halutessaan ja pakottaa ei voi.

Vierailija
22/48 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä nykysukupolvi laiskaa. Nyt valtio kustantaa työhaluttomien työttömyyskorvaukset, asunnottomien asunnot ja seuraavaksi pitäisi vielä järjestää kumppanit pariutumattomille? Mitä seuraavaksi? Verot valtion maksettavaksi?

Eli et koe matalaa syntyvyyttä ongelmana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tämä nykysukupolvi laiskaa. Nyt valtio kustantaa työhaluttomien työttömyyskorvaukset, asunnottomien asunnot ja seuraavaksi pitäisi vielä järjestää kumppanit pariutumattomille? Mitä seuraavaksi? Verot valtion maksettavaksi?

Ei sitten tullut pieneen mieleen, että matalaan syntyvyyteen vaikuttaa myös se, että kaikki ei edes halua lapsia. 

Vierailija
24/48 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten tullut pieneen mieleen, että matalaan syntyvyyteen vaikuttaa myös se, että kaikki ei edes halua lapsia. 

Toki. Sille emme voi mitään, mutta tunnen useita ihmisiä, jotka haluaisivat perustaa perheen, mutta kumppania ei löydy.

Vierailija
25/48 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pariutuminen aina johda lapsen tekoon. Se on täysin oma ongelmansa.

Vierailija
26/48 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki. Sille emme voi mitään, mutta tunnen useita ihmisiä, jotka haluaisivat perustaa perheen, mutta kumppania ei löydy.

Ei se silti ole valtion tehtävä etsiä heille puolisot. Omaa noloutta jos ei osaa käyttää internetin ihmeellistä maailmaa tässä asiassa.

Vierailija
27/48 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus ainakaan ei halua suomalaisten lisääntyvän, koska heille pitää maksaa liikaa palkkaa. 

(tarkistusnumero 666)

Vierailija
28/48 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain sinkkutukea pitäisi kyllä maksaa korvaukseksi siitä, ettei tämä elämä tarjonnut mulle puolisoa. Maksetaanhan siitäkin, ettei ole työpaikkaa. Ihmisten pinnallisuus ja valikoivuus deittimarkkinoilla on yhteiskunnan vika.

Vierailija
29/48 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion hommako se tämäkin jo on?! Tätä tää holhousyhteiskunta teettää. Ihmiset ei osaa enää edes pariutua, koska se pitäisi tehdä ihan itse!!

Vierailija
30/48 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valtio voi sille mitään että naiset on todella vaativia ja kelpuuttavat vain parasta mahdollista ja tavallinen keskinkertainen mies ei todellakaan riitä vaikka nainen itse olisi pohja tasolla

Vierailija
31/48 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei valtio voi sille mitään että naiset on todella vaativia ja kelpuuttavat vain parasta mahdollista ja tavallinen keskinkertainen mies ei todellakaan riitä vaikka nainen itse olisi pohja tasolla

Mulla on ihan tavallinen duunarimies ja on jopa parisen senttiä mua lyhyempi. Mua ennen miehellä ollut pitkä liitto josta lapset. 

Että jos ei kenellekään kelpaa, niin kyllä pitää siinä kohtaa katsoa peiliin. 

Vierailija
32/48 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi voi ajaa rekan alle niin ei tarvitsi välittää noista.

Vierailija
33/48 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heissä taitaa olla jokin mikä estää pariutumisen koska niin moni onnistuu siinä ilman mitään yhteiskunnan tukea. Joko eivät itse ole soveliaita kumppaniksi tai ovat liian valikoivia, take your pick.

Vierailija
34/48 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain sinkkutukea pitäisi kyllä maksaa korvaukseksi siitä, ettei tämä elämä tarjonnut mulle puolisoa. Maksetaanhan siitäkin, ettei ole työpaikkaa. Ihmisten pinnallisuus ja valikoivuus deittimarkkinoilla on yhteiskunnan vika.

Jos Liisa ei tykkää Pekasta (tai päinvastoin), niin miten se on yhteiskunnan vika?

Vierailija
35/48 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi elämän kevät!... Tarvitaanko vielä verovaroin maksettua valonnäyttäjää, jotta menee oikeaan reikään? :)

Tarvitaan virallinen valvoja kyseiseen toimitukseen, että voidaan valvoa tapahtuman suoritusta eikä kumpikaan voi syyttää toista hyväksikäytöstä

Vierailija
36/48 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua enkä tule haluanaan parisuhdetta eli vaikka valtio auttaisi niin en ottaisi sitä apua vastaan.

Vierailija
37/48 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken päälle vielä valtio varastaa ihmisten elämän ja rahat korruptiollaan.

Vierailija
38/48 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niinku maksullisten kustannuksissa(kö)?

Vierailija
39/48 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin olla siemenlinkona jos siitä saa kunnon korvauksen ; )

Vierailija
40/48 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan.

Menepä nyt tuonne lähi Prismaan iltapäivällä/alkuillasta niin voit ihailla miten "kaikki pariutumaan onnistuneet on vaan sitä parasta mahdollista" -- toki, jos olet kuspää niin ei kenenkään tarvitse sinusta viehättyäkään, mutta se on sitten ihan sun oma vika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan