Miten hyvää politiikkaa tehneet voi menettää niin paljon paikkoja?
En ymmärrä, joka paikassa on toitotettu kokoajan että Marinin hallitus on tehnyt hyvää politiikkaa, silti nykyiset hallituspuolueet menetti kokonaiset 17 paikkaa vaaleissa.
Eikös niiden olisi pitäny menettämisen sijasta saada lisää paikkoja, kun olivat niin hyviäkin?
Kommentit (85)
Sanna sekoili niin paljon vaalitenteissä, että demarit varmasti pelkästään sen takia menettivät paikkoja.
Jos tehdään hyvää vain osalle kansasta niin enemmistö eikä varsinkaan se porukka joka koko sirkuksen rahoittaa verojen maksulla ei tykkää. Marinin hallitus ei oikein auttanut muita kuin tuilla eläjiä ja vähemmistöjä. Työläiset ja enemmistö ei saanut muuta kuin jatkuvasti kasvavan laskun
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut hyvää riittävän monen mielestä. Ei äänestystä toteuteta sen perusteella, mitä missäkin toitotetaan. Itse en kyllä ole nähnyt mitään erityistä toitottamista, vaan hyvinkin isosti kritiikkiä mm. velaksi elämisestä.
Täälläkin toitotettiin että vain kouluttamattomat ja köyhät typerykset äänestää persuja ja kokoomusta, oliko ne hallituspuolueista noille siirtyneet äänestäjät myös sellaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut hyvää riittävän monen mielestä. Ei äänestystä toteuteta sen perusteella, mitä missäkin toitotetaan. Itse en kyllä ole nähnyt mitään erityistä toitottamista, vaan hyvinkin isosti kritiikkiä mm. velaksi elämisestä.
Täälläkin toitotettiin että vain kouluttamattomat ja köyhät typerykset äänestää persuja ja kokoomusta, oliko ne hallituspuolueista noille siirtyneet äänestäjät myös sellaisia?
Oletko 12-vuotias vai miksi luulet, että av "toitotus"=totuus?
Mitä hyvää? Ennätys velat, terveydenhuolto ja koulutus retuperällä, työttömyyttä, sosiaalimenot kasvaneet, eläminen kallista, verot tosi korkeat ja silti rahaa ei mihinkään mihin ihmiset sitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti näin, kun kerran täällä oikein on toitotettu. Täällähän ei ikinä kirjoiteta mitään mikä ei ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, ihmettelen vaan tuota logiikkaa, vaikuttaisi ettei sitä juurikaan joillakin ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, ihmettelen vaan tuota logiikkaa, vaikuttaisi ettei sitä juurikaan joillakin ole.
Mitä logiikkaa? Luuletko vakavissasi, että av-kirjoittelussa on jotain logiikkaa :D:D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Sanna sekoili niin paljon vaalitenteissä, että demarit varmasti pelkästään sen takia menettivät paikkoja.
SDP:n kannatus ei laskenut vaalitenttien aikana pitemminkin nousi.
Vastaus ap:n kysymykseen: Hallituksen suosio laskee _aina_. Voit kaivaa historiasta vastaesimerkin, varmasti että vuosikymmenten taakse joudut hakemaan jos löytyy siltikään
Sdp sai itse asiassa lisää ääniä, tosin ne olivat lainaääniä Vihreiltä.
Tässä oli jaossa kepun äänet ja kieltämättä - kepu pettää aina. Tässä on kuitenkin myös rakennemuutos. Ennen oppimaton turpeenpuskija äänesti maalaisliitto ja nyt kun se on kaupungissa kortistossa, persuja.
Jos persu tuntee yhtään politiikkaa, hallituspuolueet häviävät melkein aina (ainakin suuret puolueet).
Vierailija kirjoitti:
Taisit nyt sekoilla itse. Eivät demarit menettäneet yhtään paikkaa vaan voittivat kolme uutta paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Demarit sai lisää paikkoja.
Taas joku elämämkoululainen ihmettelemässä, että av ei edustakaan koko kansan ajatuksia :D
Vierailija kirjoitti:
Jos persu tuntee yhtään politiikkaa, hallituspuolueet häviävät melkein aina (ainakin suuret puolueet).
Ei häviä jos tekee hyviä päätöksiä jotka ei vähennä kannatusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SDP:n kannatus ei laskenut vaalitenttien aikana pitemminkin nousi.
Vastaus ap:n kysymykseen: Hallituksen suosio laskee _aina_. Voit kaivaa historiasta vastaesimerkin, varmasti että vuosikymmenten taakse joudut hakemaan jos löytyy siltikään
Vain 2 kpl löytyy 40v sisältä ja molemmat sdp!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei häviä jos tekee hyviä päätöksiä jotka ei vähennä kannatusta.
Kyllä häviää, koska hallitus ei ikinä tee kaikkien mielestä hyviä päätöksiä. Teit niin tai näin niin aina pyllistät jollekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisit nyt sekoilla itse. Eivät demarit menettäneet yhtään paikkaa vaan voittivat kolme uutta paikkaa.
Jokainen niistä tuli hallitustovereilta, ei oppositiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen niistä tuli hallitustovereilta, ei oppositiosta.
Ei muuta mitään, demareiden paikoista puhuttiin. Yhtäkään ei menetetty, kolme voitettiin.