Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehestä tullut tosi ilkeä ja outo

Vierailija
02.04.2023 |

Viime ajat ovat kieltämättä olleet raskaita ja koetelleet etenkin henkilökohtaisesti minua, kun lähipiirissäni on tapahtunut paljon isoja kriisejä. Tuo luonnollisesti on vaikuttanut minuun siten, etten ole jatkuvasti niin iloinen ja nauravainen kuin ennen. En kuitenkaan käytä miestä terapeuttina, vaan käsittelen asioita paljon itsekseni ja lähipiirin kesken. En halua rasittaa miestä liikaa, mutta toki hän tietää näistä tapahtumista.

Olen tsempannut itseni ihan äärirajoille jotta olisin kaikesta huolimatta hyvä nainen. Huolehdin edelleenkin itsestäni, kodista ja lemmikeistä ja miehelle osoitan rakkautta ja huomiota päivittäin. Seksiäkin on edelleenkin hyvin säännöllisesti eli silläkään osa-alueella suhteemme ei ole kärsinyt tästä väliaikaisesta, raskaammasta elämänvaiheesta. Omia harrastuksia ja kavereita hänellä on, eli ei ole jumissa kotona.

Miehestä on nyt kuoriutunut äksyilevä, kylmä ja ilkeä lapsellinen kaikesta valittaja. Tuntuu, että tein niin tai näin niin se on väärin. Edelleenkin toki ottaa lähelle ihan oma-alotteisesti ja puhuu välillä kauniisti, mutta ihan hetkessä saattaa muuttua täysin toiseksi ihmiseksi.

Kaikki pienetkin arjen ärsyttävät asiat hän onnistuu kääntämään minun syykseni. Kun pahotan mieleni jostain hänen ilkeilystään ja toivon ettei tapeltaisi turhasta, saan kuulla "vikiseväni". Sitten mököttää ja saattaa tuntikausia vain hiljaa selailla puhelintaan. Jossain vaiheessa taas tulee luo, halaa ja kutsuu rakkaaksi, mutta silti sama kaava on toistunut usein viime aikoina. Ei ole ennen ollut tuollainen, 2 ja puoli vuotta onnellista parisuhdetta takana. Ennen niin lämmin mies on nykyään lähinnä vain varjo entisestä. 😔

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä aloituksessani kai mitään sen kummempaa pointtia ollut. Lähinnä kai pohdin ja suren tässä sitä, että miehestä paljastuikin sellainen, jolle ilmeisesti parisuhteen pitäisi aina olla vain ruusuilla tanssimista. Nyt kun ensimmäistä kertaa suhteemme aikana elämä todella koettelee, on hänestä tullut kylmä ja ilkeä, vaikka kaikkeni olen yrittänyt tehdä arjesta mahdollisimman kevyttä muuten. AP

Vierailija
2/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sanoa tämä, mutta ettei vaan olisi toinen nainen? Mies saattaa syyllisyydentunnossaan äksyillä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästynyt ap sinuun.

Vierailija
4/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt soi hälytyskellot... hänellä on toinen nainen. Haluaa haluaa nyt löytää kaikki ärsytyksen syyt, että voi kohta hyvällä omalla tunnolla jättää sinut. Hän siis ns. todistelee itselleen että sinä olet aina syyllinen hänen huonontuulisuuteen. Olen kuullut tämän niin monta kertaa ystävieni kertomuksista :(

Vierailija
5/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas tyyliltään semmoista provomaista lyhytproosaa. Mutta jos nyt sattuisi olemaan oikea tilanne, niin nyt on miehen oikea luonne paljastunut. Rakastumisen alkuhuuma on ohi ja on jo koettu vastoinkäymisiä. Siinä nyt sitten näet, mitä on luvassa, jos jompikumpi teistä sairastuu, tulee taloudellisia vaikeuksia, hoidatte koliikkivauvaa tms. Ja usein tuo ärtyneisyys on tosiaan myös oire toisesta naisesta.

Vierailija
6/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakee oikeutusta pettämiseensä.

Vierailija
7/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen nopeassa ajassa muuttuu tuolla tavalla niin varmasti jotain on kulissien takana meneillään. Aika usein se on salasuhde, tapahtuu sekä miesten että naisten toimesta

Vierailija
8/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuo johtui masennuksesta. Ei ollut toista naista.

Vierailija
9/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde

Vierailija
10/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisella varmuudella sillä on toinen nainen

Vierailija
11/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettävä ihminen käyttäytyy noin.

Vierailija
12/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä stressiä töiden vuoksi tai taloudellisen tilanteen vuoksi? Oletko edelleen samoissa mitoissa, kuin aloittaessanne parisuhteen?

Vierailija
13/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehellesi samat asiat jotka tänne kirjoitit. Kysy suoraan että mistä on kysymys.

Jos ei löydy sinulle kelvollisia vastauksia niin toista kysymys. Kerro että tämä on oikeasti merkittävä asia ja että yhteinen taipaleenne on vaarassa katketa jos ongelma ei ratkea.

Jos ongelma ei ratkea eikä mies halua keskustella asiasta toistuvista yrityksistä huolimatta niin jss eli jätä se sika. Varoita miestä aikeestasi niin ettei tuo tule hänelle puskista.

Vierailija
14/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen todellinen luonne paljastuu? On aluksi vain esittänyt jotain muuta, nyt ei enää viitsi. Tiedän tällaisen tapauksen. Nuori kokematon tyttö meni naimisiin aikuisen, kokeneen miehen kanssa. Aluksi mies oli hyvin huomaavainen ja kaikki ulkopuolisetkin häntä sellaisena pitivät, mutta kun liittoa oli jatkunut jonkun aikaa, mies lopetti esittämisen ja paljasti todellisen luonteensa, mikä oli erittäin ilkeä, vihainen, jatkuvasti vaimoa kaikesta parjaava ja vähättelevä ja välillä jopa fyysisesti väkivaltainen.

Ei kannata jäädä loputtomiin tuota katselemaan. Älä tuhlaa omaa elämääsi.

Vierailija
15/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä ole toista naista. Stressaantunut ja masentunut ihminen käyttäytyy noin. Kokemustakin on.

Vierailija
16/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse muuttunut etkä kestä enää miestäsi sellaisena kuin hän on, koska hän ei ole muuttunut. Hänen normaali tapansa olla ei enää ole sinulle ok.

Vierailija
17/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä ole toista naista. Stressaantunut ja masentunut ihminen käyttäytyy noin. Kokemustakin on.

Niin. Itsekin epäilisin salasuhdetta jos elämäntilanne ei olisi hyvin epätodennäköinen sellaisen ylläpitämiseen. Minä teen töitä etänä, mies ei ole tällä hetkellä töissä sillä on hakenut opiskelemaan eli olemme todella paljon samaan aikaan kotona. Tietysti käydään molemmat kaupassa ja asioilla ja etenkin mies kavereillaan. Toki kaikki on mahdollista. Voihan nuo reissut kaverin luo olla toki jotain muutakin. Ikinä pettämisestä en ole kuitenkaan lähtenyt syyttelemään. Masennusta olen kyllä epäillyt. AP

Vierailija
18/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet itse muuttunut etkä kestä enää miestäsi sellaisena kuin hän on, koska hän ei ole muuttunut. Hänen normaali tapansa olla ei enää ole sinulle ok.

En kyllä koe persoonana muuttuneeni vaikka olenkin ollut tavallista stressaantuneempi ja toisinaan ajatuksissani. Ymmärrän kyllä sen, että nuo asiat saattavat harmittaa miestä. Arki kuitenkin on pysynyt samanlaisena kuten jo aloituksessa kerroin. AP

Vierailija
19/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on taas tyyliltään semmoista provomaista lyhytproosaa. Mutta jos nyt sattuisi olemaan oikea tilanne, niin nyt on miehen oikea luonne paljastunut. Rakastumisen alkuhuuma on ohi ja on jo koettu vastoinkäymisiä. Siinä nyt sitten näet, mitä on luvassa, jos jompikumpi teistä sairastuu, tulee taloudellisia vaikeuksia, hoidatte koliikkivauvaa tms. Ja usein tuo ärtyneisyys on tosiaan myös oire toisesta naisesta.

Tiedän että vaikuttaa tyypilliseltä draamanhakuiselta provolta, mutta ihan totta tämä on. AP

Vierailija
20/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies alkoi käyttäytyä noin, kun oltiin oltu 2.5 vuotta yhdessä ja oli alkanut pettää. Vaistosin kyllä, että jotain oli tapahtumassa mutta kiinni jäi vasta vuosien jälkeen. Suosittelen nostamaan kissan pöydälle ajoissa, vältytte paljolta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän