Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehestä tullut tosi ilkeä ja outo

Vierailija
02.04.2023 |

Viime ajat ovat kieltämättä olleet raskaita ja koetelleet etenkin henkilökohtaisesti minua, kun lähipiirissäni on tapahtunut paljon isoja kriisejä. Tuo luonnollisesti on vaikuttanut minuun siten, etten ole jatkuvasti niin iloinen ja nauravainen kuin ennen. En kuitenkaan käytä miestä terapeuttina, vaan käsittelen asioita paljon itsekseni ja lähipiirin kesken. En halua rasittaa miestä liikaa, mutta toki hän tietää näistä tapahtumista.

Olen tsempannut itseni ihan äärirajoille jotta olisin kaikesta huolimatta hyvä nainen. Huolehdin edelleenkin itsestäni, kodista ja lemmikeistä ja miehelle osoitan rakkautta ja huomiota päivittäin. Seksiäkin on edelleenkin hyvin säännöllisesti eli silläkään osa-alueella suhteemme ei ole kärsinyt tästä väliaikaisesta, raskaammasta elämänvaiheesta. Omia harrastuksia ja kavereita hänellä on, eli ei ole jumissa kotona.

Miehestä on nyt kuoriutunut äksyilevä, kylmä ja ilkeä lapsellinen kaikesta valittaja. Tuntuu, että tein niin tai näin niin se on väärin. Edelleenkin toki ottaa lähelle ihan oma-alotteisesti ja puhuu välillä kauniisti, mutta ihan hetkessä saattaa muuttua täysin toiseksi ihmiseksi.

Kaikki pienetkin arjen ärsyttävät asiat hän onnistuu kääntämään minun syykseni. Kun pahotan mieleni jostain hänen ilkeilystään ja toivon ettei tapeltaisi turhasta, saan kuulla "vikiseväni". Sitten mököttää ja saattaa tuntikausia vain hiljaa selailla puhelintaan. Jossain vaiheessa taas tulee luo, halaa ja kutsuu rakkaaksi, mutta silti sama kaava on toistunut usein viime aikoina. Ei ole ennen ollut tuollainen, 2 ja puoli vuotta onnellista parisuhdetta takana. Ennen niin lämmin mies on nykyään lähinnä vain varjo entisestä. 😔

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulosti tosi surulliselta kuinka olet sinnitellyt, pinnistellyt ja näytellyt pirteää vaikean elämäntilanteen keskellä. Etkö ole uskaltanut ilmaista todellisia tunteitasi ja tilannettasi miehelle? Minusta tämän äärelle kannattaisi pysähtyä.

Olen lapsesta asti ollut sellainen miellyttäjä. Sellaiseksi kasvoin ja nyt yritän oppia pikku hiljaa pois siitä, mutta se ei tapahdu hetkessä. Miesystävä ei ole siis ainoa läheinen ihminen kenen seurassa yritän jatkuvasti tsempata ja olla se vahva. Vika ei ole muissa eikä kai minussakaan, se on vain niin selkäytimessä. 😔 AP

Vierailija
62/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että miehestäsi on tullut nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille teille vastanneille. Olen lukenut jokaisen kommentin ja luen vielä uudelleen ajatuksen kanssa. Jokaiseen kommenttiin en ole ehtinyt vastata erikseen. Olen hankalassa paikassa itseni kanssa ja ajatukset ovat sekavat, mutta kommentit pistivät miettimään ja hyvä niin. Miehen kanssa taas uusi, toivottavasti rakentava keskustelu kunhan tilanne on sille otollisin. AP

Vierailija
64/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa, että miehestäsi on tullut nainen.

Ja mitähän tämän pitäisi tarkoittaa?

Vierailija
65/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen nainen ei tule kyseeseen. Mutta, voisitko kuvitella antavasi miehellesi yhden kerran laadukkaalla maksullisella brasilialisella nuorella shemalella käynnin? Sehän ei ole teknisesti ottaen nainen, ei tule raskaaksi, mutta olisi jotain erilaista. Uskon että miehesi ilahtuisi tuollaisesta lahjasta, ja huomaisi kuinka paljon rakastaa sinua.

Miksi tätä alapeukutettiin, koska ehdotus oli asiallinen neuvo. Nainen tarvitsee joskus jotain vaihtelua, ja mies myöskin tarvitsee. Vaihtelun pitää olla vaan turvallista ja rakentavaa, eikä hajoittavaa.

Trollaat, mutta vastaan silti. Kyllä mua ainakin "hajottaisi" jos kumppanini tarvitsisi musta vaihtelua paneskelemalla muita.

Vierailija
66/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin että ennen muisti sairauden toteamista ne on muuttuneet vihaisiksi. Kai siinä hermot alkaa mennä kun ajatukset ei pysy kasassa.

Vierailija
67/77 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan ole mieleesi tullut, että syy on tämä: " Huolehdin edelleenkin itsestäni, kodista ja lemmikeistä ja miehelle osoitan rakkautta ja huomiota päivittäin. Seksiäkin on edelleenkin hyvin säännöllisesti ."

Sinä olet miehelle palveluskuntaa ja olet täydellinen "vaimo" ilmankin, joten nyt hänen ei tarvitse enää olla mieliksi sinulle. Hänen ei enää tarvitse lahjoa sinua, jotta suostuisit seksiin (toivottavasti siitä on iloa sinullekin), hoitamaan kotia ja muutenkin sinä olet se, jolta voi vaatia ihan mitä tahansa eli on ikään kuin kodinkone.

Vierailija
68/77 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama tilanne  mies on ilkeä  koko ajan   kun jutelen  niin  piikitelle  minua sanomisia. 

Vierailija
69/77 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille teille vastanneille. Olen lukenut jokaisen kommentin ja luen vielä uudelleen ajatuksen kanssa. Jokaiseen kommenttiin en ole ehtinyt vastata erikseen. Olen hankalassa paikassa itseni kanssa ja ajatukset ovat sekavat, mutta kommentit pistivät miettimään ja hyvä niin. Miehen kanssa taas uusi, toivottavasti rakentava keskustelu kunhan tilanne on sille otollisin. AP

Eli jälleen yksi keskustelu missä yrität saada miestä muuttumaan sinun haluamaasi ettei sinun itse tarvi muuttua takaisin paremmaksi miehelle että mies alkaisi sitä kautta kohtelemaan sinua paremmin?

Vierailija
70/77 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen nainen ei tule kyseeseen. Mutta, voisitko kuvitella antavasi miehellesi yhden kerran laadukkaalla maksullisella brasilialisella nuorella shemalella käynnin? Sehän ei ole teknisesti ottaen nainen, ei tule raskaaksi, mutta olisi jotain erilaista. Uskon että miehesi ilahtuisi tuollaisesta lahjasta, ja huomaisi kuinka paljon rakastaa sinua.

Miksi tätä alapeukutettiin, koska ehdotus oli asiallinen neuvo. Nainen tarvitsee joskus jotain vaihtelua, ja mies myöskin tarvitsee. Vaihtelun pitää olla vaan turvallista ja rakentavaa, eikä hajoittavaa.

Trollaat, mutta vastaan silti. Kyllä mua ainakin "hajottaisi" jos kumppanini tarvitsisi musta vaihtelua paneskelemalla muita.

Eli mies ei saa toivoa vaihtelua naisesta mutta naisen pitää saada vaihtelua miehestä?

-eri

Vierailija
71/77 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisit riittävästi toosaa niin ei miehenkään tarvitsisi ilkeillä saati että jaksaisi.

Vierailija
72/77 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parin vuoden alkuhuuma pikkuhiljaa haihtunut. Mies alkaa olla oma itsensä. Minullekin kävi noin. Sitten vielä mies itse teki minulle todella kurjan tempun, ja kun olin sen vuoksi allapäin, kehtasi vielä syytellä, miten minä pilaan hänen vapaansa.

Minkä tempun?

Alkoi ajattelemaan omaa parastaan ja lopetti minun parhaan ajattelun ja tekemisen

Vierailija
73/77 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet. 

Vierailija
74/77 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen

Vierailija
75/77 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisyydet pysyy hienosti yllä. Nainen toivoo miehen muuttuvan mutta mies ei muutu ja mies toivoo että nainen ei muuttuisi mutta nainen muuttuu jonka jälkeen nainen ahdistuu kuinka taaskaan ei mies tee ja muutenkaan kaikki ei mene niin kuin yksin nainen haluaa. 

Miten olet muuttanut miehen kohtelua kun sinun kohtelu on muuttunut miehen näkökulmasta?

Suhteet kun menee niin että alkuun mies kohtelee naista niin kuin toivoisi itseään kohdeltavan ja kun sitä ei tapahdu niin mies alkaa kohtelemaan naisita samalla tavalla kun nainen kohtelee miestä

Vierailija
76/77 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin eräs tuntemani mies joka nuoruudessaan käytti huumeita. On yhtä ailahtelevainen käytös. Valitettavasti ei tule muuttumaan paremmaksi. Psykoosi on mahdollinen ja sekoilu pahenee vain iän myötä.

Vierailija
77/77 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tee töitä, koska suunnittelee opintoja? Siis meneekö aika nyt pääsykokeisiin valmistautumisessa vai pleikan peluussa. Olisiko taloushuolia kun ei tuo leipää pöytään? Vaikea näin suppeasta tekstistä on sen kummempaa diagnoosia tehdä, nosta kissa pöydälle ja ota asia puheeksi. Jos taas syynä on sinun raskaampi elämäntilanne niin miehen on aika aikuistua ja saada selville, että elämässä nyt sattuu ja tapahtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi