Miehestä tullut tosi ilkeä ja outo
Viime ajat ovat kieltämättä olleet raskaita ja koetelleet etenkin henkilökohtaisesti minua, kun lähipiirissäni on tapahtunut paljon isoja kriisejä. Tuo luonnollisesti on vaikuttanut minuun siten, etten ole jatkuvasti niin iloinen ja nauravainen kuin ennen. En kuitenkaan käytä miestä terapeuttina, vaan käsittelen asioita paljon itsekseni ja lähipiirin kesken. En halua rasittaa miestä liikaa, mutta toki hän tietää näistä tapahtumista.
Olen tsempannut itseni ihan äärirajoille jotta olisin kaikesta huolimatta hyvä nainen. Huolehdin edelleenkin itsestäni, kodista ja lemmikeistä ja miehelle osoitan rakkautta ja huomiota päivittäin. Seksiäkin on edelleenkin hyvin säännöllisesti eli silläkään osa-alueella suhteemme ei ole kärsinyt tästä väliaikaisesta, raskaammasta elämänvaiheesta. Omia harrastuksia ja kavereita hänellä on, eli ei ole jumissa kotona.
Miehestä on nyt kuoriutunut äksyilevä, kylmä ja ilkeä lapsellinen kaikesta valittaja. Tuntuu, että tein niin tai näin niin se on väärin. Edelleenkin toki ottaa lähelle ihan oma-alotteisesti ja puhuu välillä kauniisti, mutta ihan hetkessä saattaa muuttua täysin toiseksi ihmiseksi.
Kaikki pienetkin arjen ärsyttävät asiat hän onnistuu kääntämään minun syykseni. Kun pahotan mieleni jostain hänen ilkeilystään ja toivon ettei tapeltaisi turhasta, saan kuulla "vikiseväni". Sitten mököttää ja saattaa tuntikausia vain hiljaa selailla puhelintaan. Jossain vaiheessa taas tulee luo, halaa ja kutsuu rakkaaksi, mutta silti sama kaava on toistunut usein viime aikoina. Ei ole ennen ollut tuollainen, 2 ja puoli vuotta onnellista parisuhdetta takana. Ennen niin lämmin mies on nykyään lähinnä vain varjo entisestä. 😔
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo äksyli, olin kaikkeen syypää, myöhemmin selvisi että petti.
Äksyilystä sen huomaa. Nyt mene ja pane vaikka maksullisia. Vaimosi tuli kalliimmaksi. Maksulliset antavat seksiä ammattitaidolla, ovat paremman näköisiä kuin vaimosi, eivätkå ne koskaan hauku sinua, eivätkä halua kuin tavallisen korvauksen ajastaan ja rakkaudestaan sinä aikana.
Rakkaus ja maksulliset eivät sovi samaan lauseeseen 😂
Mitä rakkaus lopulta on? Aivojen huumaa, vai kahden lihan liittymistä toiseen, ja sielujen yhtymistä?
Jos rakastaa, niin silloin avionrikkoja "rakastaa" yhä uudelleen vain uusia sieluja, uusia kehoja etc..
Vaiha se pahis mies kilttiin ja kunnolliseen mieheen niin saat tukea ja ymmärrystä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Parin vuoden alkuhuuma pikkuhiljaa haihtunut. Mies alkaa olla oma itsensä. Minullekin kävi noin. Sitten vielä mies itse teki minulle todella kurjan tempun, ja kun olin sen vuoksi allapäin, kehtasi vielä syytellä, miten minä pilaan hänen vapaansa.
Minkä tempun?
Jos ajallisesti ns mahdoton suhde toiseen niin on nykypäivää nämä nettisuhteet. Onko puhelinkäyttäytyminen muuttunut?
Kuulosti tosi surulliselta kuinka olet sinnitellyt, pinnistellyt ja näytellyt pirteää vaikean elämäntilanteen keskellä. Etkö ole uskaltanut ilmaista todellisia tunteitasi ja tilannettasi miehelle? Minusta tämän äärelle kannattaisi pysähtyä.
Vierailija kirjoitti:
Toinen nainen ei tule kyseeseen. Mutta, voisitko kuvitella antavasi miehellesi yhden kerran laadukkaalla maksullisella brasilialisella nuorella shemalella käynnin? Sehän ei ole teknisesti ottaen nainen, ei tule raskaaksi, mutta olisi jotain erilaista. Uskon että miehesi ilahtuisi tuollaisesta lahjasta, ja huomaisi kuinka paljon rakastaa sinua.
Miksi tätä alapeukutettiin, koska ehdotus oli asiallinen neuvo. Nainen tarvitsee joskus jotain vaihtelua, ja mies myöskin tarvitsee. Vaihtelun pitää olla vaan turvallista ja rakentavaa, eikä hajoittavaa.
"Olen tsempannut itseni ihan äärirajoille jotta olisin kaikesta huolimatta hyvä nainen. Huolehdin edelleenkin itsestäni, kodista ja lemmikeistä ja miehelle osoitan rakkautta ja huomiota päivittäin. Seksiäkin on.."
Eikö nainen saa hetkeäkään vain olla? Täytyy jollain tapaa aina miellyttää miestä, vaikka itse käy suurta kriisiä ellei useampaa läpi..? Ei saatana. Harvemmin jos koskaan saa lukea kuinka mies tsemppaa, huolehtii itsestään, kodistaan, lemmikeistä, antaa huomiota naiselle ettei nainen vain kärsi siitä, kun miehellä on suuria kriisejä elämässä. Ehei, kyllä se tuntuu olevan aina nainen, joka huolehtii ja miellyttää.
Mitäs, jos hän myötäelää niin tunteella sinun murheesi ja on niistä masentunut. Mikä ilmenee tuollaisena kiukutteluna, kun ei ole enää elämäsi pääroolissa vaan tilalleen ovat tulleet nämä stressisi ?
Vierailija kirjoitti:
Miehellä vaihdevuodet? Plus masennus ja stressi.
Tämä. Minkä ikäinen mies on, voisiko olla andropaussi?
Vierailija kirjoitti:
"Olen tsempannut itseni ihan äärirajoille jotta olisin kaikesta huolimatta hyvä nainen. Huolehdin edelleenkin itsestäni, kodista ja lemmikeistä ja miehelle osoitan rakkautta ja huomiota päivittäin. Seksiäkin on.."
Eikö nainen saa hetkeäkään vain olla? Täytyy jollain tapaa aina miellyttää miestä, vaikka itse käy suurta kriisiä ellei useampaa läpi..? Ei saatana. Harvemmin jos koskaan saa lukea kuinka mies tsemppaa, huolehtii itsestään, kodistaan, lemmikeistä, antaa huomiota naiselle ettei nainen vain kärsi siitä, kun miehellä on suuria kriisejä elämässä. Ehei, kyllä se tuntuu olevan aina nainen, joka huolehtii ja miellyttää.
Tämä kuulosti minustakin tosi pahalta. Ihan ensin pitää lopettaa kaikki tuo edellä mainittu (toki voi tehdä oman jaksamisen mukaan mikä hyvältä tuntuu). Parisuhteessa ei ole niin että vain toinen on vastuussa kaikesta siinä. Ap on jäänyt jotenkin kannattelemaan parisuhteen tunneilmastoa. Puoliso kiukuttelee ja ilmaisee omia tunteitaan miten haluaa ja ap tasoittelee kupruja. Ei hyvä. Ap on kynnysmatto, pakko tämä on tähän nyt kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin tämä kuulosti hirveän surulliselta. Että aloittajalla on itsellään ollut paljon surua, mutta sillä ei voi "rasittaa" omaa kumppania vaan täytyy vetää itsensä äärirajoille ollakseen "hyvä nainen" eli ajatella vain miestä mutta ei koskaan itseään.
Aloittajan kannattaisi miettiä tätäkin. Miksi sinä et saisi näyttää, että sinulla on raskasta? Etkö koe olevasi miehesi kanssa tasa-arvoinen ihminen, jolla on oikeus olla myös surullinen ja väsynyt? Miksi miehen hyvinvointi on aina ollut tärkeämpää kuin sinun? Sinun kannattaa nyt kyseenalaistaa ne käsitykset sukupuolirooleista, joita olet pitänyt totena. Miehesi ei ole mitenkään sinua ylempänä ja jos hän ei kestäisi sitä, että nainenkin tarvitsee tukea ja ymmärrystä vaikeina aikoina, ei miehen silloin pitäisi olla parisuhteessa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä vaihdevuodet? Plus masennus ja stressi.
Tämä. Minkä ikäinen mies on, voisiko olla andropaussi?
Sori, ikä olikin jo ilmoitettu ja nuori mies kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sanoa tämä, mutta ettei vaan olisi toinen nainen? Mies saattaa syyllisyydentunnossaan äksyillä...
Eikä palstalla ole miesvihaa...
Vierailija kirjoitti:
Lähde
Lähde, (monikko lähteet). paikka, jossa valuu pohjavettä maasta, maan pintaan avautuvasta vesisuonesta, vesilähde.
Alkuhuuma kestää ensimmäiset 3v. Sen biologinen tarkoitus on saada naaras astutettua. Tyypillisesti tällöin naaraalle herää ajatus naimisiinmenosta ja sikiämisestä ja hän aloittaa niistä mankumisen.
Keski-iässä on avioeropiikki, jolloin vaihdetaan nuorempaan pumpattavaan ne ketkä voivat. Lisääntyvien miesten määrä on pienempi kuin lisääntyvien naisten määrä.
Puhukaa! Kerro miltä sinusta tuntuu, kysy mikä on vikana. Älä syyllistä tai painosta. Puhukaa, rakkaat ihmiset!
https://hidastaelamaa.fi/2022/06/5-merkkia-yli-miellyttamisesta/
Tuli just tällainen juttu vastaan fb:ssä. Ap:n kannattaisi lukea ajatuksen kanssa.
Mun mies suuttuu mulle aina, kun tulee mikä tahansa vastoinkäyminen eteen. Oli se sitten oma sairastuminen, läheisen sairastuminen tai lemmikin kuolema, niin ensireaktionsa on suuttuminen. Musta se on ihan absurdia, enkä oo keksinyt mitään syytä asialle. Mies itsekään ei osaa selittää mistä tuo johtuu.
Lepyttyään kyllä pyytää anteeksi ja on tukena. 10 vuotta jo tätä, niin tuskin on toinen nainenkaan syynä.
Oma kokemus vastaavasta tilanteesta. Mieheni käyttäytyi samalla tavalla ja hänellä oli ollut jo pidempään suhde toisen naisen kanssa.
En tietenkään. Huonoja päiviä saa olla ja onkin ja sen hyväksyn. Tämä äkillinen totaalinen muutos kumppanissa vaan ahdistaa. AP