Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehestä tullut tosi ilkeä ja outo

Vierailija
02.04.2023 |

Viime ajat ovat kieltämättä olleet raskaita ja koetelleet etenkin henkilökohtaisesti minua, kun lähipiirissäni on tapahtunut paljon isoja kriisejä. Tuo luonnollisesti on vaikuttanut minuun siten, etten ole jatkuvasti niin iloinen ja nauravainen kuin ennen. En kuitenkaan käytä miestä terapeuttina, vaan käsittelen asioita paljon itsekseni ja lähipiirin kesken. En halua rasittaa miestä liikaa, mutta toki hän tietää näistä tapahtumista.

Olen tsempannut itseni ihan äärirajoille jotta olisin kaikesta huolimatta hyvä nainen. Huolehdin edelleenkin itsestäni, kodista ja lemmikeistä ja miehelle osoitan rakkautta ja huomiota päivittäin. Seksiäkin on edelleenkin hyvin säännöllisesti eli silläkään osa-alueella suhteemme ei ole kärsinyt tästä väliaikaisesta, raskaammasta elämänvaiheesta. Omia harrastuksia ja kavereita hänellä on, eli ei ole jumissa kotona.

Miehestä on nyt kuoriutunut äksyilevä, kylmä ja ilkeä lapsellinen kaikesta valittaja. Tuntuu, että tein niin tai näin niin se on väärin. Edelleenkin toki ottaa lähelle ihan oma-alotteisesti ja puhuu välillä kauniisti, mutta ihan hetkessä saattaa muuttua täysin toiseksi ihmiseksi.

Kaikki pienetkin arjen ärsyttävät asiat hän onnistuu kääntämään minun syykseni. Kun pahotan mieleni jostain hänen ilkeilystään ja toivon ettei tapeltaisi turhasta, saan kuulla "vikiseväni". Sitten mököttää ja saattaa tuntikausia vain hiljaa selailla puhelintaan. Jossain vaiheessa taas tulee luo, halaa ja kutsuu rakkaaksi, mutta silti sama kaava on toistunut usein viime aikoina. Ei ole ennen ollut tuollainen, 2 ja puoli vuotta onnellista parisuhdetta takana. Ennen niin lämmin mies on nykyään lähinnä vain varjo entisestä. 😔

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuoden alkuhuuma pikkuhiljaa haihtunut. Mies alkaa olla oma itsensä. Minullekin kävi noin. Sitten vielä mies itse teki minulle todella kurjan tempun, ja kun olin sen vuoksi allapäin, kehtasi vielä syytellä, miten minä pilaan hänen vapaansa.

Vierailija
22/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että pettää . Alkuhuuma suhteesta on nyt laantunut ja miehellä voi lisäksi olla turhautumista tällä hetkellä jos paljon kotona eikä nyt tienaa töissä . Koita puhua asiasta . Liikkuuko hän riittävästi tai mitä stressin ja tunteiden purkamisen keinoja hänellä on tällä hetkellä ? Opiskeluun siirtymisessäkin on oma epävarmuus ehkä talouden näkökulmasta jos tulot putoaa .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aikanaan mun ex vaimosta tuli outo ja kylmäkäytöksinen, niin lopulta paljastui hänen salasuhteensa. En olisi itse voinut kuvitellakaan hänen niin tekevän, mutta oli vähintäänkin useita kuukausia pitänyt hyvin kiinteää salasuhdetta. Siitäpä se hänen käytöksensä muutos selittyi sitten samantien.

Oli niin kova ja paha yllätys, että menin oksentamaan ja valvoin 2 vuorokautta putkeen asian paljastuttua. Hyi saakeli.

Inhoan exää tänäkin päivänä, enkä halua häntä nähdä enää koskaan.

Vierailija
24/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs menit lihomaan.

Vierailija
25/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen oppinut, että äksyily on merkki siitä ettei toinen niin kauheasti kiinnosta ja sen vuoksi toisen osoittama hellyys alkaa ärsyttämään.

Vierailija
26/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä petä, mutta hautoo eroa.

Ei uskalla sitä repäisyä itse tehdä, joten ilkeilee ja odottaa että sinä kyllästyt ja teet sen ratkaisun.

Tai ei oikein itsekään tiedä, haluaako erota vai jatkaa yhdessä, siksi mielialat menevät halaamisesta ja rakkaaksi kutsumisesta ilkeilyyn ja mököttämiseen.

Tai haluaa erota, mutta jos opiskelun takia jää jotenkin sinusta riippuvaiseksi, ei voi nyt erota ja se turhauttaa.

Vierailija
27/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
28/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies suomalainen?

Vierailija
29/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tämä, että jos pitkänkin yhdessäolon jälkeen toinen miehen käytös muuttuu huonommaksi niin se on se todellinen luonne. Itsehän olen miehenä jo niin vanha että on takana useita pidempiä hyviä ja huonoja kausia, jotka ovat todellakin vaikuttaneet fiilikseen ja käytökseen. Tiedä sitten mikä on se todellinen luonne.

Jos nainen muuttuu vaikeaksi ja mies ilmoittaa siitä täällä niin alkaa tenttaaminen että mitä olet tehnyt tai jättänyt tekemättä. Kukaan ei vihjaile että nyt paljastui naisen todellinen luonne. Voisin omalla kokemuksella sanoa, että ei miehet ja naiset kovin erilaisia ole.

Vierailija
30/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaisin kissan pöydälle ja kysyisin, mikä on ongelma. Onko töissä jotain tms.

Vierailija
31/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä vaihdevuodet? Plus masennus ja stressi.

Vierailija
32/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun me muutumme koko ajan emmekä pysy samanlaisina. Et kai pakota miestäsi pysymään samanlaisena?

Vierailija
33/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska tämä, että jos pitkänkin yhdessäolon jälkeen toinen miehen käytös muuttuu huonommaksi niin se on se todellinen luonne. Itsehän olen miehenä jo niin vanha että on takana useita pidempiä hyviä ja huonoja kausia, jotka ovat todellakin vaikuttaneet fiilikseen ja käytökseen. Tiedä sitten mikä on se todellinen luonne.

Jos nainen muuttuu vaikeaksi ja mies ilmoittaa siitä täällä niin alkaa tenttaaminen että mitä olet tehnyt tai jättänyt tekemättä. Kukaan ei vihjaile että nyt paljastui naisen todellinen luonne. Voisin omalla kokemuksella sanoa, että ei miehet ja naiset kovin erilaisia ole.

No eihän tässä ole kyseessä pitkä suhde. Pari vuotta menee kuten sanottu rakastumisvaiheessa, jolloin kukaan ei ole ihan oma itsensä. Suhteen alussa näytetään niitä parhaita puolia ja se on helppoa, kun mielihyvähormonit jyräävät. Todellisuus koittaa lopulta.

Toki elämässä tulee kaikenlaisia vaiheita, jolloin ihminen on erilainen. On kuitenkin aika pysyvä piirre, jos on tapana purkaa pahaa oloa jatkuvasti kumppaniin. Se on varsin raskas ominaisuus puolisossa.

N51

Vierailija
34/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä vaihdevuodet? Plus masennus ja stressi.

No vaihdevuosista tuskin kyse, ollaan alle 30v. AP

Vierailija
35/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta aloitusta aiot vielä tehdä tästä asiasta?

Vierailija
36/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo äksyli, olin kaikkeen syypää, myöhemmin selvisi että petti.

Vierailija
37/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen ei tule kyseeseen. Mutta, voisitko kuvitella antavasi miehellesi yhden kerran laadukkaalla maksullisella brasilialisella nuorella shemalella käynnin? Sehän ei ole teknisesti ottaen nainen, ei tule raskaaksi, mutta olisi jotain erilaista. Uskon että miehesi ilahtuisi tuollaisesta lahjasta, ja huomaisi kuinka paljon rakastaa sinua.

Vierailija
38/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äksyilystä sen huomaa. Nyt mene ja pane vaikka maksullisia. Vaimosi tuli kalliimmaksi. Maksulliset antavat seksiä ammattitaidolla, ovat paremman näköisiä kuin vaimosi, eivätkå ne koskaan hauku sinua, eivätkä halua kuin tavallisen korvauksen ajastaan ja rakkaudestaan sinä aikana.

Vierailija
39/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta aloitusta aiot vielä tehdä tästä asiasta?

🙄

Vierailija
40/77 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äksyilystä sen huomaa. Nyt mene ja pane vaikka maksullisia. Vaimosi tuli kalliimmaksi. Maksulliset antavat seksiä ammattitaidolla, ovat paremman näköisiä kuin vaimosi, eivätkå ne koskaan hauku sinua, eivätkä halua kuin tavallisen korvauksen ajastaan ja rakkaudestaan sinä aikana.

Rakkaus ja maksulliset eivät sovi samaan lauseeseen 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme